סקייוול ET5 – קרוסאובר חשמלי חדש ממותג רכבים הסיני Skywell, נמצא בייצור משנת 2020. מיוצא לאירופה (גרמניה), ארה"ב וישראל.
סקייוול ET5 ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
AUTOBOOM

זר מסתורי אסטרטגי

סקייוול ET5 ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור

סקייוול ET5 – קרוסאובר חשמלי חדש ממותג רכבים הסיני Skywell, נמצא בייצור משנת 2020. מיוצא לאירופה (גרמניה), ארה"ב וישראל.

בתור היצרנית של הרכב החשמלי ET5 מצוינת חברת סקייוול או חברת סקייוורת'. קיימת גרסה שהואנג הונגשנג, הבעלים של שתי החברות, מנסה בכוונה לבלבל את קהילת הרכב על מנת שיזכרו טוב יותר את הרכבים החדשים. הסלוגן של חברת Skywell Automobile (בסין – Tianmei), אשר מצוינת בתור היצרנית של ET5 בגרמניה, הוא – «All is Well», דהיינו, "הכל טוב". ללא הבהרות מיותרות, מה בדיוק (ומתי) יהיה טוב. היצרנית מציגה את ET5 ביומרנות בתור אחת היצירות בסגנון New China Made. סביר להניח שהכוונה היא ליצירות סיניות חדשות שאינן יורשות את התכונות האופייניות ליצירות סיניות ישנות, כגון איכות לא מוצלחת, צבעים לא שפויים וחוסר בטיחות.

Skyworth

קרוב לוודאי שבהתבסס על תוצאות הקידום של ET5 בארה"ב ואירופה, הואנג הונגשנג יוציא לשוק לפחות עוד ארבעה רכבים חשמליים בתקופה עד שנת 2025. לכן הונגשנג קורא לסקייוול ET5 החדש דגם אסטרטגי עבור המותג הסיני.

מה ידוע לנו

ייתכן ו- Skywell אכן נצמדת למדיניות איכות המוצר, מאחר ו- ET5 החדש הפך לרכב חשמלי סיני הראשון שקיבל אישור רשמי לשיווק בארה"ב תחת השם המלא Skywell Imperium ET5, מפני ששותף הסחר של סקייוול היא חברת Imperium Motors (IMC). בקליפורניה זמינים 25 רכבים חשמליים שניתן לבחון כבר היום. IMC מבטיחה להביא את ET5 לתצוגת הרכב בלוס אנג'לס ולתערוכת CES בינואר 2022. ובאירופה Skywell Imperium ET5 הגיע לגרמניה, אולם תחת שם אחר לחלוטין– Elaris Beo.

בעיקרון, כאן נגמרים כל הפרטים המעניינים שידועים לנו לגבי הרכב החשמלי החדש. הפרמטרים הטכניים של סקייוול ET5 שנת 2020/2021 – לא מלהיבים, אך גם לא רעים, מה שבוודאות יפוצה על ידי מחיר סיני נמוך.

המאפיינים של ET5

בסרטון: סקייוול ET5 2020 שנת. ג'יפ.

בין המאפיינים שמסוגלים למשוך לקוחות אל סקייוול ET5 – טכנולוגיות נוחות ובטיחות שהחברה פיתחה בכוחות עצמה. כאן אפשר לקוות למשהו מעניין, הרי Skyworth – ענקית טכנולוגיה, יצרנית גדולה של אלקטרוניקה ומוצרים חשמליים. לקרוסאובר טווח נסיעה רשמי של 520 ק"מ, הוא בעל מערכת נוסכת ביטחון לסיוע אוטונומי בנהיגה , ומעין מערכת חכמה Skylink המאחדת את הרכב עם הבית, ובנוסף ישנן 15 אופציות עבור "מסעות חכמים", מה שזה לא יהיה.

בכדי להסב את מירב תשומת ליבם של רוכשים פוטנציאליים, היצרנית שמה דגש חזק על "המערכת הפטנטית הראשונה לשינה בריאה"… אממ… לנהג. הקטע הוא שניתן להוריד עד הסוף את משענת הגב במושב הנהג, מה שהופך אותו למיטה ארגונומית. אין ספק, לישון בזמן נהיגה זה נהדר, אבל איך ומתי? אם הייתה אוטונומיה מלאה – זה כבר עניין אחר. האוטונומיה של ET5 בינתיים ברמה 2.

לדעתך, איזה עתיד צפוי ל- ET5 בישראל?
19 קולות