בנטלי Continental GT בעלת שתי דלתות, ארבעה מושבים, סדרת Gran Turismo היוקרתית, מיוצרת על ידי בנטלי מוטורס מאז 2003 במרכבים קופה וקבריאולט. בשנת 2020 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השלישי של הדגם היוקרתי Continental GT 2017.
בנטלי קונטיננטאל GT ‏2017. מרכב, צורה. קופה, 3 דור
AUTOBOOM

בנטלי Continental GT. דור 3 (2017)

בנטלי קונטיננטאל GT ‏2017. מרכב, צורה. קופה, 3 דור

בנטלי Continental GT בעלת שתי דלתות, ארבעה מושבים, סדרת Gran Turismo היוקרתית, מיוצרת על ידי בנטלי מוטורס מאז 2003 במרכבים קופה וקבריאולט. בשנת 2020 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השלישי של הדגם היוקרתי Continental GT 2017.

קופה ספורט 2 דלתות 4 מושבים שנת 2017/2018 בעל ממדים הבאים: אורך - 4805 מ"מ, רוחב - 1954 מ"מ, גובה - 1405 מ"מ, בסיס גלגלים - 2851 מ"מ. תא המטען בנפח 358 ליטר. המרכב של Continental GT החדש עשוי פלדה ואלומיניום מחוזקים. המשקל הכולל הופחת ב-80 ק"ג ל-2,244 ק"ג. מקדם גרר ירד ב-2 נקודות ל-0.29 Cx בהשוואה לקודמו.

מאפיינים ייחודיים

בנטלי Continental GT מורכב באופן ידני. זה פותח אפשרויות רבות להתאמה אישית של המכונית. הודות למבחר הרחב ביותר של אפשרויות, אתה יכול להיות בטוח כי המכונית שהזמנת תהיה רק אצלך.

קופה Continental GT החדש בעל קווים ברורים הודות לטכנולוגיית superforming, וגם ישיבה מרווחת ונמוכה, אשר מעוררים תחושה של מהירות וסגנון ללא דופי. בעת פתיחת נעילת המכונית היא מברכת אותך עם רצף מתוכנת של הפעלת אורות חיצוניים. בנוסף למראה מדהים יש תאורה היקפית מרהיבה בתא הנוסעים, אשר ניתן להתאים אישית על פי רצונך.

המושבים נוחים וגם אלגנטיים. הם מצוידים בחימום, קירור, אוורור ועיסוי ותפירת עבודת יד מדגישה ביעילות את הצדדים וגב העליון. כפתורי זיכרון של הגדרות המושב ממוקמים על פנלים של הדלתות ומאפשרים למושב להיות במצב הנכון עוד לפני כניסה למכונית.

חלקים רבים עשויים מכרום מלוטש בתא הנוסעים של המכונית וניתן להזמין חיתוך יהלום מבית בנטלי - שמביא גימור מרהיב, אלגנטי ושיפור בשבירת אור וארגונומיה.

בסרטון: בנטלי קונטיננטאל GT 2017 שנת. קופה.

ניתן להזמין את Continental GT החדש עם תוספות דקורטיביות מדהימות עם גימור כפול. במקרה זה, המרקם הטבעי של העץ משולב עם לקה פסנתר שחורה וסולידית -Piano Black. בצורה זו שני הצבעים יופרדו על ידי רצועת כרום מלוטש ברוחב של 3 מ"מ, המקיף את תא הנוסעים כולו. תוכלו לבחור מבין שמונה גימורים בצבע יחיד כולל ציפוי עץ השיטה של קואה. הקונסולה המרכזית הרחבה והאלגנטית יכולה לקבל גימור בסגנון המבוסס על העיצוב של C'tes de Gen've שמשתמשים בו במפעלי שעונים שוויצריים. המסך הסיבובי החדש של בנטלי הוא שילוב מדהים של היי-טק ועבודת יד נהדרת. המסך מעוצב בצורת מנסרה משולשת ומסתובב כשרוצים והופך למסך מגע ברזולוציה גבוהה, סט של מכשירים אנלוגיים עם שולי כרום מלוטשים או פנל חלק בפיסה אחת.

