רכב השטח החשמלי GMC האמר EV SUV, שהופעת הבכורה שלו התקיימה באביב שנת 2021, הצטרף לטנדר האמר EV שהושק מוקדם יותר. שתי הגרסאות (הטנדר ורכב השטח) דומות מאוד, מדגמי האמר הקודמים הן ירשו את העיצוב הקשוח, והשוני היחיד ביניהן הוא החלק האחורי של המרכב. קבלת ההזמנות לרכב השטח כבר פתוחה, אבל הדגמים המוגמרים צפויים להופיע ר
GMC האמר EV SUV. רכב שטח חשמלי
AUTOBOOM

GMC האמר EV SUV. רכב שטח חשמלי

GMC האמר EV SUV. רכב שטח חשמלי

רכב השטח החשמלי GMC האמר EV SUV, שהופעת הבכורה שלו התקיימה באביב שנת 2021, הצטרף לטנדר האמר EV שהושק מוקדם יותר. שתי הגרסאות (הטנדר ורכב השטח) דומות מאוד, מדגמי האמר הקודמים הן ירשו את העיצוב הקשוח, והשוני היחיד ביניהן הוא החלק האחורי של המרכב. קבלת ההזמנות לרכב השטח כבר פתוחה, אבל הדגמים המוגמרים צפויים להופיע רק בשנת 2023. הייצור של כל ההאמרים הולך להתבצע במפעל האמריקאי Detroit-Hamtramck. נברר מה יכול להציע האמר EV SUV החדש.

GMC Hummer EV 2020. Pickup, 1 generation.

הטנדר GMC האמר EV בגרסת Edition One מצויד במנוע חשמלי אחד מלפנים ובשניים מאחור. יחידת הכוח מפיקה 1,014 כ"ס ומאיצה את המפלצת מ- ל-97 קמ"ש תוך 3 שניות. טווח הנסיעה על טעינה בודדת הוא 560 ק"מ. הטנדר הסדרתי הראשון עם המספר הסידורי 001 נמכר במכירה פומבית תמורת 2,5 מיליון דולר!

מעניין

עיצוב חיצוני

בדומה לטנדר, רכב השטח קיבל גלגלים הממוקמים בפינות המרכב, כנפיים מלבניות, עיני גרירה מאסיביות המוצגות לראווה ושמשה כמעט אנכית. אבל האמר EV SUV קצר יותר משמעותית מהטנדר שאורכו 5,5 מ', סרך העודף האחורי שלו קצר יותר וגם בסיס הגלגלים (3,218 מ"מ לעומת 3,445 מ"מ). הדלתות האחוריות זהות אצל שני הרכבים, כמו גם המרווח בשורה האחורית. שורה שלישית לא מוצעת באף גרסה, לתא המטען מובילה דלת ציר וברצפת התא מוצגת מפת הים הירחי שלווה. רכב השטח גם מסוגל להפוך לקבריולט, כמו הטנדר, אם להוריד את הפאנלים הקשיחים של הגג. הם מסתתרים בתא המטען הקדמי הגדול, מעל הנוסעים הקדמיים נוצר פתח רחב יחיד ומעל השורה השנייה נשארה הקורה האורכית.

חלל פנימי

מולה הנהג: לוח מחוונים עם צג בגודל 12,3 אינץ', מערכת מדיה עם מסך מגע 31,4 אינץ'. מפרט האבזור תלוי ברמת הגימור, בגרסאות הבכירות יש ריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים, מערכת שמע עוצמתית וכן הלאה.

