הונגצ'י HS5 הוא רכב פנאי במימדים בינוניים המיוצר משנת 2019 שנוצר במיוחד למען הגברת הפופולריות של המותג. ככל הנראה, זוהי הסיבה לכך שהוא אחד מהדגמים הנדירים עבור סין שזכה לגרסאות בעלות הנעה כפולה. הרכב זכה לעיצוב אטרקטיבי ויקר, מגיע עם מפרט אבזור עשיר ושואף בבירור לפלח היוקרה. HS5 היפיוף נמכר תמורת מ-29 עד 39 אלף דול
הונגצ'י HS5 היפיוף
AUTOBOOM

הונגצ'י HS5 היפיוף

הונגצ'י HS5 היפיוף

הונגצ'י HS5 הוא רכב פנאי במימדים בינוניים המיוצר משנת 2019 שנוצר במיוחד למען הגברת הפופולריות של המותג. ככל הנראה, זוהי הסיבה לכך שהוא אחד מהדגמים הנדירים עבור סין שזכה לגרסאות בעלות הנעה כפולה. הרכב זכה לעיצוב אטרקטיבי ויקר, מגיע עם מפרט אבזור עשיר ושואף בבירור לפלח היוקרה. HS5 היפיוף נמכר תמורת מ-29 עד 39 אלף דולר בהתאם לרמת הגימור וסוג ההנעה. הקרוסאובר בעל 5 המקומות נועד להתחרות בקיה סורנטו, יונדאי סנטה פה וטויוטה הילנדר, בעוד שכולם משווקים בישראל בניגוד להונגצ'י.

עיצוב חיצוני

בסרטון: הונגצ'י HS5 2019 שנת. ג'יפ.

הונג'צי HS5 הוא ללא כל ספק רכב יפהפה בעל מראה יקר. Hongqi העניקו לפרי יצירתם עיצוב ייחודי שמבליט אותו על פני דגמים דומים רבים: פס אדום של ה"כרבולת" על מכסה המטען שממשיך להתפרס גם על פני מרכז הגריל הגדול, שכונה בגאווה "המפל". פס כרום השבור באופן אמנותי מדגיש את הצורה המעודנת של פנסי החזית וגם מחבר ביניהם.

המראה מהצד והחלק האחורי של הקרוסאובר נותנים לו מראה חטוב ודינמי הודות לקווים ההרמוניים ולספוילר המעודן המשולב בעיצוב באופן מוצלח. הגג שלו אינו "נופל" כלפי מטה ובכך מספקת מרווח ראוי בתא הנוסעים ובמושבים האחוריים. מימדי המרכב היפה הם הבאים: אורך – 4,760 מ"מ, רוחב – 1,907 מ"מ, גובה – 1,700 מ"מ, בסיס גלגלים – 2,870 מ"מ.

חלל הפנים והאבזור

גם מבפנים הונגצ'י HS5 שנת 2022 הוא אטרקטיבי: תא נוסעים שנראה יקר עם מסך ענק וכפול של לוח המחוונים וצג המולטימדיה, קו תפירה בצורת מעוין על המושבים ועל דפנות הדלתות. יחידת השליטה בבקרת האקלים המפוצלת נשלטת באמצעות מגע. החלל הפנימי מציע מרווח נדיב ותא מטען גדול. במצב סטנדרטי קיבולת המטען שלו עולה על 500 ליטר. באמצעות קיפול שורת המושבים האחורית ניתן להגדיל את הנפח ביותר מפי שלושה.

מוצעות חמש רמות גימור לבחירה. בשתיים מהן, הבכירה ובינונית, יש הנעה כפולה. רמת הגימור הבסיסית כוללת הנעה קדמית ואת חבילת האופציות הבאה: חיישני אור וגשם, מראות צד חשמליות עם חימום, הגה רב-תכליתי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, כריות אוויר קדמיות וצדדיות, מערכת מולטימדיה עם שליטה קולית, פנסי חזית LED, מערכת אוטומטית לשליטה באור גבוה, בקרת לחץ בצמיגים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמה אחורית, כניסה ללא מפתח, כפתור התנעה, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת קלה R18, בלם חניה אלקטרוני. רמת הגימור הבכירה מציעה מפרט אבזור עוד יותר עשיר: הגה עם כוונון חשמלי וחימום, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, מערכת חכמה לסיוע בחניה, שליטה חכמה באור גבוה ובקרת שיוט אדפטיבית.

יחידת כוח ושאסי

רכב הפנאי מבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית עם מנוע רוחבי, בסרן הקדמי מותקנות תמוכות McPherson, מאחור ישנו מערך רב-חיבורי. הגרסאות היקרות כוללות הנעה כפולה עם מצמד המשלב את הסרן האחורי. עם זאת, הונגצ'י HS5 שנת 2022/2023 מצויד במנוע אחד בלבד: מנוע טורבו בנפח 2 ליטר המפיק 224 כ"ס ו-340Nm מומנט בשילוב עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. בנהיגה משולבת הוא צורך כ-7,9 ליטר ל-100 ק"מ. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש מתבצעת תוך פחות מ-9,5 שניות. המהירות המרבית מוגבלת ב-210 קמ"ש.

מה אהבתם בקרוסאובר הזה במיוחד?
21 קולות