רדאר (Radar) הוא תת-המותג החדש של ענקית הרכב הסינית ג'ילי, שנוסד בשנת 2022 ומתמחה בייצור הרכבים החשמליים לאורח חיים פעיל. רדאר הושק בתור מותג עצמאי בהרכב של Geely Holding Group עם גישה לכל הישגי הטכנולוגיה ולמרכיבים למכוניות חשמליות של הקבוצה. למותג החדש יש מרכז פיתוח משלו בהאנגג'ואו ואתר ייצור בזיבו (סין, מחו
רדאר. למען אורח חיים פעיל
AUTOBOOM

רדאר. למען אורח חיים פעיל

רדאר. למען אורח חיים פעיל

רדאר (Radar) הוא תת-המותג החדש של ענקית הרכב הסינית ג'ילי, שנוסד בשנת 2022 ומתמחה בייצור הרכבים החשמליים לאורח חיים פעיל. רדאר הושק בתור מותג עצמאי בהרכב של Geely Holding Group עם גישה לכל הישגי הטכנולוגיה ולמרכיבים למכוניות חשמליות של הקבוצה. למותג החדש יש מרכז פיתוח משלו בהאנגג'ואו ואתר ייצור בזיבו (סין, מחוז שאנדונג) הכולל את כל המכשור ההכרחי לייצור רכבים חשמליים. מטרת החברה היא ליצור כלי רכב ידידותיים לסביבה.

Geely logo
רדאר (Radar) – תת-מותג חדש של ענקית הרכב הסינית ג'ילי.

המותג החדש מותאם במיוחד לייצור טנדרים בפלח המחיר הגובה ביותר. המותג רואה בלקוחותיו תושבי ערים גדולות, אנשים צעירים ופעילים שאוהבים ספורט ומטיילים הרבה, המעדיפים נופש פעיל ויציאות לטבע. סגמנט הרכבים לפנאי פעיל משגשג במיוחד כיום בסין, לכן ג'ילי, ככל הנראה, מתכוונת לקחת נתח מכובד מהעוגה. חשוב להדגיש שלאחר המגיפה, היחס בעולם לטבע ולפעילויות באוויר הפתוח עלה לרמה חדשה לגמרי. הדור החדש של צרכנים מעוניין בקמפינג, טיולים ובחוויות אחרות בטבע, לכן המותג רדאר נועד לענות לבקשות ולרצונות האמיצים ביותר שלהם.

למנכ"ל של Radar Auto מונה ד"ר לינג שי קואן, בעל ניסיון הנדסי רב ב-Geely Auto Group ואחראי על פרויקטים גדולים וחשובים של מותגי התאגיד, כולל Lynk & Co וג'ילי. "הבנת פלח השוק החדש ויצירת מותג חדש במיוחד למשתמשים הייחודיים הללו הפכו לגולת הכותרת בקריירה שלי. המטרה של Radar Auto היא לספק ללקוחות שלנו את האפשרות לחקור את העולם בצורה הידידותית ביותר לסביבה", אמר לינג שי קואן.

פיטר הורברי, מעצב רכב בריטי, סגן נשיא בכיר לעיצוב בג'ילי.

על הסגנון והתדמית החיצונית של דגמי רדאר אחראי המעצב הידוע פיטר הורברי, שפיתח את הסגנון של רכבים של לוטוס. הוא לקח חלק פעיל בפיתוח המותג רדאר ישירות מהסטודיו לעיצוב שלו בבריטניה. הוא רואה במשימתו שילוב של "פונקציונליות ונוחות שימוש עם צורה אסתטית" ומציב בפני עצמו מטרה "לאפשר למשתמשים של רדאר להרחיב אופקים ולחקור את הטבע ללא נזק לאקולוגיה".

Radar Auto מתכננת להשיק בנוסף את המותג Radar Weekends שיציע מוצרים ואביזרים שונים לטיולים. בפרט, במסגרת שיתוף פעולה עם NatureHike ישחורר קו ציוד למחנאות. יותר מכך, רדאר נמצאת בשיתוף פעולה הדוק עם National Geographic China כחלק מתוכנית "נשמור על פלאי הטבע" המפצירה לא להשאיר אשפה בזמן טיולים.

קו הדגמים

ההיצע של רדאר בזמן הקרוב יכלול שלושה טנדרים, קרוסאובר במימדים גדולים וטרקטורון. עם זאת, שני טנדרים והטרקטורון יהיו חשמליים לחלוטין, השאר הם היברידיים.

טנדר חשמלי רדאר RD6

הדגם הראשון של החברה הוא הטנדר החשמלי רדאר RD6 שהוצג ביולי 2022. מבחינת מימדים, RD6 מתקרב לטויוטה היילקס. תא הנוסעים מיועד לחמישה נוסעים, בתא המטען יש מספיק מקום לשני גלשנים. לדגם הזה הוכן מגוון רחב של אביזרים: בנוסף לגלשנים ממותגים, הוא כולל גג מטען קשיח, מקרר בגודל מיני, ורדיו. רדאר RD6 מבוסס על הפלטפורמה המוכרת SEA, שפותחה על-ידי תאגיד האם ג'ילי, המאפשרת להגדיל באופן משמעותי את המרחב היעיל. הטנדר החשמלי מציע תא מטען נוסף מתחת למכסה המנוע הקדמי ופלטפורמה אחורית מרווחת הכוללת שקעים נוספים.

ישנן שתי יציאות בכל אחת משתי הדפנות הצדדיות מאחור. אחת מיועדת לטעינת הסוללה הפנימית, השנייה במתח 220V מיועד לחיבור מכשירים חיצוניים לסוללה, כמו מקרר, מאוורר או כל דבר אחר שמטייל יכול לקחת איתו. פרט זה מדגיש שוב את מאפייניו של הדגם הסיני. רדאר RD6 החדש נוצר עבור אנשים המשתמשים ברכב כל הזמן בעיר, אבל גם מדי פעם אוהבים לצאת לטבע.

Radar RD6 2022. מנוע. טנדר תא כפול, 1 דור

יחידת הכוח של רדאר RD6 שנת 2022/2023 מורכבת מאחד או שני מנועים. ההספק של הגרסה הבסיסית עם הנעה אחורית הוא כ-200 כ"ס, בגרסה הבכירה עם הנעה כפולה – כ-400 כ"ס. האצה ל-100 קמ"ש אמורה לקחת 6 שניות. טווח הנסיעה בין הטעינות, שנמדד לפי התקן הסיני, יעמוד על 600 ק"מ. קיבולת הסוללה טרם נחשפה. תחילת המכירות הרשמית מתוכננת ל-9 בספטמבר 2022.

באיזו מכונית תבחרו בדרך כלל לנסיעות לטבע?
7 קולות