חלקים רבים עשויים מכרום מלוטש בתא הנוסעים של המכונית וניתן להזמין חיתוך יהלום מבית בנטלי - שמביא גימור מרהיב, אלגנטי, שיפור בשבירת אור וארגונומיה. ישנן 15 אפשרויות לגימורי עור לבחירה של תא הנוסעים, החל ממושבים והחלק העליון של לוח המחוונים עד לפנלים של הדלתות וריפוד התקרה.

מנועים ודינמיקה

בנטלי Continental GT שנת 2019/2020 בעל שאסי חדשני, מנוע V12 בנפח 6.0 ליטר ותיבת מצמד כפול בעלת 8 הילוכים המבטיחה העברת הילוכים חלקה, מהירה ויעילה. כל זה מאפשר להאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בלבד ולפתח מהירות מרבית פנומנלית של 333 קמ"ש.

באפשרותך לבחור מבין ארבעה מצבי נהיגה באמצעות סיבוב פשוט של המתג. מצב "Comfort" מתאים את השאסי והתיבה לנהיגה נוחה במהירות שיוט; מצב ספורט מתאים את המנוע לתגובה דינמית יותר ושסתום מיוחד משנה את צליל הפליטה בהתאם. מצב - Bentley הוא השילוב הטוב ביותר של מצבי ספורט ונוחות ומצב "Custom" מאפשר לך לקבוע הגדרות מותאמות אישית לשימוש עתידי. הזרקה ישירה בלחץ גבוה משולבת עם הזרקה מבוזרת, זה מאפשר למנוע לדלג חלק בין מצבים.

מערכת השבתה חלקית של צילינדרים במנוע של קונטיננטל GT 2020 מאפשרת למחצית הצילינדרים להישאר לא פעילים עם הפתיחה המינימלית של המצערת, מה שמפחית את מספר הצילינדרים העובדים לשישה ובכך מפחית את צריכת הדלק.

תיבת הילוכים דו-מצמדית מספקת החלפת הילוכים מהירה להפליא ותאוצה חלקה, מה שמדגיש את האופי הדינמי של המכונית. מערכת פיצוי נטיות צד אקטיבית הפועלת מרשת 48V, מזהה את תנאי הדרך ומתאימה מיד את תנועת הרכב אליהם, משפרת את השליטה ומבטיחה נסיעה חלקה. הגה כוח חשמלי מעלה את איכות המשוב לנהג ומאפשר לך לבחור סגנון נהיגה המתאים לתנאי הדרך ללא שגיאה.

מערכת השבתה חלקית של צילינדרים במנוע של קונטיננטל GT 2020 מאפשרת למחצית הצילינדרים להישאר לא פעילים עם הפתיחה המינימלית של המצערת, מה שמפחית את מספר הצילינדרים העובדים לשישה, ובכך מפחית את צריכת הדלק. ברגע שמגיעה פקודה לפתוח את המצערת, המנוע שוב מתחיל לספק דלק לכל 12 הצילינדרים.

יש גם גרסה חסכונית יותר של בנטלי קופה Continental GT 2020 - עם מנוע V8 טורבו בנפח 4 ליטר והספק 550 כ"ס, צריכת דלק ממוצעת של 11.8 ליטר לכל 100 ק"מ, האצה למאה קמ"ש הראשונים ב- 4 שניות ומהירות מרבית של 318 קמ"ש.

הידעת שסטודיו Bentley Mulliner ייצרה גרסה של קופה Continental GT אשר זמינה רק בטוקיו, אוסקה, Fukuoka, נגויה, הירושימה ויוקוהמה?
3 קולות