הגרסה ההיברידית הונדה סיוויק e: HEV שפותחה במיוחד לשוק האירופי, הופיעה לראשונה באביב בשנת 2022 במסגרת יציאתה של גרסת הדור ה-11 של הונדה סיוויק הפופולרית. הפירוש של יציאתה של גרסה e: HEV הוא הסיום של תהליך המעבר של קו הדגמים של הונדה לגרסאות החשמליות. אנחנו כבר כתבנו קודם, שסיוויק החדשה תגיע לאירופה אך ורק בגרס
הונדה מעלה את המחירים על סיוויק e: HEV ההיברידית
AUTOBOOM

הונדה סיוויק e: HEV שנת 2023 בתצורת האצ'בק. כבר בישראל

הונדה מעלה את המחירים על סיוויק e: HEV ההיברידית

הגרסה ההיברידית הונדה סיוויק e: HEV שפותחה במיוחד לשוק האירופי, הופיעה לראשונה באביב בשנת 2022 במסגרת יציאתה של גרסת הדור ה-11 של הונדה סיוויק הפופולרית. הפירוש של יציאתה של גרסה e: HEV הוא הסיום של תהליך המעבר של קו הדגמים של הונדה לגרסאות החשמליות. אנחנו כבר כתבנו קודם, שסיוויק החדשה תגיע לאירופה אך ורק בגרסה ההיברידית בעלת תצורה האצ'בק. עכשיו בסופו של דבר, רכב כזה הגיע לארץ - הונדה סיוויק e: HEV 2023 בתצורת האצ'בק דגם 2023 כבר בישראל. על תחילת המכירות הצהירה חברת "מאיר", שהיא היבואן הרשמי של הדגמים של Honda לשוק הישראלי. בנוסף למפרט האבזור העשיר, רכב בתצורת האצ'בק בעל יחידת כוח היברידית e: HEV עם הספק 183 כ"ס קיבל מגוון מלא של מערכות בטיחות המתקדמות ביותר. בישראל הדגם יוצע בשלוש רמות הגימור במחיר מ-179,000 ל-209,000 ש"ח.

הונדה סיוויק בתצורת סדאן. דור 11 שנת 2021

גרסת דור 11 החדשה של הונדה סיוויק מיוצגת באביב בשנת 2021 תחת הסיסמה "ההתגלמות המודרנית של הערכים האזרחיים הקלאסיים מבפנים ומבחוץ". ההבדל בין הגרסה הנוכחית לבין הגרסה הקודמת הוא כמו בין שני דגמים שונים. הרכב יצא הרמוני וחד, אך גם מכובד ו''בוגר'' במקביל. הרכב בתצורת סדאן נראה רחב יותר בזכות פריסת פנסים אופקית, הוא צמח לאורך ב-33 מ"מ (ל-4,674 מ"מ) ובסיס הגלגלים שלו גדל ב-36 מ"מ (ל-2,736 מ"מ). כדי להוריד את רמת הרטט בכל מקום אפשרי מותקנים צירי גומי-מתכת. המרכב הפך לקשוח יותר לפיתול ב-8% (מדד שיא בהיסטורית הדגם).

ברמת הגימור המובילה נוספו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ'. הוצעו שני סוגים של מערכת המולטימדיה - בעלות מסך בגודל 7 או 9 אינץ', בעוד ששתיהן מגיעות עם עם כפתורי לחיצה וידיות סיבוב לשליטה בפונקציות החשובות ביותר. נוספה טעינה אלחוטית עם התאמה ל-Qi, הדגם אובזר לראשונה בכריות אוויר צד במושבים האחוריים. בנוסף, סיוויק החדשה הפכה לדם הראשון של הונדה בעל כריות אוויר קדמיות חדשות, שהושאלו מדגמים יקרים יותר של אקורה. גרסת הדור החדש של מערכת הבטיחות Honda Sensing היא חלק מהאבזור הבסיסי. בישראל הונדה סיוויק שנת 2022 מגיעה בגרסה בעלת מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר עם הספק 182 כ"ס, וריאטור משופר והנעה כפולה. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 8.4 שניות, המהירות המרבית עומדת על 226 קמ"ש.

הונדה סיוויק e: HEV בתצורת האצ'בק. שנת 2023

ההבדלים בעיצוב החיצוני

הגרסה ההיברידית החדשה הונדה סיוויק e: HEV הופיעה לראשונה באביב בשנת 2022. הרכב בתצורת האצ'בק צמח לאורך לכדי 4,551 מ"מ, לרוחב - לכדי 1,802 מ"מ, בסיס הגלגלים עומד על 2,734 מ"מ. ההבדלים בעיצוב החיצוני הם אגזוזי פליטה כרום לא נראים יותר לעין (הם קיימים אבל מוסתרים), על גבי קצה הדיפיוזר נוסף עיטור עיצובי בצבע שחור, על גבי הדלתות - לוגו עם השם e: HEV.

