בינואר 2023 ב.מ.וו הציגה את סדאן-העל החדש שלה, ב.מ.וו M3 CS, המבוסס על הדגם M3 Competition xDrive עם הנעה כפולה. זוהי מכונית ליומיום בעלת חמישה מקומות ישיבה עם הספק מכובד בסך 550 כ"ס. ההשקה של "כריש הכבישים הפרטי שלך" (כך ב.מ.וו מכנה לב.מ.וו M3) העוצמתי והמגניב ביותר בגרסת CS תתקיים כבר במרץ. המחיר יעמוד על 146 אל
סופר-סדאן ב.מ.וו M3 CS ועוד דגמים חדשים מאת BMW
AUTOBOOM

סופר-סדאן ב.מ.וו M3 CS ועוד דגמים חדשים מאת BMW

סופר-סדאן ב.מ.וו M3 CS ועוד דגמים חדשים מאת BMW

בינואר 2023 ב.מ.וו הציגה את סדאן-העל החדש שלה, ב.מ.וו M3 CS, המבוסס על הדגם M3 Competition xDrive עם הנעה כפולה. זוהי מכונית ליומיום בעלת חמישה מקומות ישיבה עם הספק מכובד בסך 550 כ"ס. ההשקה של "כריש הכבישים הפרטי שלך" (כך ב.מ.וו מכנה לב.מ.וו M3) העוצמתי והמגניב ביותר בגרסת CS תתקיים כבר במרץ. המחיר יעמוד על 146 אלף יורו, מה שיקר בערך פי-1,5 מ-M3 הרגילה. אבל זה לא הכל: יש עוד דגמים חדשים מאת BMW. מכוניות סדרה 4 בצורות מרכב קופה וקבריולט קיבלו תא נוסעים חדש ומערכת מולטימדיה משוכללת. הדגמים המעודכנים צפויים לצאת לשוק במרץ 2023.

BMW M3 2020. Sedan, 6 generation.

ב.מ.וו M3 החדשה מוצעת בישראל בגרסת הדור השישי משנת 2020. ב-М3 Competition מותקן מנוע טורבו 3 ליטר בהספק 510 כ"ס בשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. האצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 3,9 שניות, המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. תענוג כזה יעלה לכם 764,815 ₪ (נכון לסוף שנת 2022).

להזכירכם

ב.מ.וו M3 CS: חזקה יותר, קלה יותר, מהירה יותר

הגרסה הבכירה של ב.מ.וו M3 CS שנת 2023 קיבלה גריל עם מסגרת אדומה ואורות יום הצהובים. מערכת היניקה מטיטניום וחלק ממרכיבי המרכב מקרבון הפכו את המכונית לקלה יותר (גג, מכסה מנוע, מראות, כונסי אוויר, ספוילר, דיפיוזר - עשויים מקרבון). כעת היא שוקלת 1,765 ק"ג. לשם שמירת רמת הנוחות, מושבי הקרבון הקדמיים עדיין מצוידים בכוונון חשמלי ובחימום.

המכונית כוללת מצב דריפט: כאשר הסרן הקדמי ובקרת היציבות מתנתקים ואפשר להתפרע במסלול.

ב.מ.וו M3 ‏2020. מנוע. סדאן, 6 דור

מתחת למכסה המנוע מקרבון מסתתר מנוע טורבו 3 ליטר המפיק 550 כ"ס ו-650Nm הפועל בשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. בסרן האחורי מותקן דיפרנציאל אקטיבי, סימן היכר של דגם מסדרת M. ב.מ.וו M3 CS מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 3,4 שניות ולמהירות מרבית של 302 קמ"ש. מערכת המתלים שוכללה: מנגנון ההיגוי עבר כוונון, הותקנו בולמי זעזועים אדפטיביים, קפיצים ומייצבים אחרים עם כיול למרוצים. דרך אגב, המכונית כוללת מצב דריפט: כאשר הסרן הקדמי ובקרת היציבות מתנתקים ואפשר להתפרע במסלול. בין אופציות – ג'נטים יצוקים, צמיגי מסלול ובלמים קרבון-קרמיים.

ב.מ.וו סדרה 4: חדשה מבפנים

כל הגרסאות של ב.מ.וו סדרה 4 שנת 2023 כעת יגיעו עם תא נוסעים חדש, שקודם לכן כבר קיבלו ב.מ.וו סדרה 3 המעודכנת וב.מ.וו i4 החשמלית. דרך אגב, הגרסה הבסיסית החדשה ב.מ.וו i4 eDrive35 שנת 2023 כבר מוצעת בישראל החל מ-359,900 ש"ח, נכון לעכשיו זוהי הגרסה הזולה ביותר בסדרת i4. בתא הנוסעים של סדרה 4 המעודכנת הופיעו מסכים מאוחדים של לוח המחוונים ("12,3) ושל מערכת המדיה ("14,9), הכולל כעת את הגדרות בקרת האקלים. מערכת iDrive המוכרת קיבלה ניווט ונעשתה "חכמה" יותר בתחום האינטרנט. הג'ויסטיק הקודם של התיבה האוטומטית הוחלף בבורר מיניאטורי עם פקדי הילוכים מאחורי ההגה. ורק ב.מ.וו M4 שמר על הג'ויסטיק שלו ואפילו על התיבה הידנית (במדינות מסוימות). בתוכניות של ב.מ.וו – מתיחת פנים אמיתית של כל סדרת 4!

סדרה 4 מיוצגת בישראל על-ידי גרסת הדור השני משנת 2020. דגמי הקבריולט מצוידים במנוע טורבו 3 ליטר בהספק 374 כ"ס ובהנעה כפולה. הגרסה במרכב קופה זמינה בכמה גרסאות: הנעה אחורית עם מנוע 2,0 ליטר (184 או 258 כ"ס) או הנעה כפולה עם מנוע 3 ליטר בהספק 374 כ"ס.

להזכירכם
איזה דגם ב.מ.וו אתם הכי אוהבים?
14 קולות