עם השקת הגרסה החדשה והזולה, הפך ברור סופית שטסלה לא תוציא לשוק רכב חשמלי “עממי באמת”, כפי שהבטיח אילון מאסק. זה לא רווחי, לא כדאי, והתוכניות של החברה כיום שונות לגמרי — בקנה מידה עולמי: בינה מלאכותית, מוניות רובוטיות ורובוטיקה — אין כאן מקום למכוניות חשמליות זולות.
טסלה מודל Y ‏2025. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג
אוטובום

טסלה הציגה גרסה בסיסית ומוזלת חדשה לדגמי Model Y ו-Model 3: מה לא בסדר איתה, בואו נבין

עם השקת הגרסה החדשה והזולה, הפך ברור סופית שטסלה לא תוציא לשוק רכב חשמלי “עממי באמת”, כפי שהבטיח אילון מאסק. זה לא רווחי, לא כדאי, והתוכניות של החברה כיום שונות לגמרי — בקנה מידה עולמי: בינה מלאכותית, מוניות רובוטיות ורובוטיקה — אין כאן מקום למכוניות חשמליות זולות.

אבל צריך איכשהו להחיות את המכירות הדועכות, ולכן טסלה למעשה בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה מציגה את מושג ה“גרסה”, וכעת יהיו שלוש כאלה. הגרסה הבסיסית ביותר תיקרא Standard, והיא תוצע בקרוסאובר Model Y ובסדאן Model 3.

הדגמים החדשים Model 3 Standard ו-Model Y Standard נמכרים עם הנחה של ‎5,500‎$ ו-‎5,000‎$ בהתאמה – זולים בכ-11% עד 13%.

מה בדיוק יהיה שם – או ליתר דיוק, מה בדיוק לא יהיה – ניתחנו בפירוט בסקירה המלאה. ובינתיים, הנה תגובותיהם של אלה שכבר ראו את גרסת ה-Standard החדשה במציאות.

בקצרה: “עירום ומצחיק”, “אכזבה מוחלטת”. ציטוט מילולי מאחד ממעריצי המותג:

אני מעריץ גדול של טסלה ובדרך כלל מעריך בחיוב את ההחלטות שלהם, אבל לוותר על כל כך הרבה פונקציות בשביל הנחה של ‎5,000‎$ זה פשוט טיפשי.

התלונה העיקרית – ההנחה לא משמעותית, אבל ההפסדים ניכרים ומשפיעים על הנוחות, לעיתים בצורה לא הגיונית כלל.

אם לוקחים מימון רכב ל-60 חודשים, התשלום החודשי עבור הגרסאות ה"סטנדרטיות" החדשות יהיה נמוך בכ-100 דולר בלבד. אבל מה שמאבדים, במיוחד בדגם Model Y, עלול להפוך את הקנייה להשקעה לא משתלמת במיוחד.

הצביע עכשיו!
מה דעתכם, האם הדגמים החדשים ה“מקוצצים” יצליחו, בהתחשב בכך שטסלה הסירה מהשוק את גרסת ה-Cybertruck הזולה רק חמישה חודשים לאחר השקתן?
2 קולות

יש פתגם רוסי שאומר – “העור לא שווה את התפירה”. זה בדיוק המקרה כאן!

עקוב אחרינו בטלגרם. זה נוח ומהיר