ניסאן X-טרייל יקבל סגנון מקורי חדש לאחר מתיחת הפנים
למעשה, זהו לא ניסאן X-טרייל שעבר עדכון, אלא "אחיו התאום" מארה"ב, שם הקרוסאובר נקרא Rogue. אבל סביר להניח שאותם החידושים יגיעו בעתיד גם לדגם הגלובלי. לאחר מתיחת הפנים, הקרוסאובר יזכה לעיצוב בסגנון מקורי חדש ולמערכת מולטימדיה מודרנית יותר. עד כה העדכונים לא נגעו במערכת ההנעה ובשאסי.
הדור הנוכחי של ניסאן X-טרייל, שהוא כבר הרביעי, יצא בקיץ של 2022. בשנת 2023 X-טרייל החדש נחת בישראל. הרכב עדיין מאוד טרי, כך שאין באמת מה לשנות בו. לכן, המודרניזציה הסתכמה בשינויים קלים במראה החיצוני ובשכלול המולטימדיה.
הקרוסאובר המיועד לארה"ב וקנדה זכה לחרטום חדש: תוספת הכרום המסיבית בצורת V נעלמה, במקום זאת ישנם אלמנטים מבריקים נפרדים לאורך קצוות הגריל. הגריל עצמו הוגדל ורכש צלעות אופקיות. הפגוש הקדמי השתנה, בו הותקן בלוק חיישנים חדש, ומסגור המפלס התחתון של פנסי החזית עוצב באופן שונה. השינוי העיקרי בחלק האחורי הוא הגרפיקה החדשה של פנסי הלד. בנוסף לכך, השתנה עיצוב הגלגלים (R18 או R19) והורחב מגוון צבעי המרכב.
השינוי העיקרי בתא הנוסעים – מערכת המולטימדיה החדשה עם שירותי גוגל, כולל אפליקצית ניווט וחנות Google Play. ברמות הגימור הבכירות SL ו-Platinum מותקן מסך בגודל "12,3, הגרסה הבסיסית מגיעה עם מסך "8. כמו כן, הגרסה הלפני בכירה קיבלה לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12,3, טעינה אלחוטית לסמארטפונים ושקעי USB נוספים. Platinum היקרה ביותר מציעה ריפוד עור בצבע ערמון חדש.
כבעבר, כל הגרסאות של הקרוסאובר מצוידות בבלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים והחלפת אורות אוטומטית. החל מרמת הגימור SV, נכלל מערך ProPilot Assist המוסיף בקרת שיוט אדפטיבית ומניעת סטיה מנתיב.
מערכת ההנעה של X-טרייל 2024 נותרה ללא שינויים. בארה"ב ניסאן רוג ממשיך להצטייד במנוע טורבו 3 ציל' 1,5 ליטר VC-Turbo בעל יחס דחיסה משתנה, המפיק 204 כ"ס ו-305Nm (מנוע כזה מותקן החל מדגם שנת 2022). למנוע משודך גיר רציף X-Tronic, ההנעה היא קדמית או כפולה.
ניסאן X-טרייל החדש נמכר בישראל עם 5 או 7 מקומות, שתי יחידות כוח לבחירה, כולל היבריד פלאג-אין טורי, ו-4 רמות גימור. המחיר: 198,990 – 274,990 ש"ח (לא כולל אגרת רישוי, נכון לאוקטובר 2023).