מכונית הספורט Insignia GSI בעלת צורת המרכב ליפטבק או סטיישן הוצגה כאחת הגרסאות של הדור השני לדגם Insignia הפופולרי מאת המותג Opel. הדגם הוצג לראשונה בתערוכת הרכב בפרקנפורט בשנת 2017. אינסיגניה GSi החמה היא ספורטאית אוניברסלית אמיתית, מכונית זריזה ובעלת ביצועים טובים על הכביש. בנוסף לכך, זוהי הגרסה היחידה בעלות ההנע
אופל אינסיגניה GSi ‏2020. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 2 דור, שדרוג
AUTOBOOM

אופל אינסיגניה GSi. ספורטאי אוניברסלי

אופל אינסיגניה GSi ‏2020. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 2 דור, שדרוג

מכונית הספורט Insignia GSI בעלת צורת המרכב ליפטבק או סטיישן הוצגה כאחת הגרסאות של הדור השני לדגם Insignia הפופולרי מאת המותג Opel. הדגם הוצג לראשונה בתערוכת הרכב בפרקנפורט בשנת 2017. אינסיגניה GSi החמה היא ספורטאית אוניברסלית אמיתית, מכונית זריזה ובעלת ביצועים טובים על הכביש. בנוסף לכך, זוהי הגרסה היחידה בעלות ההנעה הכפולה במשפחת Insignia. מתחריה העיקריים הם סקודה סופרב, מאזדה 6 ופולקסווגן פאסאט.

מראה חיצוני ופנימי

Opel Insignia GSi 2020. Liftback.

אינסיגניה GSi החדשה היא מכונית ארוכה, נמוכת-קומה, אווירודינמית וקלה. אגרסיבית במידה, נטולת אלמנטים ראוותניים, מודרנית וספורטיבית. החרטום והחלק האחורי, הדלתות, החלונות – הכל נראה מדויק, מאוזן ואף מדוקדק למדי. פנסי החזית המתקדמים, המצוידים בטכנולוגיית מטריקס LED להדלקה אוטומטית של האורות הגבוהים לפי סגמנטים, מעניקים למכונים ייחודיות מסוימת.

בתא הנוסעים של GSI מותקנים מושבי מרוץ מקוריים הרשומים כפטנט, עם אופציות האוורור והחימום. החלק האחורי הוא מרווח מאוד, הודות לבסיס הגלגלים הארוך, תא המטען – בין המובילים בסגמנט מבחינת הנפח, כמעט 0,5 מ"ק. לוח המחוונים הוא דוגמה לחיקוי מבחינת פשטות וארגונומיה. מערכת האינפוטיינמנט בעלת מסך המגע בסך 8 אינץ', מובנית בתוך הדשבורד.

Opel Insignia GSi 2020. Estate 5-door.

מנועים ושאסי

אינסיגניה GSI שנת 2020/2021 מצוידת במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2 ליטר, המפיק 230 כ"ס ו-350Nm מומנט סיבובי. יחידת הכוח משודכת עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. דרך אגב, לשלוט בתיבה ניתן באמצעות פקדי ההילוכים על ההגה, ממש כמו במכונית מרוצים אמיתית. בעת העברת ההילוכים במצב אוטומטי, הנהג יכול לבחור מראש את מצב ההעברה – סטנדרטי או ספורטיבי. הליפטבק הספורט מסוגל לנסוע במהירות של 237 קמ"ש (הסטיישן מעט פחות – 235 קמ"ש), התאוצה ל-100 קמ"ש תיקח 7,4 שניות (7,6 בגרסת סטיישן).

ביצועים על הכביש

על פי הביקורות, אינסיגניה GSi החדשה, מפתיעה בזריזות שלה. המהנדסים הצליחו להשיג משקל לא גבוה, במיוחד על הציר הקדמי, מרכז כובד נמוך, יכולת תמרון טובה, עוצמה מכובדת בטווח סל"ד גבוה ומצמד עמיד.

עבור GSi פותח שאסי חדש לחלוטין, אשר נבחן במסלול בעיר נורבורגרינג. אחיזה חסרת רבב מסופקת על ידי מערכת חלוקת מומנט סטנדרטית שאינה אופיינית בסגמנט. במערכת זו דיפרנציאל אחורי שגרתי מוחלף בשני מצמדים המסוגלים להאיץ כל גלגל אחורי בנפרד בחלקית שנייה, בהתאם לתנאי הדרך, מה שהופך כל פנייה למדויקת בכל סיטואציה.

הבחירה שלכם?
25 קולות