בשנת 2022 בשוק נמצאת כבר גרסת הדור ה-12 של טויוטה קורולה. הדגם מגיע בגרסאות בעלות מרכב סדאן, האצ'בק או סטיישן, כל הגרסאות מוצגות בישראל בצורה רשמית. Toyota מייצרת את גרסת הדור האחרון של הדגם שלה משנת 2018, לכן מתיחת הפנים של שנת 2022 היא תהליך הגיוני לחלוטין. הרכבים המעודכנים יופיעו אצל סוחרים באירופה ברבעון הראשון ש
טויוטה קורולה. דור 12, מתיחת פנים שנת 2022.
AUTOBOOM

טויוטה קורולה. דור 12, מתיחת פנים שנת 2022.

טויוטה קורולה. דור 12, מתיחת פנים שנת 2022.

בשנת 2022 בשוק נמצאת כבר גרסת הדור ה-12 של טויוטה קורולה. הדגם מגיע בגרסאות בעלות מרכב סדאן, האצ'בק או סטיישן, כל הגרסאות מוצגות בישראל בצורה רשמית. Toyota מייצרת את גרסת הדור האחרון של הדגם שלה משנת 2018, לכן מתיחת הפנים של שנת 2022 היא תהליך הגיוני לחלוטין. הרכבים המעודכנים יופיעו אצל סוחרים באירופה ברבעון הראשון של שנת 2023. העדכון המקיף של הדגם עבר על כל הרכבים בכל הצורות וכל השווקים והיה יסודי ביותר, מפגוש ועד מנוע. בהתרגשות רבה אנו מחכים לקורולה החדשה בארץ. מדובר לא רק בדגם של Toyota הנמכר ביותר בישראל, אלא גם ברכב הנמכר ביותר בישראל (https://autoboom.co.il/magazine/israeli-car-market-results-of-2021). בשנת 2021 הדגם נבחר על-ידי 17,300 קונים, שזה ב-40.8% יותר בהשוואה לשנת 2020. לכן, אנו משקיעים תשומת לב מיוחדת בגרסת הדגם לאחר מתיחת פנים של שנת 2022.

באוגוסת של שנת 2021 ציינה Toyota אירוע סמלי. דוגמנית הבית קורולה הטובה, האהובה והפופולרית ביותר שלה מצאה את הקונה ה-50 מיליון שלה. תארו לעצמכם, קורולה הייתה או ננמצאת ברשותם של 50 מיליון איש בכל רחבי העולם. כל 28 שניות בממוצע נמכרת בעולם עוד קורולה.

עובדה מעניינת

עיצוב חיצוני

גרסת טויוטה קורולה 2022/2023 נבדלת מהדגם הקודם ברשת גריל חדשה, במקום הלוע הרחב בחלק התחתון, היא הצטיידה ברשת גריל נאה. הפנסים קיבלו עיצוב חדש של אורות ניווט, פנסי הערפל - מקומות ישיבה חדשים. לחלק מהרכבים פגושים אחוריים חדשים. בנוסף, לאחר מתיחת פנים, הופיעו חישוקי גלגלים וצבעי המרכב חדשים.

עיצוב פנים ואבזור

הדבר העיקרי בתא נוסעים הוא העדכון של מערכת המולטימדיה. המערכת החדשה קיבלה מסך מגע גדול יותר בסך 10.5 אינץ', נוספו שליטה קולית ואפשרות עדכון אלחוטי. ברמות גימור מתקדמות יש לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. חומרי הגימור השתנו. גם במערכות סיוע לנהג ניתן לראות שיפור: למערכת T-Mate של עוזרים אלקטרוניים נוספו אפשרויות חדשות. מערכת שמירה על נתיב למדה לזהות לא רק סימוני כבישים, אלא גם מכוניות מתקרבות. בנוסף קיבלה טויוטה קורולה 2022/2023 מערכת התראה על רכב מתקרב בעת פתיחת דלת.

מנועים

היצרנית השקיעה גם בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה: עודכנו יחידות הכוח ההיברידיות. גרסאות בנזין מוצעות רק במספר מדינות במזרח אירופה, אך ברוב המוחלט של שווקים באירופה, טויוטה קורולה החדשה מגיעה בגרסה ההיברידית. ההספק של יחידת הכוח המבוססת על מנוע בנפח 1.8 ליטר עלה ל-140 כ''ס (לגרסה הקודמת הוא עמד על 122 כ''ס), יחידת כוח עם מנוע בנפח 2 ליטר מפיקה 196 כ''ס, נוספו לה 12 כ''ס. הגברת הכוח גרמה לשיפור בדינמיקת התאוצה. במקביל, הרכבים צוידו בסוללות ליתיום-יון חדשות.

היבריד חדש של טויוטה קורולה כבר בישראל. למדו פרטים ותתענגו.

בישראל דגם קורולה מוצג בגרסאות בעלות כל סוג מרכב: האצ'בק, סטיישן וסדאן. האחרון משלושתם שמר על יחידת כוח בנזין עם מנוע בנפח 1.6 ליטר בעל הספק בסך 132 כ''ס, או עם מנוע בנפח 1.5 ליטר עם 3 צילינדרים בעל הספק 125 כ''ס. כל שאר הגרסאות הן היברידיות.

הידעתם?
האם אתה או מישהו קרוב אליך תרם לתואר הרכב הנמכר ביותר בו זכתה הקורולה?
70 קולות