הגרסה החדשה של רכב בתצורת סדאן ב.מ.וו. סדרה 7 דגם שנת 2023 כבר הגיעה לישראל, על תחילת המכירות שלה הצהירה חברת Delek Motors, שהיא היבואן של ב.מ.וו. בישראל. גרסת הדור השביעי החדש של רכב בתצורת סדאן ב.מ.וו. סדרה 7, שנכנסת לרשימה של עשרת הרכבים המובילים בסגמנט המנהלים, יצאה לאור כבר באפריל בשנת 2022 וסוף כל בסוף היא הגיע
ב.מ. וו סדרה 7 2022. מרכב, צורה. סדאן, 7 דור
AUTOBOOM

רכב בתצורת סדאן ב.מ.וו. סדרה 7 דגם שנת 2023 כבר הגיע לישראל, גם הגרסה החשמלית שלו

ב.מ. וו סדרה 7 2022. מרכב, צורה. סדאן, 7 דור

הגרסה החדשה של רכב בתצורת סדאן ב.מ.וו. סדרה 7 דגם שנת 2023 כבר הגיעה לישראל, על תחילת המכירות שלה הצהירה חברת Delek Motors, שהיא היבואן של ב.מ.וו. בישראל. גרסת הדור השביעי החדש של רכב בתצורת סדאן ב.מ.וו. סדרה 7, שנכנסת לרשימה של עשרת הרכבים המובילים בסגמנט המנהלים, יצאה לאור כבר באפריל בשנת 2022 וסוף כל בסוף היא הגיעה לישראל. דגם הדגל בתצורת סדאן הגיע עם עיצוב שונה לחלוטין, ניטלה לו את мגרסה בעלת מרכב מקוצר, נוספו אפשרויות חדשות לחלוטין לנוסעים בשורת המושבים האחורית והגרסה המובילה (אך לא ידידותית לסביבה) שלו בעלת מנוע V12 הוחלפה בגרסה חשמלית מלאה. כיום ההיצע של הסדרה כוללת רכב חשמלי עם סימון נפרד i7, הוא מצויד ביחידת כוח חשמלית הידידותית לסביבה ויש לו טווח הנסיעה המרבי המרשים של כמעט 600 ק''מ.

כבר הוצהר, כי בישראל המחיר של ב.מ.וו. סדרה 7 דגם שנת 2023 יתחיל מ-999,000 ש''ח. הרכב בתצורת סדאן יגיע לישראל בשתי גרסאות ההיברידיות המשתלבות xDrive ו-760e xDrive שיופיעו בשוק ברבעון הראשון בשנת 2023. בנוסף, יהיה אפשרות לקבל את הגרסה החשמלית המלאה ב.מ.וו. i7 xDrive60 שכבר ניתנת לרכישה במחיר שמתחיל מ-1,250,000 ש''ח.

חשוב

עיצוב חיצוני מפואר

אכן כך, ב.מ.וו. סדרה 7 החדש היא שונה לחלוטין. הדגם מגיע עם העיצוב החיצוני חדש, יש לו מרכב כבד, צדדים כמעט שטוחים, חלק אחורי מסיבי וידיות דלת ''שקועות''. החלק הקדמי מגיע עם ''נחיריים'' ענקיות של רשת הגריל ועם פנסים בצורה של "ארבע עיניים" שהופיעה לראשונה, החלק האחורי - עם לוחית רישוי בפגוש האחורי. האור הנמוך והגבוה בגרסה החדשה הוא לד מלא. מקדם הגרר הונמך עד 0.26. חישוקי הגלגלים מגיעים בגודל מ-19 עד 22 אינץ' לבחירה. ההבדל בין הגרסה ב.מ.וו. i7 החשמלית לבין הגרסאות הרגילות הוא בפריטי עיצוב קטנים, בלוחית השם ובצורה של הפגוש האחורי. מערכת האוורור השונה והתחתית השטוחה איפשרו להוריד את מקדם הגרר לכדי 0.24.

גרסה בעלת בסיס מקוצר לא קיימת יותר. הדגם מגיע עם בסיס גלגלים יחיד בגודל 3,215 מ''מ, שזה ב-5 מ''מ ארוך יותר בהשוואה לגרסת הדור השישי המוארכת. אורך המרכב של הרכב צמח ב-131 מ''מ (ל-5.391 מ''מ), הרוחב - ב-48 מ''מ (ל-1,950 מ''מ), הגובה - ב-77 מ''מ (ל-1,544 מ''מ). הנפח של תא מטען גדל מ-515 עד 540 ליטר.

עיצוב פנים מינימליסטי

בניגוד לעיצוב החיצוני הבולט והתוקפני, תא הנוסעים של ב.מ.וו. סדרה 7 דגם שנת 2023 הוא מקום של שלווה המיועד לנסיעות הארוכות הנוחות. רמת המינימליזם שלו דומה לזה של מרצדס S-קלאס.

המושבים מרופדים בשילוב של עור אמיתי וצמר קשמיר יוקרתי (בגרסאות הבסיסיות - עור מלאכותי באיכות גבוהה). הדגם מאובזר בתצוגת עילית, הלוח המחוונים הדיגיטלי (בגודל 12.3 אינץ') והמסך של המערכת המולטימדיה (14.9 אינץ') מחוברים ליחידה אחת המכוסה בזכוכית. החלק הימין, בהתאם לתפיסה של ב.מ.וו. מופנה מעט לעבר הנהג. המערכת כוללת שליטה קולית מורחבת, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, התאמה אלחוטית ל-Android Auto ו-Apple CarPlay. בנוסף, גם החלק האחורי מגיע עם מסכים בגודל 5.5 אינץ' המיועדים לשליטה במערכות שונות של הרכב.