תא נוסעים ואבזור

תא הנוסעים של הרכב מעוטר בחומרים איכותיים. הדגם מגיע עם הגה רב-פונקציונלי, לוח מחוונים דיגיטלי (בגודל 7 אינץ' ברמת הגימור הבסיסית ובגודל 10.25 אינץ' ברמת הגימור הבכירה) ומערכת המידע והבידור עם מסך בגודל 9 אינץ' והתאמה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. הונדה לא הושפעה על-ידי הטרנד של התקנת מספר מסכי מגע והיא שומרת על כפתורי לחיצה ברורים ונוחים.

הבטיחות

הונדה סיוויק ‏2021. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 11 דור
מערכת סיוע בשמירה על נתיב, ניטור שטחים מתים ובלימה נשלטת במהירות נמוכה.

הוכרז על מתחם מחודש של מערכות סיוע לנהג אלקטרוניות Honda Sensing, הוא כולל מצלמה קדמית עם זווית צפיה רחב של 100 מעלות, טכנולוגיית זיהוי משופרת, כולל זיהוי תמרורים וגם בתנועה לאחור, שליטה בבלימה במהירות נמוכה, ניטור שטחים מתים, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית ו-11 כריות אוויר (!). כל זה איפשר לרכב בתצורת ההאצ'בק לקבל את דירוג הבטיחות הגבוה ביותר בסך 5 כוכבי Euro NCAP.

יחידת כוח וצריכת דלק

הונדה סיוויק ‏2021. מנוע. האצ'בק 5 דלתות, 11 דור

יחידת הכוח של הונדה סיוויק e: HEV 2023 היא אותה אחת כמו של כל הגרסאות ההיברידיות החדשות של הונדה: היא מבוססת על מנוע בנזין בנפח 2 ליטר עם הזרקת דלק ישירה, שפועל לפי המחזור של אטקינסון. המנוע פועל בשיתוף עם שני מנועים חשמליים (אחד מהם מפעיל את הגלגלים הקדמיים, השני משולב עם מנוע הבעירה), תיבת הילוכים חד-שלבית עם מצמד וסוללה ליתיום-יון שאוגרת את האנרגיה. ההספק המרבי הכללי של יחידת הכול עומד על 183 כ"ס ו-324 נ"מ. הונדה מבטיחה צריכת ליטר אחד של דלק לנסיעה הממוצעת של 19.6 - 20.8 ק"מ, בהתאם לרמת הגימור. פליטת פחמנית היא פחות מ-110 גרם/ק"מ. הדגם קיבל מצבי נהיגה Eco, Normal, Sport ו-Individual. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש נעה בין 7.9 לבין 8.1 שניות, מהירות מרבית עומדת על 180 קמ"ש.

רמות הגימור המיועדות לישראל

  • רמת הגימור הבסיסית Elegance: מערכת המולטימדיה עם מסך בגודל 9 אינץ' והתאמה (אלחוטית) ל-Android Auto ו-Apple CarPlay, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מפתח חכם, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים נפרדת, חיישני אור וגשם, מצלמה אחורית, חיישני חנייה קדמי ואחורי, חלונות אחוריים כהים, 4 שקעי USB (שנים הם אחוריים), פנסי לד מלאים, חישוקי סגסוגת קלה בגודל 17 אינץ' ועוד.
  • רמת הגימור Sport (תתווסף מאוחר יותר): מושבים מרופדים בבד ועור מלאכותי, דוושות ספורט, פנסי ערפל לד קדמיים, מראות צד ייחודיות בצבע שחור מבריק הקונטרסטיות למסגרות שחורות ועמומות של חלונות וחישוקי סגסוגת שחורים בגודל 18 אינץ'.
  • רמת הגימור המובילה Advance קיבלה בנוסף מערכת שמע BOSE עם 12 רמקולים, סאנרוף, פנסים אדפטיביים, לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין בגודל 10.25 אינץ', חישוקי גלגלים בגודל 18 אינץ' בעלי עיצוב בלעדי, תא נוסעים מרופד בעור, מושבים חשמליים של נהג ונוסע קדמי, הגה עם חימום ועוד.
באיזו גרסה של סיוויק אתם בוחרים?
57 קולות