פיג'ו 508 – מכונית בינונית מאת חברת Peugeot הצרפתית, הנמצאת בייצור מסוף שנת 2010 ועד עתה. קיימים כבר שני דורות. הראשון יוצר עד אוגוסט 2014, אז הוא עבר מתיחת פנים ויוצר בגרסה מחודשת עד יוני 2018. הדור השני יצא לאור במרץ 2018. וכנהוג אצל רוב דגמי פיג'ו המודרניים – בין הדור הראשון והשני – הבדל עצום!
פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
AUTOBOOM

פיג'ו 508. אלגנטיות של היי-טק צרפתי.

פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור

פיג'ו 508 – מכונית בינונית מאת חברת Peugeot הצרפתית, הנמצאת בייצור מסוף שנת 2010 ועד עתה. קיימים כבר שני דורות. הראשון יוצר עד אוגוסט 2014, אז הוא עבר מתיחת פנים ויוצר בגרסה מחודשת עד יוני 2018. הדור השני יצא לאור במרץ 2018. וכנהוג אצל רוב דגמי פיג'ו המודרניים – בין הדור הראשון והשני – הבדל עצום!

דור ראשון

דור ראשון של פיג'ו 508 טרום חידוש – סדאן 4 דלתות או סטיישן 5 דלתות – עד כדי כך קלאסי והרמוני, שאף מעט משמעם. לא מבחוץ, לא מבפנים, אין אלמנט עיצוב אחד שנוי במחלוקת שיתפוס את עינו של אסתטיקן מכוניות, ובו זמנית, גם לא יהיה באמת מה לבקר. 508 הראשון הינו רכב בהחלט איכותי. מבחוץ ובתא הנוסעים, הדור הראשון נראה אחיד וסולידי. וכמובן גם בטיחותי – 5 כוכבים מתוך 5 אפשריים בדירוג בטיחות Euro NCAP.

עקב מתיחת פנים ב- 2014, פיג'ו 508 רכש פנסי LED חדשים, פנסי יום בצורת בומרנג המשולבים עם פנסי ערפל, פגוש קדמי חדש, מכסה מנוע וגריל מצופה כרום עם סמל פיג'ו. תא הנוסעים ב- 508 עבר מודרניזציה בדומה להאצ'בק 308 החדש. בין החידושים: לוח מחוונים שונה, מערכת מולטימדיה חדשה המסוגלת להעביר מידע לנהג אודות מצב התנועה באמצעות חיבור אינטרנט, צג מגע 7 אינץ', פונקציות בטיחות חדשות. 508 החדש זכה לעיצוב יותר צרפתי, גנדרני.

דור שני

הדור החדש, השני, של פיג'ו 508 הופיע בתחילת 2018, וכמעט מיד הפך ללהיט.

  • ראשית, 508 החדש אינו סתם סדאן, אלה סדאן-פאסטבק. פאסטבק או ליפטבק – סדאן בעל גג מעוגל, המדגיש את האופי הספורטיבי של הדגם. צללית נועזת, דלתות ללא מסגרת ואלגנטיות ההיי-טק – זהו ליפטבק פיגקו 508 החדש.
  • שנית, הוא קיבל את החידושים והפיתוחים האחרונים של קונצרן PSA. פיג'ו 508 החדש – עליונות טכנולוגית וסטייל מובהק.

כל פרט, מפנסי אורות הבלימה ועד לחלונות חסרי מסגרת ולגריל המודרני, פותח בשאיפה לשלמות אסתטית. הסגנון הצרפתי מתבטא בפנסי חזית LED האופנתיים עם "ניבי" אורות היום, ובפנסים המפוארים מאחורה בעלי גרפיקת תלת-מימד אשר משנה את עוצמת התאורה בהתאם לשעת היום.

פיג'ו 508 החדש זכה במספר רב של פרסים עולמיים: על עיצוב, דינאמיקה ואבזור פנימי.

מאז ההשקה, 508 החדש הספיק לצבור מספר רב של פרסים עולמיים: על עיצוב, דינאמיקה ואבזור פנימי. אפילו הגרמנים ממגזין רכב המכובד Auto Bild העניקו לדור השני של פיג'ו 508 את תואר "רכב יבוא הטוב ביותר שנת 2018".

הדור השני של פיג'ו 508 נבנה על בסיס פלטפורמת EMP2 המודולארית של קונצרן PSA. דגם 508 החדש השתנה באופן משמעותי מבחוץ ומבפנים! ולא רק הפך לפאסטבק, אלה גם התחדש בסביבת נהג i-Cockpit עם אבזור יוקרתי, בשורת מנועים חדשים יעילים ביותר, אשר עומדים בדרישות התקן האקולוגי יורו 6, ואפילו בגרסה היברידית.

גרסה היברידית - PHEV 1.6 GT 1.6T – דגם Plug-in נטען עם הספק כללי של 225 כ"ס. לסוללת ליתיום-יון הספק של 11,8 קוט"ש. תצרוכת דלק ממוצעת של פיג'ו 508 ההיברידי – 5 ליטר ל- 100 ק"מ.

כמו כן, הרכב ירד מעט במשקל הודות למימדים יותר קומפקטיים. שימוש רחב יותר בפלדות בעלות חוזק גבוהה במבנה המרכב בשילוב עם אלומיניום (במכסה המנוע ובכפניים) ותרמופלסטיק (מכסה המטען) אפשר להפחית את המשקל העצמי ב- 70 ק"ג. פיג'ו 508 החדש יוכל לשמח לא רק בתנוחה יוצאת מן הכלל ובפרופורציות מאוזנות, אלה גם בנתוני אווירודינאמיקה מצוינים. מקדם התנגדות האוויר הינו 0,26 בלבד.