לקסוס RC הוא רכב יפהפה בתצורת קופה בעל איכות יפנית ותחום שימוש מוגבל. מיוצר משנת 2014. בישראל רכב הספורט הקומפקטי בעל שתי דלתות מוצע בגרסת לקסוס RC300 לאחר מתיחת פנים של שנת 2018 בעלת מנוע טורבו בנפח 2 ליטר עם הספק 245 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. אם אתם חושבים שהגיע הזמן לגרסת הדור החדש, אתם טועים - הדגם עודכן שוב
לקסוס RC ‏2018. מרכב, צורה. קופה, 1 דור, שדרוג
AUTOBOOM

לקסוס RC החדש. עדכון נוסף

לקסוס RC ‏2018. מרכב, צורה. קופה, 1 דור, שדרוג

לקסוס RC הוא רכב יפהפה בתצורת קופה בעל איכות יפנית ותחום שימוש מוגבל. מיוצר משנת 2014. בישראל רכב הספורט הקומפקטי בעל שתי דלתות מוצע בגרסת לקסוס RC300 לאחר מתיחת פנים של שנת 2018 בעלת מנוע טורבו בנפח 2 ליטר עם הספק 245 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. אם אתם חושבים שהגיע הזמן לגרסת הדור החדש, אתם טועים - הדגם עודכן שוב! מתיחת הפנים הנוספת לא הייתה רצינית: גרסת ספורט RC F קיבלה חישוקי גלגלים ומערכת מולטימדיה חדשים, אלה כל השינויים. ביפן, המכירות של לקסוס RC החדש יתחילו בתחילת שנת 2023, למדינות נוספות הדגם המעודכן יגיע מאוחר יותר.

כמובן, כולם ציפו לגרסת הדור החדש, אבל היצרנית החליטה אחרת: כמות הרכבים הנמכרים היא לא גבוהה במיוחד. מתחילת המכירות לקסוס RC מצא לו 74 אלף קונים ב-62 מדינות. RC F החזק נבחר על-ידי 11 אלף קונים ב-57 שווקים.

עובדה מעניינת

העיצוב החיצוני

אחרי העדכון העיצוב של הדגם לא השתנה בהשוואה לגרסאות שעברו מתיחת פנים בשנת 2018, למעט חישוקי הגלגלים: עבור גרסת RC F Sport חברת Enkei ייצרה חישוקי גלגלים חדשים בצבע שחור בעיצוב מיוחד. גרסת RC F מגיעה עם גלגלים מחושלים מתוצרת BBS בצבע שחור עם עיטורים כסופים.

תא נוסעים ומפרט אלקטרוני

מערכת המולטימדיה מגיעה עם מסך מגע חדש במקום הקודם הרגיל.

בתוך תא הנוסעים נמצאת מערכת מולטימדיה עם מסך חדש: הוא הפך למסך מגע במקום הקודם הרגיל. הגודל שלו לא השתנה ועומד על 10.3 אינץ', אך מיקומו הפך לנוח יותר, הוא התקרב לנהג ונמצא מעל הפנל הקדמי. צעד הגיוני וברור נוסף הוא הרחבתו של מתחם מערכות הסיוע לנהג Lexus Safety System+. כעת, הרכב בתצורת קופה המעודכן מגיע עם פונקציית זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים בזמן חשוך, לצד זיהוי מכוניות הבאות ממול הפונות בצומת. בנוסף, היצרנים היפניים השקיעו בגרסה הבכירה RC F, היא קיבלה ידיות העברת הילוכים חדשות.

השלדה

לקסוס RC ‏2018. מנוע. קופה, 1 דור, שדרוג

כמו קודם, לקסוס RC החדש שנת 2023 מצויד בהנעה קדמית או כפולה ומגיע בגרסאות RC 300 (מנוע בנפח 2 ליטר עם הספק 245 כ"ס), RC 300h (יחידת כוח היברידית בעלת הספק 223 כ"ס) ו-RC 350 (מנוע בנפח 3.5 ליטר בהספק 318 כ"ס). התפקיד הראשי שייך לגרסה עוצמתית במיוחד בעלת מנוע RC F בנפח 5 ליטר בעל הספק 481 כ"ס עם 8 צילינדרים. בנוסף, המהנדסים שיפרו את רמת השליטה של הרכב: הגה הכוח קיבל הגדרות שונות, מערכות עזר כוילו מחדש. יש להדגיש במיוחד את המבנה של רכזת גלגלים: כעת, חישוקי הגלגלים מהודקים לא באמצעות פינים, אלא עם ברגים. לעומת הגרסאות הרגילות, גרסת RC F צוידה בקפיצים ומייצבים חדשים ובמגברי המרכב. כמובן, כדי להרגיש במלוא העוצמה את כל השדרוגים, תצטרכו לצאת למסלול מרוצים.

התכנון של Lexus

Lexus RX 2022.

נשאלת השאלה, למה העדכון היה צנוע כל-כך?.. אולי בגלל שליצרנית אין זמן להשקיע בדגם - יש לה תוכניות אחרות. לקסוס, בהיכנע לטרנד, באופן פעיל מפתח קרוסאובר חדש. רכב בשם LT (או TX) זהו קרוסאובר גדול בעל 7 מקומות ישיבה טויוטה היילנדר הידוע לרוב הישראלים. הדגם יגיע כחלופה ללקסוס RX בעל 7 המקומות, שבדורו החמישי החדש מגיע בגרסה בעלת 5 מקומות בלבד. דרך אגב, אנחנו מצפים לדגם RX החדש שנת 2023 בישראל. הופעת הבכורה של לקסוס LT/TX צפויה באביב בשנת 2023, המכירות מתוכננות לסתיו או אף חורף של שנה הקרובה. הדגם יגיע עם 3 שורות של מושבים, הוא יורכב על בסיס פלטפורמה מודולרית TNGA-K בעלת פריסת מנוע רוחבית, כולל מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר. בנוסף צפויה להגיע הגרסה ההיברידית עם מנוע חשמלי המורכב על הציר האחורי. כיום נשאלת השאלה: האם תגיע הגרסה החשמלית לחלוטין ואיך היא יראה?!

מהו מותג הפרימיום האהוב עליכם?
14 קולות