ניו ES7 הוא קרוסאובר חשמלי גדול שנוצר על-ידי היצרנית הסינית Nio על בסיס פלטפורמת NT2. הדגם הוצג ביוני 2022 ויצא לשוק באוגוסט. נכון להיום מדובר בקרוסאובר העוצמתי ביותר בהיצע של החברה ובאחד מרכבי הנוסעים הראשונים בסין עם אפשרות גרירה. וו הגרירה מצויד במנגנון חשמלי ומסוגל למשוך נגררים במשקל עד 2 טון. מוצעות שתי גרסאות
ניו EL7 2022. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
AUTOBOOM

ניו ES7. בכל הכוח

ניו EL7 2022. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
עדכון:

בסתיו 2022 שם הדגם המיוצא לאירופה שונה לניו EL7

ניו ES7 הוא קרוסאובר חשמלי גדול שנוצר על-ידי היצרנית הסינית Nio על בסיס פלטפורמת NT2. הדגם הוצג ביוני 2022 ויצא לשוק באוגוסט. נכון להיום מדובר בקרוסאובר העוצמתי ביותר בהיצע של החברה ובאחד מרכבי הנוסעים הראשונים בסין עם אפשרות גרירה. וו הגרירה מצויד במנגנון חשמלי ומסוגל למשוך נגררים במשקל עד 2 טון. מוצעות שתי גרסאות: עם סוללה בקיבולת 75 קוט"ש במחיר 70 אלף דולר או עם סוללת 100 קוט"ש במחיר 78 אלף דולר. אפשר גם לחסוך ולקנות רכב ללא סוללה שיעלה 59 אלף דולר ולשכור את הסוללה ב-150 או 250 דולר בחודש בהתאם לקיבולת. נברר מהי זה אומר - בכל הכוח בסינית.

עיצוב חיצוני

המרכב של ניו ES7 שנת 2022/2023 מיוצר מפלדות חוזק גבוה ומאלומיניום, המימדים שלו הם הבאים: אורך 4,912 מ"מ, רוחב 1,987 מ"מ, גובה 1,720 מ"מ, בסיס גלגלים 2,960 מ"מ. הקרוסאובר מצויד בגלגלים גדולים בקוטר 21 אינץ'. החלק הקדמי של הרכב מעוצב באותו הסגנון של שאר רכבי הפנאי מאת היצרנית הסינית, אבל יחידות התאורה מאחורה מגיעים בצורת פס לד צר וזה מאפיין של גרסאות סדאן של המותג.

חלל פנימי

ניו ES7 החדש קיבל תא נוסעים עם 5 מקומות המרופד בעור נאפה ומעוטר באלמנטים מפורניר. רמת הגימור היחידה כוללת חימום ואוורור מושבים קדמיים, גג פנורמי ואופציות מתקדמות אחרות. לוח המחוונים קיבל מסך בגודל 10,2 אינץ', מסך מערכת המדיה מגיע בגודל 12,8 אינץ', המערכת מבוססת על הפלטפורמה הדיגיטלית Nio Digital System Banyan שכוללת תמיכת 5G, Bluetooth 5.2, Wi-Fi 6, UWB ו-NFC. יש מערכת שמע 1,000 וואט משוכללת עם 23 רמקולים שתומכת באיכות שמע מסוג Dolby Atmos. מאפיין מעניין: עוזר קולי בשם NIMO שדומה לצעצוע עגלגל.

יחידות כוח

הקרוסאובר החשמלי מגיע בגרסה אחת בלבד עם שני מנועים חשמליים והנעה כפולה, מה שמאחד אותו עם גרסת הסדאן ניו ET7 של הדגם - לשניהם פלטפורמה משותפת. בסרן הקדמי מותקן מנוע בהספק 245 כ"ס, באחורי – 408 כ"ס, ההספק הכולל של יחידת הכוח הוא 653 כ"ס ו-850Nm. כוח כזה מאפשר להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 3,9 שניות. המהירות המרבית מוגבלת ב-200 קמ"ש.

מוצעות שני סוגים של סוללה. לגרסה הבסיסית קיבולת של 75 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 485 ק"מ (לפי התקן הסיני CLTC), במקרה של גרסה בקיבולת 100 קוט"ש טווח הנסיעה גדל ל-620 ק"מ. הדגם מצויד במתלי אוויר עם בולמי זעזוע אדפטיביים: עצמות עצה כפולות בסרן הקדמי ומערך רב חיבורי מאחור.

מאפיינים ייחודיים

הקרוסאובר החשמלי ניו ES7 מסוגל לספק חשמל למכשירים חיצוניים בהספק עד 3 קילוואט. המציאו עבורו גם "מצב קמפינג" חסכוני שבו זרימת האוויר וטמפרטורת תא הנוסעים נשמרים באופן אוטומטי. כפי שצוין לעיל, הוא מסוגל לסחוב נגרר במשקל עד 2 טון. מאפיין מעניין נוסף של הרכב הם התוספות "שצמחו" על הגג שמכילים חיישני לידאר ומצלמות האחראים על פעולת האוטופיילוט NAD (Nio Autonomous Driving). את המידע מעבד מחשב עוצמתי במיוחד. הכל ביחד יאפשר למערכת בעתיד לפעול ברמת אוטונומית שלישית. יש לציין גם את החבילה הדיגיטלית PanoCinema שתומכת במשקפי AR/VR. היא יוצרת מסך וירטואלי בגודל 201 אינץ' במרחק של שישה מטרים מהנהג.

איך יראו המכוניות בעוד 10 שנים?
5 קולות