בינואר 2023 הושק הדור השני לקרוסאובר הפופולרי בישראל. יונדאי קונה 2024 החדש יתקרב לפלח הרכבים המשפחתיים: גדול יותר, מרווח יותר, מאובזר יותר. בנוסף למנועי בנזין טורבו הוא יוצע עם מערכת הנעה היברידית. המחיר* מתחיל ב-144,900 ₪.
שוק הרכב הישראלי מציג מחסור חריף ברכבים חדשים: סיכום תוצאות ינואר 2024
AUTOBOOM

יונדאי קונה 2024 כבר בישראל: גדול יותר, מרווח יותר, מאובזר יותר והיברידי

שוק הרכב הישראלי מציג מחסור חריף ברכבים חדשים: סיכום תוצאות ינואר 2024

בינואר 2023 הושק הדור השני לקרוסאובר הפופולרי בישראל. יונדאי קונה 2024 החדש יתקרב לפלח הרכבים המשפחתיים: גדול יותר, מרווח יותר, מאובזר יותר. בנוסף למנועי בנזין טורבו הוא יוצע עם מערכת הנעה היברידית. המחיר* מתחיל ב-144,900 ₪.

*כל המחירים לא כוללים אגרת רישוי. נתונים לספטמבר 2023.

כאן סיפרנו על הופעת הבכורה של הדור השני ליונדאי קונה.

להזכירכם

עיצוב חיצוני

יונדאי קונה 2024 הפך מקרוסאובר עירוני קומפקטי לרכב משפחתי רב-תכליתי! אורך המרכב גדל ב-175 מ"מ (ל-4,355 מ"מ), בסיס הגלגלים התארך ל-2,660 מ"מ (תוספת של 60 מ"מ). בנוסף לכך הרכב התרחב ב-25 מ"מ (1,825 מ"מ) וגבה ב-20 מ"מ (1,575 מ"מ). לגרסאות הבנזין (כולל גרסאות היברידיות) יש מולדינגים מפלסטיק על קשתות הגלגלים והחצאיות. דגמים אלו נבדלים מקונה EV החשמלי ב"הבעת פנים" אחרת בשל הפגוש חדש. הרכבים החדשים מגיעים עם גלגלי R17, R18 או R19.

תא הנוסעים

הגדלת ממדי המרכב הובילה לגידול במרווח הפנימי: המרחק בין המושבים הקדמיים והאחוריים גדל ב-8 ס"מ. לתחושת המרווח תורמים הגוונים הבהירים של חומרי הגימור. נפח תא המטען גדל ל-466-1,300 ליטר, בהשוואה ל-374-1,156 ליטר בדור הקודם.

על הפאנל הקדמי מותקנים שני מסכים (בגודל "12,3 כל אחד) של מערכת המדיה ולוח המחוונים המאוחדים לבלוק מסוגנן יחיד. המולטימדיה בעברית מגיעה עם תמיכת Android Auto ו-Apple CarPlay. ישנם שקעי טייפ C מלפנים ומאחור. בורר ההילוכים היגר לגל ההגה ובמקומו השגרתי התקינו מחזיקי כוסות נוחים. החלטה פרקטית אחת נוספת: השליטה בבקרת האקלים לא מוחבאת במערכת המולטימדיה, אלא מורכבת משלוש בקרי חוגה מסתובבים או (בהתאם לרמת הגימור) מכפתורים עם מסך קטן משלהם.

הרכב נהיה הרבה יותר נוח לשימוש יומיומי הודות למקומות האחסון השונים ולמשטח הטעינה האלחוטי הנפרד הממוקם ליד יציאות הטייפ C המספקות טעינה מהירה.

גרסאות

יונדאי קונה 2024 מוצע עם מנועי בנזין טורבו או בגרסה היברידית HEV (ללא אפשרות טעינה). הרכבים עם הנעה קדמית מצוידים בסרן קשיח מאחור, בגרסאות הנעה כפולה מותקן מערך רב-חיבורי. לישראל תגיע הגרסה הבסיסית עם הנעה קדמית ומנוע טורבו 1,0 ליטר בהספק 120 כ"ס ומנוע טורבו 1,6 ליטר בהספק 198 כ"ס ו-270Nm בשילוב עם תיבת 7 הילוכים רובוטית. ההנעה היא קדמית או כפולה.

יונדאי קונה ‏2023. מנוע. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור

יונדאי קונה HEV ההיברידי מצויד במנוע אטמוספרי מסדרת Smartstream 1.6 GDi בהספק 105 כ"ס ומנוע חשמלי (44 כ"ס) בשילוב עם תיבת 7 הילוכים רובוטית. ההספק המרבי הוא 141 כ"ס ו-256Nm. ההנעה היא קדמית בלבד. לקונה ההיברידי אין שקע טעינה ומצב נהיגה חשמלי לגמרי. הגרסה החשמלית תגיע גם היא לשוק, אבל בהמשך.

רמות גימור עבור ישראל

יונדאי קונה 2024 החדש יוצע בישראל בשש רמות גימור:

יונדאי קונה ‏2023. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
  • Premium (רק למנוע 1,0 טורבו): בקרת אקלים, בלם חניה חשמלי, פנסי לד, חיישני אור וגשם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מפתח חכם וגלגלי 16 אינץ'
  • Prime (רמת גימור בסיסית עם מנוע 1,6 ליטר טורבו) מוסיפה גלגלי 18 אינץ'
  • +Prime: מרכב דו-גוני עם גג שחור וכל האבזור המפורט לעיל
  • Prestige: משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה ורשימה מורחבת של מערכת עזר אלקטרוניות
  • Supreme מוסיפה מרכב דו-גוני, דלת תא מטען חשמלית ומושבים קדמיים חשמליים
  • Open Sky (לגרסה היברידית בלבד) זהה לרמת Prestige, אך מציעה גם סאנרוף
יונדאי קונה ‏2023. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור

בנוסף לכך, בישראל תימכר הגרסה הספורטיבית הבכירה N Line (עם מנוע 1,6 ליטר טורבו או מערכת היברידית). חוץ מעיצוב ספורטיבי, קונה N Line מציע גלגלי R18, סאנרוף, מושבי ספורט עם זיכרון, חימום מושבים קדמיים, ריפוד עור בשילוב עם אלקנטרה, דוושות מתכתיות, כיול מתלים ספורטיבי ואופציות אחרות.

כצפוי, הדור השני של יונדאי קונה התייקר. מחיר הגרסה הבסיסית עם מנוע 1,0 טורבו מתחיל ב-144,900 ש"ח, ועבור גרסת 1,6 טורבו וההיברידית – מעל 161,900 ש"ח. בעוד המחיר של הגרסה הבסיסית לדגם היוצא עם מנוע 1,6 טורבו התחיל ב-131,900 ש"ח, וההיבריד – ב-151,814 ש"ח.

מחירים
תקנו את יונדאי קונה החדש?
146 קולות