Skoda Fabia – מכונית קטגוריית "B" בעלת הנעה קדמית מאת יצרנית רכב הצ'כית Škoda Auto, הנמצאת בייצור מאז שנת 1999. מיוצרת במרכבי סטיישן והאצ'בק 5 דלתות. נכון לשנת 2020, בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השלישי של סקודה פאביה אחרי מתיחת פנים שנת 2018.
סטיישן סקודה פאביה. דור 3 אחרי מתיחת פנים, בייצור משנת 2018.
AUTOBOOM

סטיישן סקודה פאביה. דור 3 אחרי מתיחת פנים (2018)

סטיישן סקודה פאביה. דור 3 אחרי מתיחת פנים, בייצור משנת 2018.

Skoda Fabia – מכונית קטגוריית "B" בעלת הנעה קדמית מאת יצרנית רכב הצ'כית Škoda Auto, הנמצאת בייצור מאז שנת 1999. מיוצרת במרכבי סטיישן והאצ'בק 5 דלתות. נכון לשנת 2020, בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השלישי של סקודה פאביה אחרי מתיחת פנים שנת 2018.

בסרטון: סקודה פאביה 2018 שנת. סטיישן, האצ'בק.

לסקודה פאביה 2018 במרכב סטיישן מימדים הבאים: 4262 מ"מ לאורך, 1732 מ"מ לרוחב, ובסיס גלגלים – 2470 מ"מ. דגם סטיישן גדול ומרווח יותר מההאצ'בק באופן משמעותי. נפח תא המטען של הסטיישן – 530 ליטר, בעת שורת מושבים אחורית מקופלת – 1395 ליטר.

תכונות ייחודיות

הדור השלישי המעודכן של הסטיישן זכה לעיצוב נאה, לתא נוסעים נוח ופרקטי, למחבר אופציות לא רע ולמפרט טכני מכובד. אך העיקר – תצרוכת הדלק הופחתה מהותית. סטיישן פאביה יהפוך לרכב מושלם עבור משפחות גדולות שאוהבות נסיעות ארוכות.

גרסאות

סקודה פאביה 2018/2019 מיובאת לישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1,0 ליטר בהספק 95 כ"ס, המצויד בגיר ידני 5 הילוכים. מהירות מרבית של דגם זה – 185 קמ"ש, תצרוכת דלק ממוצעת – 4,6 ליטר ל- 100 ק"מ.

רמות גימור

סקודה פאביה 2019/2020 מוצעת ברמת גימור יחידה עבור השוק הישראלי – Ambition. ברמת גימור זו הסטיישן מצטייד בשש כריות אוויר, חיישני לחץ בצמיגים, נעילה מרכזית, בקרת שיוט, ABS, חיישן עייפות נהג, מערכת למניעת התנגשויות, מערכת זיהוי תמרורים, מערכות סיוע בבלימה (BAS, EBD, EBA) וסיוע בזינוק בעליה. לכן מבחינת בטיחות, לסטיישן פאביה 2018 סט אופציות בהחלט ראוי.

בתא הנוסעים של הסטיישן מחכה לכם מערכת מולטימדיה מודרנית עם תמיכת קארפליי, אנדרואיד אוטו ובלוטוס ועם אפשרות שליטה דרך סמארטפון, מחשב דרך, מזגן, הגה כוח אקטיבי ומערכת "סטרט-סטופ" המסייעת בחסכון דלק. ומבחוץ את התמונה משלימים פנסי LED, ואורות יום וערפל.