מצפים לבכורה של הקרוסאובר הקומפקטי המעודכן מבית רנו: בתקשורת הצרפתית משערים כי החשיפה הרשמית של רנו קפצ'ור 2024 תיערך לפני סוף השנה הנוכחית. ובינתיים בואו נראה איך הוא ייראה: הקפצ'ור החדש "יתבגר" לרמת הדגמים הבכירים של המותג, יקבל פנסי חזית אחרים ולא רק.
מצפים לבכורה של הקרוסאובר המעודכן רנו קפצ'ור
AUTOBOOM

מצפים לבכורה של הקרוסאובר המעודכן רנו קפצ'ור

מצפים לבכורה של הקרוסאובר המעודכן רנו קפצ'ור

מצפים לבכורה של הקרוסאובר הקומפקטי המעודכן מבית רנו: בתקשורת הצרפתית משערים כי החשיפה הרשמית של רנו קפצ'ור 2024 תיערך לפני סוף השנה הנוכחית. ובינתיים בואו נראה איך הוא ייראה: הקפצ'ור החדש "יתבגר" לרמת הדגמים הבכירים של המותג, יקבל פנסי חזית אחרים ולא רק.

רנו קפצ'ור נמצא בייצור מאז 2012, בשנת 2019 יצא הדור השני המוצע כיום בישראל עם מערכות הנעה שונות, כולל היברידיות: מחיר הגרסה הבסיסית מתחיל ב-124,990 ש"ח (לא כולל אגרת רישוי, נכון לדצמבר 2023)

להזכירכם
רנו קפצ'ור שנת 2019. ג'יפ 5 דלתות, דור 2.

ראוי לציין כי באירופה הקפצ'ור הוא רכב מבוקש, המדורג במקום השני בפופולריות בין כל דגמי רנו: על פי JATO Dynamics, למעלה מ-120,000 יחידות נמכרו ב-10 החודשים הראשונים של 2023, זוהי עלייה של 8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. רק רנו קליאו מדגימה תוצאות טובות יותר: 164,000 יחידות, עלייה של 48%.

רנו קליאו שנת 2023. מיני 5 דלתות, דור 5, שדרוג.

עם זאת, אסור לשכוח את המתחרים שעדיין עוקפים משמעותית את הקפצ'ור: באותה תקופה נמכרו 135,693 יחידות של פיג'ו 2008, טויוטה יאריס קרוס – 148,000 יח', והמוביל בין ה-SUV הקומפקטיים הוא פולקסווגן טי-רוק עם 175,169 יח'. לכן, העדכון הוא במיוחד הכרחי עבור הקרוסאובר.

מתחרה. פיג'ו 2008 שנת 2023. ג'יפ 5 דלתות, דור 2, שדרוג.

תמונות הפטנט שפורסמו ברשת מראות שרנו קפטור 2024 המעודכן יקבל חרטום חדש לחלוטין. פנסי חזית עם אורות היום בצורת C יהפכו לנחלת העבר, והפנסים החדשים מזכירים את אלו של רנו סניק E-Tech החשמלי שהוצג לא מזמן.

תמונות פטנט של רנו קפצ'ור 2024 המעודכן.

הופיע גריל קעור חדש, כמו אצל הקרוסאובר-קופה רנו רפאל (או כמו אותו הפאנל האטום של סניק). כמובן, הפגוש הקדמי והחישוקים יוחלפו. אבל קרוב לוודאי שהחלק האחורי לא יושפע ממתיחת הפנים.

למה לצפות מבפנים – עדיין לא ברור: כרגע אין תמונות של תא הנוסעים. אנו יכולים להניח שטאבלט המולטימדיה המתגבה מעל הפאנל הקדמי יישאר כמו שהוא. לגבי יחידות הכוח גם אין מידע.

בישראל מוצעת הגרסה הבסיסית של רנו קפצ'ור עם מנוע טורבו 4 ציל' 1.3 ליטר בהספק 131 כ"ס, ישנה גרסה חזקה יותר המפיקה 154 כ"ס. בנוסף, ניתן לבחור גרסה היברידית-קלה (140 כ"ס) או היברידית HEV רגילה המבוססת על מנוע 1.6 ל' בהספק כולל של 143 כ"ס, בעלת צריכת הדלק הנמוכה ביותר מכל הגרסאות: 4,8 ליטר ל-100 ק"מ בממוצע בנהיגה משולבת. במדינות אחרות זמינה גרסת PHEV היברידית פלאג-אין, ובמקומות מסוימים עדיין נמכרים דגמים עם מנועי דיזל. ההנעה היא אך ורק קדמית.

את כל ההצעות למכירה של רנו קפצ'ור בישראל אפשר לראות כאן.

האם רנו קפצ'ור מוצא חן בעיניכם?
37 קולות