יכולות שטח

האמר החדש אינו מבוסס על שלדה מסורתית, האלמנט התומך העיקרי של המבנה היא מסגרת הסוללה שממוקמת בין הסרנים, אליה מחוברים מלפנים ומאחור עריסות עוצמתיות ומתלים עצמאיים. הסוללה שפותחה בשיתוף פעולה עם חברת LG Chem כוללת תכולה נמוכה של קובלט היקר. מלמטה היא מוגנת על-ידי לוח פלדה. הכל מחושב בצורה כזו שהרכב יצליח להתגבר על מכשולי מים בעומק עד 600 מ"מ. במצב סטנדרטי של מתלי האוויר, מרווח הגחון של GMC האמר EV SUV החדש הוא 257 מ"מ, במצב שטח Terrain Mode הוא גודל ל-302 מ"מ, במצב Extract Mode הקיצוני (תמורת תשלום נוסף) מרווח הגחון מגיע ל-404 מ"מ, הרכב החשמלי מסוגל לעלות על בליטה אנכית בגובה של 460 מ"מ.

ג'י.אם.סי האמר EV 2023. גלגלים. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור

מערכת ההיגוי הכפול במצב Auto מאפשרת לשפר את כושר התמרון: הגלגלים האחוריים פונים לכיוון הנגדי בזווית עד 10 מעלות ומצמצמים את קוטר הסיבוב ל-10,8 אינץ'. את מנגנון ההיגוי האחורי ניתן לכבות או להעביר למצב CrabWalk, במקרה הזה כל ארבעת הגלגלים פונים לאותו הכיוון ובמהירות נמוכה רכב השטח יכול לנוע באלכסון כמו סרטן. לנהיגה בכבישי אספלט ישנה מערכת אוטופיילוט Super Cruise עם פונקצית מעבר נתיב אוטומטית.

גרסאות

הטנדר יכול להשוויץ בהספק של מעל 1000 כ"ס, אך רכב השטח לא זכה לעוצמה כה גבוהה וגם הסוללה שלו קטנה יותר (הרי המרחק בין הסרנים התקצר).

  • GMC Hummer EV SUV Edition One — הגרסה היקרה ביותר, עולה 106 טלף דולר, הראשונה שתצא לשוק בתחילת שנת 2023. מצוידת בשלושה מנועים חשמליים (אחד מקדימה ושניים מאחור) בהספק כולל של 842 כ"ס, המומנט המרבי עומד על 15,590Nm. האצה ל-100 קמ"ש תיקח 3,5 שניות בלבד, טווח הנסיעה על טעינה בודדות – בערך 480 ק"מ. יש מטען התומך במתח עד 800 וולט ובהספק 350 קילוואט.
  • GMC Hummer EV SUV Edition One עם חבילת Extreme Off-Road אופציונלית — תצא לשוק במקביל עם Edition One. המחיר יתחיל מ-111 אלף דולר. החבילה כוללת צמיגי שטח, מיגון נוסף בתחתית, צירי סרנים מחוזקים, מצלמות מתחת לגחון (משדרות את התמונה למסך המרכזי), דימוי נעילת דיפרנציאל אחורית (שני המנועים האחוריים מתפקדים באופן סינכרוני בעת הפעלה) ונעילת דיפקנציאל קדמי אמיתית. טווח נסיעה – 450 ק"מ.
  • Hummer EV3X SUV — תצא באביב 2023, המחיר מתחיל מ-100 אלף דולר. נבדלת מ-Edition One רק באבזור, החלק הטכני זהה.
  • Hummer EV2X SUV — תצא באביב 2023 במחיר מ-90 אלף דולר. גרסה דו-מנועית המפיקה 634 כ"ס ו-10,033Nm, טווח נסיעה – 480 ק"מ. נכלל מטען 800 וולט.
  • Hummer EV2 SUV — הגרסה הבסיסית, ההשקה מתוכננת לאביב 2024. המחיר – 80 אלף דולר. מצוידת בשני מנועים המפיקים 634 כ"ס ו-10,033Nm, אך טווח הנסיעה עם הסוללה המוקטנת הוא כ-400 ק"מ. בנוסף לכך, רכב השטח הבסיסי קיבל מתלי קפיצים, מטען 400 וולט ואינו מצויד במערכת היגוי כפול.

הטנדרים של GMC מפסידים רק לדגם פורד F150 מבחינת היקף מכירות.

עובדה
מי לדעתכם יקנה רכב שטח כזה?
58 קולות