ביואיק אנוויז'ן. מרחיב את טווח ההתמצאות על המפה
ביואיק אנוויז'ן זהו קרוסאובר קומפקטי המרחיב את הגאוגרפיה של תאגיד GM: הרכב מיוצר בסין על-ידי המיזם המשותף SAIC-General Motors ונמכר בשני שווקים גדולים – סין וצפון אמריקה. זהו הדגם הראשון של GM מתוצרת סין הנמכר באמריקה ואחד מהדגמים המוצלחים ביותר של המותג בארה"ב. הדור הראשון יצא בשנת 2014, עבר מתיחת פנים בשנת 2017, הדור השני הופיע ב-2020. ההיסטוריה של הרכב התחילה בשנת 2011, אז הוצג רכב הקונספט Envision: קרוסאובר לא גדול עם דלתות הנפתחות כלפי מעלה, יחידת כוח היברידית פלאג-אין, תצוגה עילית וגג עם פאנלים סולאריים.
בשנת 2017 הקרוסאובר הפך לדגם השלישי הנמכר ביותר של ביואיק בארה"ב. בשנת 2018 היקף המכירות ירד ב-27%, לאחר מכן קצת עלה ב-2019 ובשנת 2020 אנוויז'ן היה הדגם היחיד של המותג במדינה שהיקף המכירות שלו גדל בהשוואה לשנה הקודמת.
דור ראשון
אנוויז'ן הראשון הופיע לראשונה בסין באוגוסט 2014, המכירות החלו באוקטובר של אותה שנה. בארה"ב הקרוסאובר הופיע מאוחר יותר, ב-11 בינואר 2016 והפך לדגם הראשון של GM מתוצרת סין שנמכר באמריקה. בהתחלה הרכב הוצע עם הנעה כפולה, בהמשך הוסיפו גרסה עם הנעה קדמית. על העיצוב החיצוני היה אחראי המעצב ג'סו קים, לכן הקרוסאובר קיבל מראה די אסיאתי. בתחילת המכירות הרכב הוצע בשתי רמות גימור, Premium I ו-Premium II, המספר שלהן גדל בהדרגה לחמש.
הרכב הקומפקטי (אורך מרכב 4,667 מ"מ, רוחב 1,804 מ"מ, גובה 1,659 מ"מ) צויד ביחידות כוח רציניות למדי. אנוויז'ן צפון האמריקאי קיבל שני מנועי 4 צילידנרים: 2,5 ליטר המפיק 197 כ"ס ו-260Nm וטורבו 2 ליטר 252 כ"ס ו-353Nm. לשני המנועים שודכה תיבת 6 הילוכים אוטומטית. בשוק הסיני הוצע בנוסף מנוע טורבו 1,5 ליטר בשילוב עם תיבה רובוטית המשלבת הילוך מראש.
מתיחת פנים שנת 2017
הקרוסאובר המעודכן הוצג בסין בסתיו 2017, בפברואר 2018 הוא הופיע בשוק צפון אמריקה. אנוויז'ן שנת 2017 קיבל עיצוב חיצוני מעט שונה, גריל חדש, פגוש קדמי אחר עם תחתית כסופה ופנסים אחוריים אלגנטיים יותר. בתא הנוסעים הותקנה מערכת המדיה Buick eConnect ומושבים מעודכנים. בין שינויים חשובים בחלק הטכני: מנוע הטורבו בנפח 2 ליטר קיבל תיבת 9 הילוכים אוטומטית והגברת מומנט (מ-353Nm ל-400Nm). הדגם נמכר בסין במקביל עם הגרסאות טרום-עדכון ונבדל מהם באות "S" בשם.
דור שני
ביואיק אנוויז'ן החדש יצא במאי של 2020. הקרוסאובר חולק את הפלטפורמה E2XX עם קאדילק XT4. הרכב נהיה יותר יפה, יותר סולידי ומעט קטן יותר. המרכב התקצר ב-21 מ"מ (ל-4,636 מ"מ) והונמך ב-18 מ"מ (ל-1,641 מ"מ), אבל בסיס הגלגלים התארך ל-2,779 מ"מ. הותקן מנוע טורבו 2 ליטר חדש המפיק 241 כ"ס ו-350Nm בשילוב עם (שום הפתעות) תיבת 9 הילוכים אוטומטית. ההנעה היא קדמית או כפולה כמקודם.
מפרט מערכות הבטיחות הבסיסי התרחב, כעת הוא כולל: ניטור שטחים מתים, התרעה על סטיה מנתיב והתרעה על התנגשות; מצלמה אחורית עם עוזר חניה. מוצעות ארבע רמות גימור: בסיסית, Preferred, Essence ולראשונה עבור הדגם, רמת הגימור היוקרתית Avenir. ביואיק אנוויז'ן 2023 היוקרתי נבדל בגריל בעיצוב תאים קטנים, בשפע של כרום ובג'נטים R20. תא הנוסעים מרופד בסוגי עור יקרים, המושבים הקדמיים כוללים אוורור. בתור אופציה מוצעים מתלים אדפטיביים.