ב.מ.וו M5 במרכב סטיישן חוזר בשנת 2024
לפני חודש הופיע לראשונה הדור החדש לרב המכר הגרמני, דגם הסדאן סדרה 5, אבל כבר בקרוב תצטרף אליו גרסת ה-M ה"חמה". בעוד מבטיחים לנו לא רק סדאן, אלא גם סטיישן, שלא הוצע בשני הדורות האחרונים. אולם דגם הסדאן כבר עובר מבחנים ומתכונן להשקה, צפוי שב.מ.וו M5 במרכב סטיישן יחזור רק בשנת 2024.
גרסת הסטיישן האחרונה של ב.מ.וו M5 יוצרה בין השנים 2007 – 2010.
ב.מ.וו M5 העוצמתי והרב-תכליתי יופיע בשנה הבאה. אבל כבר ידוע שדגם הסטיישן (כמו גם הסדאן) יקבל מערכת הנעה היברידית פלאג-אין – כלל הנראה, אותה אחת המותקנת בקרוסאובר ב.מ.וו XM. יש לציין שהקרוסאובר מפיק 489 כ"ס ו-650Nm, אבל הדגמים החדשים יפיקו 800 סוסים!
יותר מכך, בזמן ש-XM יכול לעבור רק עד 88 ק"מ במצב חשמלי, ב.מ.וו M5 יציע טווח עוד יותר גדול. בנוסף, חטיבת M מרמזת על מערכת הנעה כפולה.
מבחוץ, ב.מ.וו M5 שנת 2024 ייבדל בקשתות גלגלים מורחבות, בפגוש קדמי מקורי ואגרסיבי יותר עם כונס אוויר גדול ובגריל עם פסים רוחביים בסגנון ה-M המסורתי. מראות צד בצורה אחרת, ספוילר כפול גדול בחלק העליון של מכסה תא המטען ושני זוגות של קצוות אגזוז ישלימו את התדמית האקספרסיבית.
בתא הנוסעים נראה מערכת בידור-ידע BMW iDrive 8 עם 5G וניווט עם מציאות רבודה. מסך המולטימדיה בגודל "14,9 ולוח המחוונים הדיגיטלי בגודל "12,9 יתאחדו למסך מעוקל אחד גדול, כמו בדור השמיני של ב.מ.וו סדרה 5 שהוצג מוקדם יותר.
בישראל מוצע הדור השישי של ב.מ.וו M5 במרכב סדאן לאחר עדכון של שנת 2020. הרכב העוצמתי עם הנעה כפולה מצויד במנוע טורבו V8 בנפח 4,4 ליטר המפיק 600 כ"ס ו-750Nm. האצה ל-100 קמ"ש לוקחת 3,4 שניות בלבד.
הסטיישן M5 המהיר ייצא לשוק בשנת 2024 בו-זמנית עם דגם הסדאן.