פולקסווגן פולו האצ'בק. דור 6, עדכון שנת 2021
באפריל שנת 2021 פולקסווגן הציגה באירופה את הגרסה המעודכנת של דגם ההאצ'בק פולו. לדברי היצרנית, זוהי "מכונית שתתאים לאלה שמבקשים ליהנות מכל האיכויות של פולקסווגן בתוך רכב קומפקטי וזריז, מבלי לוותר על המרווח ועל הנוחות שימוש". בואו נעבור על השינויים בפולו החדש.
העיצוב החיצוני
העדכון המתוכנן גרם להאצ'בק להיראות מודרני ו"בוגר" יותר, הדגם הקטן כעת עוד יותר דומה לגולף הגדול יותר: צורת המרכב שלו היא בעלת קו זיגוג דומה ויש לו תאורת לד מלאה (בתוספת תשלום ניתן לקבל פנסי מטריקס IQ.Light) המודגשת על-ידי פס לד רוחבי מלפנים שממלא את תפקיד תאורת היום. מאחור – פנסים חדשים וגדולים יותר עם מקטעים נוספים על גבי דלת תא המטען.
חלל הפנים
תא הנוסעים של פולקסווגן פולו שנת 2021 נראה אופנתי ויקר יותר. חומרי הגימור הם איכותיים יותר, לוח המחוונים הדיגיטלי נכלל ברמת הגימור הבסיסית, מערכת המולטימדיה מגיעה עם ניווט ותמיכת אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. בנוסף, יש יחידת בקרת האקלים עם כפתורי מגע, טעינה אלחוטית לסמארטפון וגג פנורמי.
מערכת הנעה
היצע המנועים עבור אירופה הצטמצם, כעת הוא כולל: מנועי בנזין – MPI אטמוספרי 1,0 ליטר (80 כ"ס), 3 צילינדרים 1,0 ליטר טורבו בהספק 95 ו-110 כ"ס, מנוע 4 צילינדרים 1,5 ליטר (150 כ"ס) הוסר מההיצע. תיבות – 5 הילוכים ידנית ו-7 הילוכים רובוטית DSG כפולת מצמדים. בישראל המכונית מוצעת בכמה גרסאות: מנוע 1,0 ליטר בהספק 110 כ"ס עם תיבת DSG ומנוע 95 כ"ס עם DSG או תיבה ידנית. המנועים מצוידים במערכת "סטארט-סטופ". צריכת הדלק הממוצעת של המכוניות עם תיבה ידנית עומדת על 5,5 ליטר ל-100 ק"מ בנהיגה משולבת, עם תיבה רובוטית – 5,9 ליטר.
האבזור
העדכון הביא לפולו שנת 2021/2022 אופציות יוקרתיות כמו נהג אוטומטי בכביש מהיר, מחוונים דיגיטליים ופנסי מטריקס. הבטיחות שופרה גם היא הודות למכלול מערכות העזר האלקטרוניות המורחב IQ.Drive Travel Assist שכולל, בין היתר, נהג אוטומטי השומר על הנתיב בכביש מהיר ושומר על מרחק מהרכב מלפנים.
מפרט האבזור של הגרסאות בישראל (Comfortline) כולל: 6 כריות אוויר, מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני '8 ודיבורית בלוטות', מצלמת רוורס עם סיוע בחניה, מערכת Front Assist לשמירה על מרחק מלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת נתיב אקטיבית.