בישראל התחילה המכירה של שתי גרסאות היברידיות של הקרוסאובר יונדאי סנטה פה שהצטרפו להיצע המורכב מדגמי בנזין ודיזל. נתחיל מיד מהמחיר: הגרסה ההיברידית תעלה 309,900 ש"ח עם הנעה קדמית, בעוד שגרסת הדיזל עם הנעה כפולה עולה רק 269,900 ש"ח. באשר לדגמים עם הנעה כפולה, תמורת הגרסה ההיברידית 4X4 Elite תצטרכו להוציא 334,900 ש"ח
יונדאי סנטה פה החדש יקבל עיצוב לא שגרתי הודות לפנסים בצורת האות H
AUTOBOOM

יונדאי. הגרסאות ההיברידיות של סנטה פה: יקרות וחסכוניות יותר מגרסאות הדיזל

יונדאי סנטה פה החדש יקבל עיצוב לא שגרתי הודות לפנסים בצורת האות H

בישראל התחילה המכירה של שתי גרסאות היברידיות של הקרוסאובר יונדאי סנטה פה שהצטרפו להיצע המורכב מדגמי בנזין ודיזל. נתחיל מיד מהמחיר: הגרסה ההיברידית תעלה 309,900 ש"ח עם הנעה קדמית, בעוד שגרסת הדיזל עם הנעה כפולה עולה רק 269,900 ש"ח. באשר לדגמים עם הנעה כפולה, תמורת הגרסה ההיברידית 4X4 Elite תצטרכו להוציא 334,900 ש"ח. הגרסאות ההיברידיות של סנטה פה הן בבירור יקרות יותר, אבל עד כמה הן חסכוניות מדגמי הדיזל – בואו נברר!

מה מקבלים תמורת מחיר כזה

יונדאי סנטה פה ‏2020. מנוע. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור, שדרוג

יחידת הכוח ההיברידית של סנטה פה שנת 2023 מבוססת על מנוע טורבו בנזין 1,6 ליטר בהספק 180 כ"ס בשילוב עם מנוע חשמלי בהספק 60 כ"ס. ההספק הכולל של יחידת הכוח הוא 226 כ"ס. למנועים משודכת תיבת 6 הילוכים אוטומטית. הקרוסאובר ההיברידי מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 8,9 – 9,1 שניות (תלוי בסוג ההנעה). המהירות המרבית היא 187 קמ"ש. צריכת הדלק שווה בהחלט: הדגם בגרסת הנעה קדמית צורך בממוצע 6,4 ליטר ל-100 ק"מ, עם מערכת הנעה כפולה התצרוכת עולה בליטר אחד. אולם אם נסתכל על צריכת הדלק של סנטה פה עם מנוע דיזל, מתברר שהיא כמעט זהה: 6,3 – 6,4 ליטר ל-100 ק"מ (לשם השוואה: גרסאות הבנזין צורכות בסביבת 8,7 – 10,5 ליטר ל-100 ק"מ, בהתאם למערכת ההנעה).

סנטה פה ההיברידי מגיע עם 7 מקומות ישיבה. מפרט האבזור כולל מערכת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת סיוע בתנועה בפקקים, בקרת סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה חוצה מאחור, בקרת עייפות נהג וכו'. הבחירה היא שלכם.

איזה סנטה פה תעדיפו?
51 קולות