הדור השני לדגמי פיג'ו 508 בצורות מרכב ליפטבק וסטיישן מיוצר משנת 2018 וכבר מפגר באופן ניכר מאחורי מתחרים אירופאים. העדכון התכניתי נועד להוכיח שהרכב לא מאבד קרקע. פיג'ו 508 שעבר עדכון בפברואר של 2023 קיבל חזית חדשנית עם הלוגו החדש של המותג, מסכים מוגדלים, עוד יותר טכנולוגיות מודרניות וכמה גרסאות חדשות. פיג'ו 50
פיג'ו 508 שנת 2023 המעודכן. לא מאבד קרקע
AUTOBOOM

פיג'ו 508 שנת 2023 המעודכן. לא מאבד קרקע

פיג'ו 508 שנת 2023 המעודכן. לא מאבד קרקע

הדור השני לדגמי פיג'ו 508 בצורות מרכב ליפטבק וסטיישן מיוצר משנת 2018 וכבר מפגר באופן ניכר מאחורי מתחרים אירופאים. העדכון התכניתי נועד להוכיח שהרכב לא מאבד קרקע. פיג'ו 508 שעבר עדכון בפברואר של 2023 קיבל חזית חדשנית עם הלוגו החדש של המותג, מסכים מוגדלים, עוד יותר טכנולוגיות מודרניות וכמה גרסאות חדשות. פיג'ו 508 הספורטיבי בגרסת PSE (Peugeot Sport Engineered) מעתה גם מפואר ומצויד ביחידת כוח היברידית פלאג-אין בהספק מרשים של 360 כ"ס.

מחירו של הרכב באירופה בגרסת טרום עדכון מתחיל מ-40,820 יורו. לאחר העדכון צפויה התייקרות מסוימת.

חשוב

עיצוב חיצוני

על הגריל נטול המסגרת האופייני עם אפקט תלת-מימדי, שמצידיו מותקנים פנסים צרים יותר, יושב הלוגו החדש של החברה. אורות היום בצורת שלושה פסים משולבים ליחידה אחת עם פנסי המטריקס. פנסי הלד האחוריים בעיצוב שלושת ה"טפרים", קיבלו צורה אחרת. מגיעים חישוקי סגסוגת קלה בעיצוב חדש בקוטר מ-R17 עד R20. צבעי המרכב הבסיסיים הם כחול, אפור ולבן.

פיג'ו 508, ליפטבק, לפני ואחרי

חלל פנימי

פיג'ו 508 ‏2023. לוח מחוונים. ליפטבק, 2 דור, שדרוג

המולטימדיה עם מסך "10 המופנה לנהג קיבלה מערכת ניווט, תפעול קולי, תקשורת אלחוטית ופונקצית עדכון אונליין. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל "12 כולל אפשרויות התאמה אישית. העדכון נגע גם בבורר של תיבת 8 ההילוכים האוטומטית. הוסיפו כמה מצבי נהיגה חדשים (חשמלי, היברידי, ספורטיבי) וכמה מצבי מתלים (רגיל, ספורטיבי, נוחות).

הופיעה מערכת נהיגה אוטונומית רמה 2: בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקצית סטארט-סטופ, מניעת סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים. מפרט האבזור הבסיסי כולל: מערכת סיוע בחניה עם מצלמות, בלימת חירום אוטומטית עם התרעה על התנגשות, זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, אופציה – מערכת ראיית לילה. מערכת השמע כוללת 10 רמקולים. מוצעות שתי רמות גימור: Allure ו-GT.

גרסאות

  • בסיסית: הנעה קדמית; מנוע בנזין טורבו 3 צילינדרים 1,2 ליטר בהספק 130 כ"ס. עבור מדינות אסיה והמזרח התיכון תוצע גרסה עוצמתית יותר: 4 צילינדרים 1,6 ליטר בהספק 218 כ"ס. בתור אלטרנטיבה מוצע מנוע דיזל טורבו 4 צילינדרים 1,5 ליטר בהספק 130 כ"ס.
  • היבריד פלאג-אין: הנעה קדמית; מנוע טורבו בנזין בהספק 150 או 180 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 81 קילוואט. ההספק הכולל של יחידת הכוח הוא 180 או 225 כ"ס.
  • PSE הבכירה: הנעה כפולה; יחידת כוח על בסיס מנוע בנזין בהספק 200 כ"ס עם שני מנועים חשמליים (אחד בכל סרן) בהספק כולל של 360 כ"ס ו-520Nm. המהירות המרבית היא 250 קמ"ש, האצה ל-100 קמ"ש לוקחת 5,2 שניות.
פיג'ו 508 ‏2023. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור, שדרוג
Peugeot 508 PSE

בכל הגרסאות מותקנת תיבת 8 הילוכים אוטומטית EAT8. את הסוללה בקיבולת 12,4 קוט"ש ניתן להטעין באמצעות מטען סטנדרטי בהספק 3,7 קוט"ש או מטען 7,4 קוט"ש מהיר (חלק מהאבזור הבסיסי בגרסת PSE).