Audi ТТS – הגרסה הספורטיבית של אאודי TT – מכונית קטגוריית "S" מאת יצרנית הרכב הגרמנית Audi AG הנכנסת להרכב קונצרן Volkswagen Group. נמצאת בייצור משנת 2008 בסוגי מרכב קופה ורודסטר, מצוידת בהנעה כפולה. אותיות "TT" הן ראשי התיבות של מרוץ "Tourist Trophy" המתקיים מדי שנה בהאי מאן (בריטניה) מאז שנת 1905. כיום בשוק הישראל
אאודי TTS
AUTOBOOM

אאודי TTS. היהנות מן הנהיגה.

אאודי TTS

Audi ТТS – הגרסה הספורטיבית של אאודי TT – מכונית קטגוריית "S" מאת יצרנית הרכב הגרמנית Audi AG הנכנסת להרכב קונצרן Volkswagen Group. נמצאת בייצור משנת 2008 בסוגי מרכב קופה ורודסטר, מצוידת בהנעה כפולה. אותיות "TT" הן ראשי התיבות של מרוץ "Tourist Trophy" המתקיים מדי שנה בהאי מאן (בריטניה) מאז שנת 1905. כיום בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השלישי של אאודי TTS אחרי מתיחת פנים בשנת 2018.

דור ראשון

הדור הראשון של אאודי TTS שווק בין השנים 2008 ל- 2014, ועבר מתיחת פנים ב- 2010. דגם TTS הופיע בשוק שנתיים אחרי יציאת הדור השני של אאודי TT. דור TTS הראשון דומה לגרסה הבסיסית בפרמטרים רבים, אך זכה לחטיבת כוח עוצמתית יותר, לאבזור עשיר יותר, ולגימור יוקרתי יותר. שווק במרכבי קופה ורודסטר.

בעת פיתוח אאודי TTS הראשון השתמשו בשלדת Audi Space Frame, הבנויה מסגסוגות אלומיניום קשיחות במיוחד. המרכב ההיברידי של אאודי TTS מורכב משני חלקים – חלק אחורי מפלדה, והחלק האמצעי והקדמי מסגסוגות אלומיניום. הרכב מתאים גם לנהיגה על מסלול, וגם לכבישים ציבוריים.

אאודי TTS – רכב המתאים גם לנהיגה על מסלול, וגם לכבישים ציבוריים.

מערכת הנעה כפולה Quattro מספקת יציבות מצוינת על כל משטח כביש. מעבר לכך, אאודי TTS מצטייד במערכת מתלים מתקדמת Mаgnetic Ride, המסוגלת בחלקית שנייה לבצע כוונון בולמי זעזועים בהתאם למשטח הדרך, דבר שמשפר מהותית את התנהגות הכביש. ברגע שהרכב משיג את נקודת ה- 120 קמ"ש, ספוילר אחורי נשלף באופן אוטומטי, ומתקפל בחזרה כאשר המהירות יורדת מתחת ל- 80 קמ"ש.

דור שני

הדור השני של אאודי TTS נמצא בייצור מאז שנת 2014 ועד עתה, החל מ- 2018 בגרסה מחודשת. דגם זה מוצע במרכבי רודסטר וקופה, אמנם לישראל מיובאת גרסת קופה בלבד. אאודי TTS השני הופיע במהרה אחרי יציאת הדור השלישי של אאודי TT. בהשוואה לדור הקודם, ניתן להביט בשינויים רציניים בחזות הדור החדש. הרכב נראה הרבה יותר דינאמי, ספורטיבי ואגרסיבי.

TTS החדש קיבל גריל משושה עדכני. קצוות הגריל גובלים במכסה המנוע, בפנסי החזית, ובפגוש והדיפיוזר. בחלק התחתון של הפגוש הקדמי, משני צידי הגריל, מובנים שני כונסי אוויר גדולים המכוסים ברשת עם סטרוקטורה תאית. כונסי אוויר אלו, מלבד תרומתם לעיצוב, ממלאים גם תפקיד פונקציונאלי. זרם אוויר מועבר דרכיהם אל מנגנוני הבלמים הקדמיים. עיצוב החזית של הרכב הפך חד ונמרץ יותר. למכסה המטען, לפנסי החזית ולכונסי האוויר קצוות חדים ומובהקים.

אאודי TTS החדש – רכב מודרני בעל מנוע עוצמתי, דינאמיקה מעולה ותא נוסעים נוח וארגונומי. חומרים איכותיים והרכבה מצוינת מספקים תוחלת חיים ארוכה לרכב.

מרכב Audi TTS 2019/2020 נהיה אווירודינאמי עוד יותר. דבר ששיפר את הביצועים הדינאמיים והפחית את תצרוכת הדלק. תא הנוסעים זכה למרווח מוגדל ולפאנל קדמי מחודש לגמרי. במקום מחוונים וחיישנים אנלוגיים, על לוח המחוונים של אאודי TTS החדש מתפרס צג מולטימדיה רחב המציג מידע הכרחי על מצב הרכב, ומשדר את תמונת המצלמה האחורית ומידע ממערכת הניווט.

אאודי TTS החדש יצא רכב אופנתי בעל מנוע עוצמתי, דינאמיקה מעולה ותא נוסעים נוח וארגונומי. חומרים איכותיים והרכבה מצוינת מספקים תוחלת חיים ארוכה לרכב.