איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי, מיוצר משנת 2002 על ידי חברת Isuzu Motors היפנית. מוצע בשלוש גרסאות: «1.5-cab» שתי דלתות 4 מקומות, «double-cab» ארבע דלתות 5 מקומות, ו- «single-cab» שתי דלתות 2 מקומות, שתי האחרונות זמינות לרכישה בישראל. מגיע עם הנעה אחורית או הנעה כפולה, כל הדגמים מצוידים במנועי דיזל. בשנת 2021 לשו
איסוזו D-מקס ‏2019. מרכב, צורה. טנדר תא קצר, 3 דור
AUTOBOOM

טנדר איסוזו D-Max חד-קבינה. דור 3 (2020)

איסוזו D-מקס ‏2019. מרכב, צורה. טנדר תא קצר, 3 דור

איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי, מיוצר משנת 2002 על ידי חברת Isuzu Motors היפנית. מוצע בשלוש גרסאות: «1.5-cab» שתי דלתות 4 מקומות, «double-cab» ארבע דלתות 5 מקומות, ו- «single-cab» שתי דלתות 2 מקומות, שתי האחרונות זמינות לרכישה בישראל. מגיע עם הנעה אחורית או הנעה כפולה, כל הדגמים מצוידים במנועי דיזל. בשנת 2021 לשוק הישראלי הושק הדור השלישי לטנדר.

הדור השלישי לטנדר שיצא בסוף שנת 2020 – רכב חדש לחלוטין. ואף על פי שבשנת 2019 D-Max חודש במלואו. עד כדי כך שרבים קראו למתיחת פנים זאת דור חדש. אולם הפעם היפנים החליטו להשיק דור באמת חדש. איסוזו D-Max השלישי אינו רק השתנה חזותית, הוא השתנה כולו. וכפי שמעריציו הנאמנים טוענים, הטנדר היפני החדש מסוגל להפוך לאחת ההצעות הטובות ביותר בשוק מבחינת מחיר, איכות וטכנולוגיות.

תכונות ייחודיות

לטנדר «single-cab» בעל 2 דלתות 2 מקומות בדגם שנת (למעשה) 2021 המימדים הבאים: 5305 מ"מ לאורך, 1810 מ"מ לרוחב, 1790 מ"מ לגובה, 3125 מ"מ – בסיס גלגלים. חוזקו השלדה והזרועות, הוגדלו האורכנים, המרכב נהיה נמוך אך ארוך יותר, בסיס הגלגלים התארך. בהתחשב בכל החידושים, אפשר לומר בבטחה ש- D-Max כבר לא מרגיש כמו רכב מסחרי, הוא מגניב ומושך את העין, הן מבחוץ והן מבפנים. במבחני הריסוק של Euro NCAP טנדר D-Max החדש קיבל 5 כוכבים וצבר מספר נקודות זהה לזה של Defender החדש.

עם זאת, הוא עדיין נשאר טנדר אמיתי בעל שלדת סולם, המציע יכולות שטח מצוינות, כושר העמסה מכובד ורמת נוחות גבוהה. מימדים גדולים למדי מספקים מרווח מרכב מוגבר ומרחב מחייה מספק בתא הנוסעים. מרווח גחון בגרסת חד-קבינה משיג 220 מ"מ, זווית גישה מרבית – 30°, זווית נטישה – 23°. הרכב יכול להתגבר על מכשולי מים אם עומקם אינו עולה על 800 מ"מ, לעומת 600 מ"מ בדור הקודם, דבר המעיד על תכונות שטח יוצאות מן הכלל של הטנדר. מערכת שאיבת האוויר הועברה כלפי מעלה וקדימה מתחת למכסה המנוע, אך אטמים מיוחדים יוצרים כרית אוויר כאשר מכסה המנוע סגור. כעת כל הדגמים מצוידים בנעילת דיפרנציאל מרכזי מאולצת.

מנועים

איסוזו D-Max חד-קבינה שנת 2021 מצויד במנוע טורבו דיזל 1,9 ליטר בהספק 163 כ"ס ובתיבת 6 הילוכים ידנית. הנעה – אחורית. מהירות מרבית צנועה למדי – 180 קמ"ש. אך המהירות כאן אינה המהות. צריכת דלק רשמית – בסביבות 8,2 ליטר ל- 100 ק"מ.

אבזור

גרסת חד-קבינה של טנדר איסוזו D-Max שנת 2021 מציעה אבזור לא רע כבר ברמת גימור הבסיסית. בה יש מינימום 7 כריות אוויר, כולל אחת די מעניינת – כרית בין המושבים הקדמיים. שפע מערכות עזר אלקטרוניות לנהג: ABS, בקרת יציבות, סיוע בזינוק בעליה ובירידה במדרון, סיוע בבלימה, בקרת סחרור, מערכת מניעת התנגשויות, בקרת סטייה מנתיב וחיישן עייפות נהג.

חימום מושבים קדמיים ומראות צד, הגה כוח, מזגן, חיישני גשם וגלגל רזרבי בגודל מלא כלולים בכל רמות הגימור.

בתור אופציות – בקרת שיוט אדפטיבית ומגביל מהירות, נעילת דלתות אוטומטית בעת התרחקות מהמכונית והדלקת תאורה אחורית בעת התקרבות, מצלמה אחורית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, כוונון של מגוון פונקציות טכניות דרך התפריט, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת LED מקיפה ופרטים קטנים נוספים.

עד כמה חיישן גשם נחוץ במכונית שלך?
5 קולות