לינקולן נביגטור הוא רכב שטח בגודל מלא מאת לינקולן. מיוצר משנת 1997. זהו רכב השטח הראשון של החברה וגם הכבד ביותר, החזק ביותר והמפואר ביותר. גרסת הדור הרביעי יצאה לאור בשנת 2017, ובשנת 2021 עברה מתיחת פנים. נביגטור של היום הוא רכב שטח ענק, אך אלגנטי וכן מרווח מאוד ויוקרתי במיוחד. הדגם מצויד במנוע עוצמתי ובאופציו
לינקולן נביגטור ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח ארוך, 4 דור, שדרוג 1
AUTOBOOM

לינקולן נביגטור. דור 4, מתיחת פנים 2021

לינקולן נביגטור ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח ארוך, 4 דור, שדרוג 1

לינקולן נביגטור הוא רכב שטח בגודל מלא מאת לינקולן. מיוצר משנת 1997. זהו רכב השטח הראשון של החברה וגם הכבד ביותר, החזק ביותר והמפואר ביותר. גרסת הדור הרביעי יצאה לאור בשנת 2017, ובשנת 2021 עברה מתיחת פנים. נביגטור של היום הוא רכב שטח ענק, אך אלגנטי וכן מרווח מאוד ויוקרתי במיוחד. הדגם מצויד במנוע עוצמתי ובאופציות לשליטה, לנוחות ולבטיחות המתקדמות ביותר.

עיצוב חיצוני

לינקולן נביגטור 2021/2022 לאחר מתיחת פנים לא הפך לרכב חדש לחלוטין, אבל כן עבר מספר שינויים שהפכו אותו לרכב אטרקטיבי יותר בהשוואה לגרסה שלפני העדכון. השינויים בעיצוב החיצוני נגעו בחלק הקדמי והאחורי. הרכב מגיע עם רשת גריל שונה במבנה צורתי אחר. הפנסים הקדמיים קיבלו מרכיבים חדשים של מקרן הפיקסלים. פנסי הלד האחוריים המעודכנים נראים שונה מעט. בנוסף, הוצג גוון חדש של המרכב ''Manhattan Gree''.

עיצוב פנים ואופציות

במסגרת מתיחת הפנים, תא הנוסעים עבר שינויים משמעותיים ביותר. עבור הגרסה Black Label Lincoln פותחו שתי רמות הגימור חדשות של תא הנוסעים: "סנטרל פארק" ו"אינבייט", שמגיעות עם עיטורי עיצוב מיוחדים. בגרסת לינקולן נביגטור 2021/2022 הופיעה לראשונה מערכת כריזה חדשה Ford BlueCruise ActiveGlide. המערכת, בדומה למערכת Cadillac Super Cruise הקודמת, מאפשרת לנהג (בתנאים מסוימים) להוריד ידיים מההגה ולתת לרכב לנסוע עצמאית על-פי נתונים של המפה. עם זאת, על גבי הפנל הקדמי נמצאת מצלמה שבודקת שהנהג צופה בכביש כמו שצריך.

תא הנוסעים היוקרתי מגיע עם מערכת מידע ובידור מתקדמת, בעלת מסך מגע בגודל 13.2 אינץ' ועם תוכנה Ford Sync 4. האבזור הבסיסי כולל התאמה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. בנוסף, לינקולן נביגטור החדש לראשונה מגיע עם מערכות אלחוטיות מחודשות ועם מצבי נהיגה נוספים. מושבי השורה השנייה קיבלו כברירת מחדל, גם באבזור הבסיסי, פונקציית עיסוי, חימום וקירור

מנוע

יחס הדחיסה של המנוע הופחת אחרי מתיחת הפנים. לכן מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר עם מגדש טורבו כפול מפיק כעת 440 כ''ס, במקום 450 הקודמים. אך המומנטום ותיבת 10 ההילוכים האוטומטית נשארו ללא שינויים.

היית רוצה שיהיה לך רכב שטח ענק, יוקרתי וחזק?
21 קולות