ב.מ.וו M4 CS היא מכונית ספורט מוקלת במרכב קופה על בסיס הדגם M4 שהושקה בשנת 2022 לרגל ציון 50 שנות קיום לחטיבת M. ההבדל בינה לבין M4 הרגילה מגולם בשם שלה: האותיות CSL מייצגות "Coupe Sport Leichtbau", כלומר, הגרסה הקיצונית נבדלת מהבסיסית במשקל נמוך יותר ובהספק מוגבר. נכון להיום, M4 CSL זוהי המכונית המהירה ביותר ש
ב.מ.וו. М4 CSL האקסטרים במרכב קופה זמין לרכישה בישראל
AUTOBOOM

ב.מ.וו. М4 CSL האקסטרים במרכב קופה זמין לרכישה בישראל

ב.מ.וו. М4 CSL האקסטרים במרכב קופה זמין לרכישה בישראל

ב.מ.וו M4 CS היא מכונית ספורט מוקלת במרכב קופה על בסיס הדגם M4 שהושקה בשנת 2022 לרגל ציון 50 שנות קיום לחטיבת M. ההבדל בינה לבין M4 הרגילה מגולם בשם שלה: האותיות CSL מייצגות "Coupe Sport Leichtbau", כלומר, הגרסה הקיצונית נבדלת מהבסיסית במשקל נמוך יותר ובהספק מוגבר. נכון להיום, M4 CSL זוהי המכונית המהירה ביותר של ב.מ.וו בנורבורגרינג: בזמן נסיעות המבחן, הנהג של ב.מ.וו ביצע עקיפה באורך 20,8 ק"מ תוך 7 דקות ו-20,832 שניות. בנוסף לכךשזוהי מכונית אקסטרים, היא גם יצאה במהדורה מוגבלת של 1,000 עותקים. ועכשיו אפשר לקנות אותה בישראל! חברת "דלק מוטורס", יבואנית ב.מ.וו, הביאה שתי יחידות של הדגם הייחודי הזה לישראל.

בגרמניה, מחירה של M4 CSL מתחיל מ-165 אלף יורו, בעוד שב.מ.וו M4 Competition עולה מ-94 אלף יורו. בישראל ב.מ.וו M4 החדשה מוצעת תמורת 784,815 ₪ (נתונים לשנת 2022). מחירה של הגרסה הקיצונית ב.מ.וו M4 CSL עומד על 1,150,000 ש"ח (נתונים לשנת 2023).

מחיר

מאפיינים מיוחדים

משקלה של M4 CSL הוא 1,625 ק"ג, מה שנמוך בכ-100 ק"ג מב.מ.וו M4 Competition. המכונית "רזתה" בזכות שימוש בסיבי פחמן, בבידוד רעשים פשוט יותר, בסעפת יניקה מטיטניום, בשאסי מוקל ובמספר שינויים קוסמטיים חיצוניים. מרווח הגחון של M4 CSL בהשוואה ל-М4 Competition הונמך ב-8 מ"מ (ל-113 מ"מ). כמו כן, שונה כיול המתלים והותקנו בלמים קרמיים.

מתא הנוסעים הוסר המושב האחורי יחד עם חגורות הבטיחות (במקומה עשו גומחה לקסדות מירוצים), החליפו את המושבים הקדמיים למושבים ספורטיביים מקרבון ללא כוון זווית משענת הגב (כוונון לגובה אפשרי רק באמצעות כלי). עם זאת, נשמרו העוזרים האלקטרוניים, כגון מערכות בלימה אוטומטית ומניעת סטיה מנתיב.

ב.מ.וו M4 ‏2020. מנוע. קופה, 2 דור

ההספק של מנוע הטורבו 6 צילינדרים בנפח 3 ליטר הוגבר מ-510 ל-550 כ"ס, אך המומנט לא השתנה (650Nm). כל העוצמה מועברת לגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה בשליטה אלקטרונית מבית חטיבת M. כתוצאה מכל השכלולים, זמן ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש התקצר ל-3,7 שניות. הגבלת המהירות הוסרה, לכן המהירות המרבית של המכונית הקיצונית החדשה היא 307 קמ"ש (ב-M4 היא מוגבלת ל-250 קמ"ש, עם חבילת M Driver's היא גדלה ל-290 קמ"ש).

מי לדעתכם יקנה לעצמו אחת כזאת?
18 קולות