אאודי Q5 e-tron – רכב חשמלי חדש המבוסס על פלטפורמה מודולרית MEB ודומה מאוד ל- Q4 e-tron, אחיו לפלטפורמה. ההבדלים בין הדגמים: בסיס הגלגלים של הדגם החדש ארוך ב- 201 מ"מ והוא 2965 מ"מ (במקום 2764), הרכב גבוה מ- Q4 e-tron הסטנדרטי ב- 43 מ"מ; סרח עודף האחורי גם הוגדל, לכן אורך המרכב צמח ב- 288 מ"מ – עד 4876 מ"מ. נפח ת
אאודי Q5 e-tron ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
AUTOBOOM

נא להכיר: אאודי Q5 e-tron החדש

אאודי Q5 e-tron ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור

אאודי Q5 e-tron – רכב חשמלי חדש המבוסס על פלטפורמה מודולרית MEB ודומה מאוד ל- Q4 e-tron, אחיו לפלטפורמה. ההבדלים בין הדגמים: בסיס הגלגלים של הדגם החדש ארוך ב- 201 מ"מ והוא 2965 מ"מ (במקום 2764), הרכב גבוה מ- Q4 e-tron הסטנדרטי ב- 43 מ"מ; סרח עודף האחורי גם הוגדל, לכן אורך המרכב צמח ב- 288 מ"מ – עד 4876 מ"מ. נפח תא המטען – 1825 ליטר לעומת 1490 של Q4 הרגיל. תחילת המכירות של הקרוסאובר החשמלי מתוזמנת לקראת סוף 2021. בינתיים הוא יוצע בסין בלבד, ומה יקרה בהמשך – נחייה ונראה.

Audi Q5 40 e-tron, 2022.

אאודי Q5 e-tron – אנלוג יוקרתי לפולקסווגן ID.6 X, אשר נחשף לפני כחצי שנה בתצוגת הרכב בשנגחאי. שני הדגמים פותחו על ידי התאגיד הגרמני בשיתוף פעולה עם SAIC הסיני עבור השוק המקומי. הייצור שלהם מתבצע במפעל העסק המשותף SAIC-Volkswagen.

חשוב

לרכב זה צורת גג ושיפוע קורות אחוריות שונים – זה הכרחי בשביל האפשרות למקם שורת מושבים שלישית בתא הנוסעים – וזה ההבדל העיקרי שלו. יתחיל ייצור של גרסאות בעלות שישה או שבעה מקומות. יתר על כן, Q5 e-tron החדש קיבל יחידות תאורה קדמיות קצת שונות שהקטעים התחתונים בהן הוגדלו ופגוש בעיצוב אחר; שוכללו גם הפנסים האחוריים, החלק הפנימי שלהם הפך "מהודר" יותר.

Audi Q5 50 e-tron quattro, 2022.

אאודי Q5 e-tron החדש יוצע בשלוש גרסאות. Q5 35 e-tron בסיסי בעל הנעה אחורית – מנוע חשמלי אחד בהספק 180 כ"ס וסוללה בקיבולת 55 קוט"ש. Q5 40 e-tron המצוידת במנוע 204 כ"ס ובסוללת 83,4 קוט"ש, מה שמאפשר לעבור 560 ק"מ על טעינה אחת. העוצמתית ביותר – Q5 50 e-tron quattro בהנעה כפולה בעלת שני מנועים (109 כ"ס קדמי ו- 209 כ"ס אחורי), טווח נסיעה עד 520 ק"מ.

מכל משפחת ה"אי-טרונים" בישראל מוצעים קרוסאוברים בגרסה הבכירה 55 e quattro ואחיו דמוי-קופה ספורטבק. שניהם מצוידים במנוע 360 כ"ס ובסוללת 95 קוט"ש. טווח נסיעה על טעינה אחת – 379 ק"מ אצל e-tron הרגיל, ו- 409 אצל ספורטבק.

לפרוטוקול
איך את/ה מתייחס/ת לשיתוף הפעולה בין VAG הגרמני ו- SAIC הסיני?
8 קולות