איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי, מיוצר משנת 2002 על ידי חברת Isuzu Motors היפנית. מוצע בשלוש גרסאות: «1.5-cab» שתי דלתות 4 מקומות, «double-cab» ארבע דלתות 5 מקומות, ו- «single-cab» שתי דלתות 2 מקומות, שתי האחרונות זמינות לרכישה בישראל. מגיע עם הנעה אחורית או הנעה כפולה, כל הדגמים מצוידים במנועי דיזל. נכון לשנת 202
איסוזו D-מקס ‏2017. מרכב, צורה. טנדר 1,5, 2 דור, שדרוג
AUTOBOOM

טנדר איסוזו D-Max חד-קבינה. דור 2 לאחר מתיחת פנים (2019)

איסוזו D-מקס ‏2017. מרכב, צורה. טנדר 1,5, 2 דור, שדרוג

איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי, מיוצר משנת 2002 על ידי חברת Isuzu Motors היפנית. מוצע בשלוש גרסאות: «1.5-cab» שתי דלתות 4 מקומות, «double-cab» ארבע דלתות 5 מקומות, ו- «single-cab» שתי דלתות 2 מקומות, שתי האחרונות זמינות לרכישה בישראל. מגיע עם הנעה אחורית או הנעה כפולה, כל הדגמים מצוידים במנועי דיזל. נכון לשנת 2021 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השני לטנדר לאחר מתיחת פנים שנת 2019.

לטנדר «single-cab» בעל 2 דלתות 2 מקומות ישיבה בדגם שנת 2019/2020 המימדים הבאים: 5305 מ"מ לאורך, 1810 מ"מ לרוחב, 1790 מ"מ לגובה, 3125 מ"מ – בסיס גלגלים. מעט ארוך ויותר צר מגרסת קבינה כפולה.

איסוזו D-Max – טנדר אמיתי בעל שלדת סולם, המציע יכולות שטח מצוינות, כושר העמסה מכובד ורמת נוחות גבוהה. מימדים גדולים למדי מספקים מרווח מרכב מוגבר ומרחב מחייה מספק בתא הנוסעים. מרווח גחון ב- D-Max החדש משיג 235 מ"מ, זווית גישה מרבית – 30°, זווית נטישה – 23°. הרכב יכול להתגבר על מכשולי מים אם עומקם אינו עולה על 600 מ"מ. כל זה מעיד על תכונות שטח יוצאות מן הכלל של הטנדר.

תכונות ייחודיות

בשנת 2019 איסוזו D-Max עודכן במלואו, עד כדי כך שרבים מחשיבים את גרסה זו לאחר מתיחת פנים לדור שלישי חדש. למרות הדמיון החזותי לדור הקודם, דגם זה חדש לחלוטין ונוצר הוא בשיתוף פעולה כבר לא עם האמריקאים, אלא עם מאזדה, שמשווקת את הטנדר תחת מותגם בשם מאזדה BT-50. איסוזו D-Max שנת 2019/2020 נבנה על פלטפורמת Isuzu Dynamic Drive חדשה הכוללת שלדת סולם ותומכים רוחביים נוספים. במבנה התומכים נעשה שימוש בפלדות חוזק גבוה וגבוה מאוד (מהוות 46% מההרכב). בחלק הקדמי הותקנו מתלי קפיץ עצמאיים על עצמות עצה כפולות, ומאחורה – סרן חי תלוי על קפיצי עלים.

מבחוץ

עיצוב הטנדר נהיה יותר נמרץ ואגרסיבי. כמות גדולה של אלמנטים בגימור כרום, שבכת גריל דו-קומתית, כנפיים רחבות וצורת פנסים מעודכנת מעניקים לרכב סגנון ייחודי, אך מוכר כמקודם. איסוזו D-Max שנת 2020 מוצע בספקטרום רחב של צבעים, בפרט מבחר רחב של צבעים בולטים. מבחינה חזותית, הדור השלישי נבדל בגריל משושה מאסיבי, ביחידות תאורה קומפקטיות יותר ובפנסי ערפל דו-קומתיים. בהשוואה לדגמים הקודמים, הופעתו חודשה מהותית. החרטום של D-Max החדש זכה למראה מאיים יותר, במידה מסוימת בזכות פנסי LED חדשים Vision Bi-LED שבתוכם מובנים פנסי יום, לכך תורמים גם הגריל המשוכלל בגודל מאסיבי והקטעים הכפולים של תאורת עזר בצדדי הפגוש הקדמי. למראה תורם בנוסף מכסה מנוע מובלט ואגרסיבי, לו צלעות מובהקות המופנות לכיוון קצוות הגריל.

מבפנים

הודות לבידוד רעשים משופר בתוך תא הנוסעים תמיד שקט, אפילו בעת נהיגה במהירות גדולה או בשטח. תא הנוסעים נהיה מרווח ופונקציונאלי יותר. גימור תא הנוסעים ראוי, בו תמצאו בעיקר עור, בדים איכותיים, מתכות ופלסטיק. התפנה מקום עבור מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת חבילת אופציות גדולה. נוחים במיוחד המושבים וההגה בעל שלושה חישורים שמאחוריו עומד לוח מחוונים חינני בו ממוקמים שני שעונים אנלוגיים וצג צבעוני של מחשב הדרך ביניהם. אולם יש לציין כי הגרסאות הבסיסיות נטולות "סלסולים" רבים ונראות פשוט למדי.

בקונסולה המרכזית המהנדסים היפניים התקינו מערכת מולטימדיה מסוגננת. לה מסך מגע 7 או 9 אינץ', פתחי מיזוג משולשים מעודנים בצדדים במסגור כרום ושתי קונסולות עם כפתורי מגע וכפתורים אנלוגיים. נוכחת תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. במרכז מיקמו פאנל הכולל תאים לאביזרים.

מנועים

לישראל מיובאת גרסה אחת של איסוזו D-Max חד-קבינה שנת 2020 – עם הנעה אחורית, מצוידת בטורבו דיזל 1,9 ליטר בהספק 163 כ"ס, לו מצטרפת תיבת 6 הילוכים ידנית. מהירות מרבית שהטנדר יכול להשיג – 180 קמ"ש, צריכת דלק – בסביבות 8,3 ליטר ל- 100 ק"מ.

אבזור

לא פחות משבעה כריות אוויר, כולל כריות ברכיים לנהג, נעילה מרכזית ואימובילייזר, חבילה רחבה של מערכות עזר אלקטרוניות, הכוללת ABS, ESP, בקרת סחרור ASR, סיוע בזינוק בעליה, בקרת ירידה במדרון, סיוע בבלימה, מערכת למניעת התנגשויות, בקרת סטייה מנתיב וחיישן עייפות הנהג.

מזגן, חימום מושבים קדמיים ומראות צד וגלגל רזרבי בגודל מלא ישמחו את בעלי איסוזו D-Max המעודכן ברמת גימור הבסיסית.

עם איזה טנדר תעדיפו לצאת לשטח שבו תפגשו מכשולי מים בעומק של 600 מ"מ?
אף אחד לא הצביע