ניסאן נבארה – טנדר יפני בינוני מבית חברת Nissan Motor היפנית, נמצא בייצור החל משנת 1985 בגרסאות 2 או 5 מקומות, עם הנעה כפולה או אחורית. נכון לשנת 2021 בישראל מוצע הטנדר בגרסת דו-קבינה עם מנוע טורבו דיזל 2,3 ליטר, תיבת 7 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
ניסאן נבארה ‏2021. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 4 דור, שדרוג
AUTOBOOM

טנדר ניסאן נבארה. דור 4 מתיחת פנים (2021)

ניסאן נבארה ‏2021. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 4 דור, שדרוג

ניסאן נבארה – טנדר יפני בינוני מבית חברת Nissan Motor היפנית, נמצא בייצור החל משנת 1985 בגרסאות 2 או 5 מקומות, עם הנעה כפולה או אחורית. נכון לשנת 2021 בישראל מוצע הטנדר בגרסת דו-קבינה עם מנוע טורבו דיזל 2,3 ליטר, תיבת 7 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.

מבחוץ ומבפנים

הופעתו של ניסאן נבארה שנת 2021 עודכן לראשונה מזה 6 שנים. המראה יצא מרשים למדי: הופיע גריל חדש בעל מסגור מאסיבי, שאפשר לתארו רק כאדיר, פנסי LED חדשים המותקנים ברמות גימור הבכירות. מכסה המנוע הוגבה, הפגוש הקדמי גדול ומובלט במיוחד. הרכב כעת מתהדר בג'נטים חדשים (17-18 אינץ'). את חלקו האחורי מקשטות יחידות תאורה חדשות, דלת אחורית בעיצוב חדש ופגוש בעל מדרגה מובנית. חשוב לציין כי גובה ארגז המטען צמח ב- 35 מ"מ (עד 520 מ"מ), וכושר ההעמסה של הטנדר גדל ב- 45 ק"ג.

ניסאן נבארה החדש – טנדר בעל שלדת סולם. לדגם שנת 2021 המימדים הבאים: 5280 מ"מ, 1850 מ"מ לרוחב, 1824 מ"מ לגובה. בסיס גלגלים – 3150 מ"מ. מרווח הגחון גדול כצפוי. תחת עומס, נותרים כ- 219 מ"מ בין הנקודה התחתונה של הגחון למשטח הדרך.

השינויים בתא הנוסעים אינם כה משמעותיים: הופיע הגה חדש, כמו לדגמים אחרים של ניסאן, ובלוח המחוונים בין מד המהירות ולטכומטר – צג 7 אינץ' צבעוני של מחשב הדרך. הטנדר זכה למערכת מולטימדיה מעודכנת NissanConnect בעלת מסך מגע 8 אינץ' (כוללת מצלמה אחורית, אנדרויד אוטו ואפל קארפליי, ניווט).

על מנת להפחית את רמת הרעשים בתא הנוסעים בדלתות הקדמיות הותקנה זכוכית דו-שכבתית. והספה האחורית בגרסאות דו-קבינה זכתה לפרופיל חדש ונוח יותר ולמשענת יד מרכזית עם מחזיקי כוסות.

חטיבות כוח ושאסי

מתחת למכסה המנוע של ניסאן נבארה 2021/2022 נמצא טורבו-דיזל חדש בנפח 2,3 ליטר הזמין בשתי גרסאות (160 או 190 כ"ס). בישראל נמכר מנוע מתקדם יותר המצויד בשני מגדשי טורבו. ניסאן טוענת כי זוהי הצעה דומה הראשונה בסגמנט הנוכחי. התמסורת כלל לא השתנתה: התיבות – 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים אוטומטית הידרו-מכאנית (נדיר במיוחד כיום). הנעה – אחורית או כפולה משתלבת. בישראל – גיר אוטומטי עם הנעה כפולה. ישנה נעילת דיפרנציאל אחורי.

בלמי תוף האחוריים הוחלפו בבלמי דיסק יעילים יותר, ובלמי דיסק הקדמיים הוגדלו. מהלך המתלים האחוריים הוגדל ב- 25 מ"מ, המתלים עצמם חוזקו, דבר שאפשר להגביר את כושר ההעמסה עד 1,2 טון. מנגנון ההיגוי קיבל מסרק הגה משוכלל המקל על תמרון במהירות נמוכה. מעניין שנבארה עדיין מצויד בהגה כוח הידראולי.

אבזור

בישראל הטנדר ניסאן נבארה 2021 זמין ברמת גימור Acenta ומצויד באופציות כגון: פנסי ערפל, חבילת כוונוני חשמל, חיישני אור, 7 כריות אוויר, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת חלוקת עוצמת בלימה, בקרת יציבות דינאמית, סיוע בנסיעה בעליה, סיוע בירידה במדרון, סיוע בבלימה, בקרת משיכה, בקרת לחץ אוויר בגלגלים ומערכת עזר לשמירה על יציבות הנגרר.

נוסף על כך עבור הטנדר המעודכן נהיה זמין מגוון נרחב של עוזרים אלקטרוניים, הכולל בלמה אוטונומית, מצלמה היקפית ומניעת סטייה מנתיב.

טנדר החלומות שלך ב-2021?
19 קולות