בישראל כבר נמכרת גרסת הדור החדש של הונדה סיוויק טייפ R הקיצונית. על תחילת המכירות הודיעה חברת "מאיר", יבואנית הונדה בישראל. בשנת 2022 דגם ההאצ'בק ה"חם" חגג את יום ההולדת ה-25 שלו עם ההשקה של הדור ה-11. לדברי הונדה גרסה זו היא העוצמתית ביותר בתולדות החברה. הונדה סיוויק טייפ R החדשה נהייתה יותר קלה, יותר קשיחה, יות
הונדה. גרסת הדור החדש של סיוויק טייפ R הקיצונית בישראל
AUTOBOOM

הונדה. גרסת הדור החדש של סיוויק טייפ R הקיצונית בישראל

הונדה. גרסת הדור החדש של סיוויק טייפ R הקיצונית בישראל

בישראל כבר נמכרת גרסת הדור החדש של הונדה סיוויק טייפ R הקיצונית. על תחילת המכירות הודיעה חברת "מאיר", יבואנית הונדה בישראל. בשנת 2022 דגם ההאצ'בק ה"חם" חגג את יום ההולדת ה-25 שלו עם ההשקה של הדור ה-11. לדברי הונדה גרסה זו היא העוצמתית ביותר בתולדות החברה. הונדה סיוויק טייפ R החדשה נהייתה יותר קלה, יותר קשיחה, יותר נעימה ובהירה מבפנים, וזכתה לשיפור בהספק ובדינמיקה. נספר בפירוט מה השתנה.

המחיר של הונדה סיוויק טייפ R שנת 2023 בישראל מתחיל מ-314,000 ש"ח (לא כולל אגרת רישוי).

מחירים

מבחוץ

מימדי המרכב של הונדה סיוויק טייפ R שנת 2023 הם: אורך 4,595 מ"מ, רוחב 1,890 מ"מ, גובה 1,405 מ"מ. אורך בסיס גלגלים – 2,735 מ"מ. המכונית הספורטיבית החדשה במרכב האצ'בק גדולה יותר מהונדה סיוויק הרגילה, אך גם קלה יותר ממנה – משקל עצמי 1,430 ק"ג. כעת יש שלושה קצוות אגזוז הממוקמים ביחד במרכז. השאסי עבר שכלול. מתלים קדמיים – תמוכות מקפרסון, אחוריים – מערך רב-חיבורי. בסרן הקדמי מותקנים בלמי ברמבו 4 בוכנות בעלי אחיזה מצוינת. הצעד הבלתי צפוי היה החלפת הגלגלים: במקום ג'נטים R20 כברירת מחדל מותקנים ג'נטים R19 קלים יותר עם צמיגי Michelin Pilot Sport 4S. אור גבוה אוטומטי מגיע כאבזור בסיסי.

מבפנים

תא הנוסעים נהיה הרבה יותר נעים ובהיר הודות לזמש ולתפירה הקונטרסטית. בתוספת תשלום אפשר להזמין ריפוד בצבע אדום בהיר. מפרט האבזור הבסיסי כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10,2 עם שני מצבי תצוגה ומסך מולטימדיה "9 עם תמיכת Android Auto ו-Apple CarPlay. המושבים הקדמיים עם תמיכת צד מובהקת מרופדים בעור בשילוב עם אלקנטרה. המפרט הסטנדרטי כולל גם: בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חיישני גשם ואור, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, בלם חניה חשמלי וכו'. יש בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מניעת סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים.

מנועים ודינמיקה

הונדה סיוויק טייפ R ‏2022. מנוע. האצ'בק 5 דלתות, 11 דור

הונדה סיוויק טייפ R שנת 2023 מצוידת בגרסה משופרת של מנוע הטורבו בנפח 2 ליטר שקיבל טורבינה ומערכת יניקה חדשות. כעת המנוע מפיק 329 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-428Nm בטווח 2,500–4,000 סל"ד. כמקודם, למנוע משודכת תיבת 6 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. כתוצאה מכך, הדור החדש לדגם מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 5,4 שניות (גרסה קודמת – 5,7 שניות) ומשיג מהירות מרבית של 275 קמ"ש (גרסה קודמת – 272 קמ"ש).

הונדה סיוויק e: HEV

הונדה סיוויק e: HEV ההיברידית גם הגיעה לישראל. ההספק המרבי של יחידת הכוח – 183 כ"ס ו-324Nm. צריכת דלק ממוצעת – 20,8-19,6 ק"מ לליטר, תלוי ברמת הגימור.

להזכירכם
רוצים קצת להתפרע על הוט-האצ'?
13 קולות