Mercedes-Benz מוותרת על A ו-B קלאס: לפי Handelsblatt, כל משפחת A קלאס והקומפקט-ואן B קלאס יבואו אל סופם, ההיפרדות מתוכננת לשנת 2025. "פחות מכוניות קטנות, יותר מכוניות מפוארות" היא האסטרטגיה החדשה של החברה המתכוונת לעדכן את היצע הדגמים שלה על-ידי צמצום מספר המכוניות ברמת כניסה והגדלת מספר מכוניות הפאר.
מרצדס B-Class ‏2018. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 3 דור
AUTOBOOM

פחות השקעה במכוניות הקטנות, יותר השקעה במפוארות. Mercedes-Benz מוותרת על A ו-B קלאס

מרצדס B-Class ‏2018. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 3 דור

Mercedes-Benz מוותרת על A ו-B קלאס: לפי Handelsblatt, כל משפחת A קלאס והקומפקט-ואן B קלאס יבואו אל סופם, ההיפרדות מתוכננת לשנת 2025. "פחות מכוניות קטנות, יותר מכוניות מפוארות" היא האסטרטגיה החדשה של החברה המתכוונת לעדכן את היצע הדגמים שלה על-ידי צמצום מספר המכוניות ברמת כניסה והגדלת מספר מכוניות הפאר.

נכון להיום כל הדגמים של המותג מחולקים לשלושה קטגוריות: רמת הכניסה Entry Luxury שאליה משתייכים A-Class, B-Class וכו', הרמה הבינונית Core Luxury (הכוללת את C-Class, E-Class ואת EQC ו-EQE החשמליים) והרמה הבכירה Top-End Luxury (כל מוצרי AMG ו-Maybach וכן S-Class, G-Class ו-GLS).

הידעתם?
Mercedes-Benz GLB 2019.

לפי האסטרטגיה החדשה של יצרנית הרכב, 75% מההשקעות ילכו להתפתחות קטגוריות Top-End Luxury ו-Core Luxury, בעוד שקו Entry Luxury יצומצם משבעה הדגמים הנוכחים לארבעה. בעוד שבהתחלה הדגמים יעברו מתיחת פנים ורק לאחר מכן יוסרו מההיצע. באשר לקרוסאוברים GLA ו-GLB וכן [דגם הסטיישן CLA], הם הולכים להישאר בהיצע הדגמים אך יחוו שינוי: כל הדגמים יועברו מפלטפורמת MFA לפלטפורמת MMA שפותחה במיוחד לרכבים חשמליים, אך מתאימה גם לדגמים עם מנוע בעירה פנימית שגרתי. גורלו של הסדאן A קלאס עם בסיס הגלגלים הארוך בשביל השוק הסיני עדיין לא ידוע. בסין הוא מתחרה עם ב.מ.וו סדרה 1, לכן הסדאן צפוי להישאר במכירה.

Mercedes-Benz A-Class 2018. Sedan, 4 generation.

המודרניזציה של קו הדגמים האירופאי של המותג הגרמני תתחיל מהשדרוג של A קלאס ו-B קלאס, הרכבים המעודכנים כעת עוברים מבחני דרכים וקרוב לוודאי יצאו לשוק במהלך שנת 2023. שני הדגמים, סביר להניח, יעברו מתיחת פנים קלה: ישתנו יחידות התאורה והפגושים, יתרחב מפרט האבזור.

Mercedes-Benz EQS 2021. Liftback, 1 generation.

לשנת 2026 היקף המכירות של רכבי Top-End Luxury אמור לעלות ב-60% בהשוואה לשנת 2019. החברה מצפה להשיג נתון כזה, בין היתר, באמצעות מרצדס EQS החדש. יתר על כן, המותג אימת כי מתבצעות עבודות על מרצדס-מייבאך SL. בנוגע לקטגורית Core Luxury, כל הדגמים הנכללים בה יועברו לפלטפורמה החשמלית EVA2 ולאחר מכן ל-MB.EA המבטיחה. כך שהופעת הבכורה של הדור החדש ל-E קלאס מתוארכת לשנת 2023.

האם יצא לכם להיות הבעלים המאושרים של A או B קלאס?
6 קולות