המותג הסיני Wuling שייך למיזם המשותף SAIC-GM-Wuling. עד לאחרונה הוא עסק בייצור מסחריות וקומפקט-ואנים זולים עם עיצוב פשוט מאוד ומפרט פונקציונלי. אך לפני כמה שנים התקבלה ההחלטה לקדם את Wuling בהייררכית השוק ולפתח את תחום הייצוא. עבור קו הדגמים "האופנתי" החדש פותח לוגו נפרד בצבע כסוף במקום האדום המסורתי. לרכב הראשון כז
וולינג Victory ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
AUTOBOOM

סטיישן Wuling Victory. החלוץ של הסגנון החדש

וולינג Victory ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור

המותג הסיני Wuling שייך למיזם המשותף SAIC-GM-Wuling. עד לאחרונה הוא עסק בייצור מסחריות וקומפקט-ואנים זולים עם עיצוב פשוט מאוד ומפרט פונקציונלי. אך לפני כמה שנים התקבלה ההחלטה לקדם את Wuling בהייררכית השוק ולפתח את תחום הייצוא. עבור קו הדגמים "האופנתי" החדש פותח לוגו נפרד בצבע כסוף במקום האדום המסורתי. לרכב הראשון כזה הפך הסטיישן Wuling Victory שהלביש על עצמו את הקונספט העיצובי מדגם אחר של מותג Baojun שייך גם הוא ל-SAIC-GM-Wuling ומייצר רכב פנאי בעיצוב מיוחד שפונה לקהל היעד של צעירים. הייצור של Wuling Victory החל בשנת 2020. המחירים, כצפוי, אמורים להיות מאוד גמישים. בואו נגלה איך נראה החלוץ של הסגנון החדש של Wuling.

הרעיון הוא הבא: אם המכונית מגיעה עם סמל אדום (קודם לכן היה יחיד גם בשביל השוק המקומי וגם בשביל שווקים חיצוניים) היא מיועדת אך ורק לסין ואם הסמל הוא כסוף מדובר בדגם לשיווק בכל העולם, למרות שהוא יכול להימכר גם בארץ המוצא.

עובדה מעניינת

עיצוב חיצוני

מהבחינה חיצונית Victory שונה משאר הדגמים של המותג Wuling. יש לו עיצוב נועז, פנסי ראש כפולים (למעלה אורות היום, תחתיהם - הבלוקים הראשיים של הפנסים), גריל גדול, פנסים אחוריים צרים וגג "מרחף". זה הדגם הראשון של Wuling עם הלוגו המעודכן: האות W בגריל החליפה את הצבע שלה מאדום לכסוף. Wuling Victory החדש הוא רכב גדול: 4,875 מ"מ אורך, 1,880 מ"מ רוחב, 1,690 מ"מ גובה. הדגם מבוסס על הפלטפורמה המודולרית R עם בסיס גלגלים באורך 2,800 מ"מ שעומדת בבסיס הרבה דגמים מודרניים אחרים של Baojun.

חלל פנימי

הסטיישן מגיע עם שלוש שורות של מושבים ו-6 או 7 מקומות ישיבה. השורה השנייה זמינה בשתי גרסאות: מושב אחד לשלושה נוסעים או שני מושבים נפרדים. העיצוב של תא הנוסעים מחקה את הרכבים של Baojun. יש לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם מסך רחב והגה דו-חישורי. בלוק בקרת האקלים מגיע עם מסך מגע ועם כמה כפתורי לחיצה. בורר תיבת ההילוכים ללא הצמדה, בלם חניה חשמלי ולכן בטונל המרכזי הצליחו לעשות מפלס נמוך עם מדף גדול לחפצים קטנים. מפרט האבזור כולל גג פנורמי, 4 מצלמות היקפיות, 6 כריות אוויר, מערכות בלימה אוטונומית, מערכת למניעת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

יחידות כוח

Wuling Victory שנת 2021/2022 מצויד במנוע המשותף של התאגיד, טורבו בנזין בנפח 1,5 ליטר בגרסתו החזקה ביותר (177 כ"ס). המנוע פועל בשילוב עם תיבת 6 הילוכים או גיר רציף והנעה קדמית בלבד.

מה דעתכם על החלוץ של הסגנון החדש של Wuling?
10 קולות