קאדילק CT6 הוא רכב יוקרה בצורת מרכב סדאן עם הנעה אחורית, שנחשף בתצוגת הרכב בניו-יורק ב-2015 ויצא לשוק ב-2016. מדובר בדגם הדגל של Cadillac שהדגים בהשקתו את ההגישה החדשה לחלוטין ליוקרת פלח הפירימיום של המותג האמריקאי. במסגרת מתיחת הפנים של שנת 2018 Cadillac הבהירה את הקונספט של הסדאן המפואר: התפישה החדשה היא תדמית ש
קאדילק CT6 ‏2018. מרכב, צורה. סדאן, 1 דור, שדרוג
AUTOBOOM

קאדילק CT6. דור 1, מתיחת פנים שנת 2018

קאדילק CT6 ‏2018. מרכב, צורה. סדאן, 1 דור, שדרוג

קאדילק CT6 הוא רכב יוקרה בצורת מרכב סדאן עם הנעה אחורית, שנחשף בתצוגת הרכב בניו-יורק ב-2015 ויצא לשוק ב-2016. מדובר בדגם הדגל של Cadillac שהדגים בהשקתו את ההגישה החדשה לחלוטין ליוקרת פלח הפירימיום של המותג האמריקאי. במסגרת מתיחת הפנים של שנת 2018 Cadillac הבהירה את הקונספט של הסדאן המפואר: התפישה החדשה היא תדמית של חיה המוכנה לקרוע את האספלט לגזרים ובמקביל להיראות הולמת, לדוגמה, ליד תיאטרון. במיוחד לכך תורמת הגרסה הספורטיבית קאדילק CT6 V-Sport. נספר על כל החידושים.

עיצוב חיצוני

קאדילק CT6 שנת 2018/2019 לאחר העדכון קיבל עיצוב מפואר בסגנון רכב התערוכה Cadillac Escala: יחידות התאורה הקדמיות נראות צרות יותר, הגריל הוגדל וקיבל עיצוב חדש, הפנסים החדשים מקדימה ומאחור מוסיפים לרכב אגרסיה. המרכב כעת מורכב ב-62% מאלומיניום, רק קורות הגג הקדמיות והמרכזיות, הרצפה ומגן המנוע נותרו מפלדה. הכל נעשה על מנת להקל על המבנה: CT6 החדש הוקל ב-100 ק"ג ומבחינת משקל עצמי התקרב לב.מ.וו סדרה 5 (כאן תוכלו לקרוא סקירה של "החמישית" לאחר מתיחת פנים, שמועת בישראל, דרך אגב). מבחינת אורך ובסיס גלגלים הסדאן האמריקאי מוצב בדיוק בין הגרסאות הקצרות והארוכות של רכבי הפאר הגרמניים: מרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7 ואאודי A8.

קאדילק CT6 V-Sport.

הגרסה הספורטיבית קאדילק CT6 V-Sport קיבלה גלגלי 20 אינץ' V-Sport עם צמיגים חדשים שנוצרו במיוחד עבורה, בלמי 4 בוכנות מבית Brembo עם צלחות בקוטר 19 אינץ', ספוילר ומספר פרטים דקורטיביים שמבדילים את ה"ספורטאי" מהדגם הבסיסי.

חלל פנימי

בתא הנוסעים הופיע בורר הילוכים אלקטרוני והממשק של מערכת הבידור-ידע מאת Cadillac של הדור החדש כעת כולל בקר מסתובב. ממשק המשתמש עבר מודרניזציה לפלטפורמה דינמית מחוברת. מדובר בטכנולוגית ענן ובמודול 4G LTE מובנה לסיפוק התאמה אישית, ניווט, קבלת חדשות, גישה לאפליקציות דרך חנות אפליקציות וכן הלאה. בנוסף לכך, קאדילק CT6 המעודכן קיבל אוטופיילוט מתקדם Super Cruise המאפשר להוריד את הידיים מההגה וחבילה רחבה של אופציות בטיחות אקטיבית. כמקודם, לבחירה מוצעות שתי רמות גימור קבועות מראש, אולם הבסיסית כעת נקראת לא Luxury, אלא Sport.

קאדילק CT6 ‏2018. מרחב פנימי, סלון הרכב. סדאן, 1 דור, שדרוג

מפרט האבזור, למעשה, נשאר זהה: ריפוד מושבים מעור טבעי, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים חשמליים עם אוורור, חימום ספה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מדיה עם מסך 10,2 אינץ', מצלמות ראות היקפית, גג זכוכית, פנסי לד, מערכת חניה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ומכסה תא מטען חשמלי. נוספו רק מערכת ראיית לילה, תצוגה עילית ומראה פנימית עם מסך מובנה שעליו ניתן לשדר את התמונה מהמצלמה האחורית. רמת הגימור המתקדמת Platinum כוללת בקרת אקלים ארבע-אזורית, מושבים קדמיים עם מגוון כוונונים, מושבים אחוריים עם כוונון חשמלי ואוורור וכן שני מסכים לנוסעים האחוריים.

יחידות כוח ושאסי

בשביל שווקים שונים מציעים יחידות כוח שונות: מנוע V6 אטמוספרי 3,6 ליטר בהספק 335 כ"ס, מנוע טורבו 4 צילינדרים Ecotec, מנוע בי-טורבו 6 צילינדרים 3 ליטר בהספק 404 כ"ס. הגרסאות היקרות של קאדילק CT6 שנת 2021/2022 מצוידות במנוע V8 בי-טורבו 4,2 ליטר בשילוב עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. המנוע הבלעדי הראשון של קאדילק ב-26 השנים האחרונות כולל הזרקה ישירה, ארבעה גלי זיזים ו-32 שסתומים, בגרסה הבסיסית הוא מפיק 507 כ"ס ו-750Nm. המנוע נוצר מהיסוד ומורכב באופן ידני במרכז Performance Build Center בבואולינג גרין (קנטקי). בשביל הגרסה הספורטיבית CT6 V-Sport ההספק הוגבר ל-557 כ"ס והמומנט ל-850Nm.

קאדילק CT6 V-Sport הבכיר מיועד להתחרות במרצדס S קלאס AMG. הוא מצויד אך ורק בהנעה כפולה עם מערכת היגוי כפול, בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, במנגנון היגוי משוכלל, בהגדרות מתלים Magnetic Ride Control וכן בבלמי Brembo בקוטר 19 אינץ'. החברה מניחה שאת הסדאן העצום באורך 5,182 מ"מ יקחו למסלולי מרוצים, לכן עבור מצבי המרוץ הותאמו חלוקת המומנט בין הסרנים, הגדרות מערכות העזר, היגוי הסרן האחורי ומערכת הפליטה האקטיבית.

מי יותר מוצא חן בעינכם?
15 קולות