דאצ'יה סנדרו זאת האצ'בק בעלת חמש דלתות המבוססת על דגם לוגן. מיוצרת מאז 2008 על ידי המותג הרומני דאצ'יה. דגם זה בשווקים אחרים נקרא רנו סנדרו. יש לו גרסה בדמות רכב שטח - סנדרו Stepway. בשנת 2020 נכנס לשוק הדור השלישי של האצ'בק, כפי שכולנו מקווים המכירות יחלו בעתיד הקרוב.
דאצ'יה סאנדרו ‏2020. מרכב, צורה. מיני 5 דלתות, 3 דור
AUTOBOOM

האצ'בק דאצ'יה סנדרו. דור 3 (2020)

דאצ'יה סאנדרו ‏2020. מרכב, צורה. מיני 5 דלתות, 3 דור

דאצ'יה סנדרו זאת האצ'בק בעלת חמש דלתות המבוססת על דגם לוגן. מיוצרת מאז 2008 על ידי המותג הרומני דאצ'יה. דגם זה בשווקים אחרים נקרא רנו סנדרו. יש לו גרסה בדמות רכב שטח - סנדרו Stepway. בשנת 2020 נכנס לשוק הדור השלישי של האצ'בק, כפי שכולנו מקווים המכירות יחלו בעתיד הקרוב.

מראה חיצוני ומבט מבפנים

בסרטון: דאצ'יה סנדרו 2020 שנת. מיני.

דאצ'יה סנדרו החדשה קיבלה אורות דרך מסוגננים המזכירים את הפנסים הקדמיים של מותגי פרמיום. שיפוע חזק של התמוכות הקדמיות של המכונית החדשה בולט גם הוא ומסייע לשפר את הביצועים האווירודינמיים של המרכב. בנוסף לחיסכון בדלק, תכונה זו מעניקה דינמיות למראה המגושם הקודם של סנדרו. חוש היופי הוליד גם גג משופע, קשתות "שריריות" ופנסי LED קדמיים. המכונית אפילו נראית נמוכה יותר, אם כי מרווח גחון די מכובד: 162 מ"מ.

סנדרו החדשה כבר לא בנויה על פלטפורמת B0 העתיקה, אלא על CMF מודולרית ומודרנית יותר. האצ'בק קיבלה בסיס גלגלים מעט ארוך יותר (2604 מ"מ מול 2589 מ"מ בדור הקודם), המרכב הוסיף 1.5 ס"מ באורך (4088 מ"מ).

תא הנוסעים של המכוניות השתנה ומתהדר לא רק בחומרים חדשים, אלא גם בעיצוב אטרקטיבי למדי. גם הארגונומיה השתפרה: ההגה מתכוונן כעת לא רק בגובה, אלא גם באורך (ב- 25 מ"מ), ידית ההילוכים קוצרה, הקונסולה המרכזית פונה מעט לכיוון נהג. המרחק בין השורות במכונית גדל ב-42 מ"מ. תא המטען בגודל 310 ליטר, בתוספת 18 ליטר מתחת לרצפת התא. גרסאות יקרות של ההאצ'בק קיבלו מנעול חשמלי של הדלת החמישית.

מנועים ושאסי

לצורך צמצום צריכת הדלק ופליטות מזיקות נוספו מנועי טורבו בנפח קטן בנוסף למנועים אטמוספריים. דאצ'יה סנדרו 2020/2021 קיבלה מנוע טורבו 1.0 TCe (90 כ"ס) אשר מחובר ליבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים או ווריאטור CVT. כמו כן מוצע מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1 ליטר עם שלושה צילינדרים והספק של 65 כ"ס מנוע כזה עובד בשילוב עם תיבת ידנית בעלת 5 הילוכים. יש גם גרסת גז Eco-G: אותו מנוע טורבו יכול לעבוד על פרופאן ומפיק 100 כ"ס, אך ניתן להזמין מכונית כזאת רק עם תיבה ידנית. עם מיכל בנזין מלא (50 ליטר) או בלון גז (40 ליטר) טווח הנסיעה מגיע ל- 1300 ק"מ. כל הגרסאות ניתן לצייד במערכת start-stop.

השלדה של המכונית החדשה זהה לדור הקודם: מקדימה מקפרסון, מתלים תלויים למחצה מאחורה. במקום הגה כוח הידראולי עכשיו הגה כוח חשמלי והמאמץ הנדרש לסיבוב ההגה ירד ב- 36%. הפלטפורמה החדשה מאפשרת לשפר את השליטה והנוחות בנסיעה. שאסי רך מדי ולא יציב במיוחד במהירות גבוהה נשארו בעבר. במקביל, עוצמת המתלים שסנדרו הישנות היו מפורסמות, ככל הנראה נשמרה. אבל בציר האחורי עדיין בלמי תוף הישנים.

אבזור

בגרסה הבסיסית של 2021 Dacia Sandero יש שש כריות אוויר, בקרת שיוט, פנסי LED מלאים ומערכת בלימה אוטומטית הפועלת במהירויות של 30 עד 140 קמ"ש, מערכת ניטור שטחים מתים. האצ'בק כזה נמכר עם מנוע 1.0 SCe אטמוספרי ותיבה ידנית בעלת 5 הילוכים.

באופן כללי, האבזור השתפר: יש לוח מחוונים חדש עם תצוגת צבעונית גדולה של מחשב רכב והגה רב תכליתי משודרג, מערכת מולטימדיה חדשה Media Display עם אפל CarPlay ו-Android Auto ומסכי מגע בגדלים שונים (בהתאם לרמת גימור). בגרסאות הבכירות המולטימדיה כוללת מערכת ניווט מודרנית. כמו כן מערכת מיזוג, ניטור שטחים מתים, "בלם יד" חשמלי, חיישן גשם, מצלמה אחורית וחיישני חניה מלפנים ומאחור הופיעו ברשימת הציוד הנוסף. בפעם הראשונה בדגם מותקן גגון נפתח (אופציונלי).

איך את/ה מתייחס/ת לדגמים זולים?
6 קולות