המכונית הקומפקטית Jiangnan Alto במרכב האצ'בק 5 דלתות יוצרה בין השנים 1992 – 2014 על-ידי החברה הסינית Jiangnan (מאוחר יותר שמה שונה ל-Jiangnan TT). הרכב שנוצר על בסיס סוזוקי אלטו נבדל מדגם המקור בפנסים עוד יותר פשוטים ובגימור צנוע, ולכן גם עלה פחות, $2,300 בלבד. בסוף שנת 2010 הוא נחשב הזול ביותר בעולם. הקהל הסיני העצו
Jiangnan Alto. מכונית עירונית במחיר של טוסטוס
AUTOBOOM

Jiangnan Alto. מכונית עירונית במחיר של טוסטוס

Jiangnan Alto. מכונית עירונית במחיר של טוסטוס

המכונית הקומפקטית Jiangnan Alto במרכב האצ'בק 5 דלתות יוצרה בין השנים 1992 – 2014 על-ידי החברה הסינית Jiangnan (מאוחר יותר שמה שונה ל-Jiangnan TT). הרכב שנוצר על בסיס סוזוקי אלטו נבדל מדגם המקור בפנסים עוד יותר פשוטים ובגימור צנוע, ולכן גם עלה פחות, $2,300 בלבד. בסוף שנת 2010 הוא נחשב הזול ביותר בעולם. הקהל הסיני העצום קיבל מכונית עירונית זולה ואיכותית במחיר של טוסטוס והמותג שלא היה מוכר מחוץ לסין צבר פופולריות בשוק הפנימי.

חברת Jiangnan Automobile נוסדה בשנת 2001 על-ידי תאגיד הביטחון הממשלתי Norinco שקנה מסוזוקי את הזכויות לייצור המכונית הפשוטה משנות ה-80.

לפרוטוקול

עיצוב חיצוני

אפילו העיצוב החיצוני לא השתנה – Jiangnan Alto העתיקה את הדגם של סוזוקי: אותם פנסי החזית המרובעים, פגוש רחב לא צבוע, גריל צר. הכל למען הפונקציונליות: על הגג הישר ניתן להתקין תא מטען נוסף, הצורות הן פשוטות, המידות לא גדולות – אורך 3,294 מ"מ, רוחב 1,395 מ"מ, גובה 1,385 מ"מ, בסיס גלגלים 2335 מ"מ ומרווח גחון עירוני גרידא של 155 מ"מ.

תא נוסעים ואבזור

החלל הפנימי גם הוא פרקטי במידה מרבית: צבעים שחורים של חומרי הגימור ופלסטיק קשיח, אולם כיסים גדולים בדלתות. תא הנוסעים מיישב ארבעה אנשים, בעוד שמשענות הגב של המושבים מתכווננים לארבעה כיוונים. לוח המחוונים בצורה מרובעת עם שעון גדול של מד המהירות, רדיו, מזגן עם מקשי תפעול – כל מה שנחוץ, שום דבר מיותר.

מנועים

Jiangnan Alto ‏1992. מנוע. האצ'בק 5 דלתות, 1 דור

Jiangnan Alto צוידה במנוע בנזין צנוע בנפח 657 סמ"ק המפיק 40 או 42 כ"ס בשילוב עם תיבת 4 הילוכים קומפקטית. עם זאת, יכלה לשמח צריכת הבנזין – 3,8 ליטר ל-100 קמ"ש בלבד. מאוחר יותר הופיעו גרסאות 0,8 ליטר בהספק 36 כ"ס ו-1,1 ליטר בהספק 53 כ"ס. ההנעה היא קדמית.