הכפתורים הדיגיטליים על גבי הפאנל הקדמי מוסתרים במשטח קריסטל שקוף BMW Interaction Bar - זהו פס תאורה הנמשך לאורך כל הפנל הקדמי והנכנס על גבי הדלתות. בחושך, המשטח מואר בגוונים שונים ומעניק חוויה חדשה לחלוטין מהתאורה ההיקפית. הפס מגיע עם כפתורים דיגיטליים מובנים לשליטה בבקרת אקלים ומערכת אוורור.

אין דבר כזה יותר מדי יוקרה

תא הנוסעים מיועד לנסיעות יוקרתיות: דלתות חשמליות אוטומטיות, בקרת אקלים 4-אזורית, סאנרוף עם רמת השקיפות משתנה בלחיצה אחת על כפתור, מערכת שמע Bowers & Wilkins עם 36 רמקולים ואף המושבים האחוריים הם חשמליים עם חימום, אוורור ופונקציית עיסוי בעלת 8 תוכנות שונות ועוד… ניתן לקבל חבילת Executive Lounge המיועדת לשורת המושבים האחורית, היא כוללת מושבים נוחים עם תמיכה לשוקיים והמושב של הנוסע הקדמי המתקפל בצורה אוטומטית לטובת הרחבת המרחב המרבית. חוץ מזה, בתשלום נוסף בשורת המושבים האחורית אפשר להתקין מסך ענק בגודל 31.3 אינץ' בעל רזולוציה 8000 פיקסלים ויש לו התאמה לשידור של Amazon TV.

ב.מ. וו i7 2022. מושבים קדמיים. סדאן, 1 דור

מערכת חנייה אוטומטית בלחיצה אחת על כפתור נוהגת עצמאית ומשחזרת את הנסיעה של 200 מטרים אחרונים. הדבר מתאפשר גם באמצעות האפליקציה בשליטה מרחוק בטווח עד 20 מטר מהרכב. המערכת האופציונלית Maneuver Assistant יודעת לזכור עד 10 מקומות המסובכים לנהיגה. בנוסף לחיישנים היקפים שונים, הגרסה החדשה של סדרה 7 מאובזרת בחיישן LiDAR המספק לרכב רמת האוטונומיות דרגה 3 (עדכון של OTA במשך שנת 2023). המערכת מאפשרת את הנסיעה בכבישים מהירים בלי להחזיק ידיים על ההגה (תלוי בחוקים המקומיים) במהירות עד 130 קמ''ש.

ב.מ. וו i7 2022. מושבים אחוריים. סדאן, 1 דור

כל הגרסאות מצוידות בקפיצים פנאומטיים אדפטיביים ובולמי זעזועים בשליטה אלקטרונית. הגרסאות המובילות (760e והגרסה החשמלית i7) מגיעות עם מוט יציבות חשמלי ומערכת שליטה בגלגלים אחוריים המאפשרת לסובב אותם בזווית עד 3.5 מעלות. בנוסף מוצעת מערכת Executive Drive Pro שמשתמשת בנתונים של מערכת ניווט ושל מצלמה קדמית מיוחדת. כיול מראש של בולם זעזועים וקפיצים פנאומטיים הוא אופציה בגרסאות נוספות.

הגרסאות המיועדות לישראל

בסרטון: ב.מ.וו i7 2022 שנת. סדאן.

בישראל ב.מ.וו. סדרה 7 דגם שנת 2023 החדש ישווק בשתי גרסאות ההיברידיות המשתלבות ובגרסה חשמלית מלאה, כל הגרסאות הן בעלות הנעה כפולה. הגרסאות ההיברידיות מצוידות בסוללה ליתיום יון עם קיבולת 18,7 קילוואט, מה שמספק את טווח הנסיעה המרבי של 84 - 89 ק''מ בכוח חשמל בלבד ובמהירות עד 140 קמ''ש. הטעינה הביתית המלאה באמצעות מטען עם הספק 11 קילוואט לוקחת פחות מ-3 שעות.

BMW i7 xDrive60
  • ב.מ.וו. 750e xDrive: מנוע טורבו בנפח 3 ליטר עם הספק 310 כ''ס ומנוע חשמלי בעל הספק 200 כ''ס. ההספק הכולל של יחידת הכוח הוא 490 כ''ס, המומנטום המרבי - 700 נ''מ. התאוצה מ-0 ל-100 קמ''ש לוקחת 4.9 שניות, המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ב-250 קמ''ש.
  • ב.מ.וו 760e xDrive: מנוע טורבו בנפח 3 ליטר עם הספק 380 כ''ס ומנוע חשמלי בעל הספק 200 כ''ס. שני המנועים מפיקים 571 כ''ס ו-815 נ''מ. הגרסה הזו מאיצה מ-0 ל-100 קמ''ש ב-4.3 שניות, המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית באותם 250 קמ''ש.
  • ב.מ.וו. i7 xDrive60: שני מנועים חשמליים, מנוע אחד על כל ציר. סוג הנעה הוא מלא קבוע. ההספק הכולל של שני המנועים עומד על 544 כ''ס ו-759 נ''מ והוא מאיץ את הרכב במשקל 2640 ק''ג מ-0 ל-100 קמ''ש ב-4.7 שניות. המהירות המרבית עומדת על 240 קמ''ש. סוללה עם קיבולת 101.7 קילוואט מספקת טווח נסיעה בטעינה אחת של 483 - 590 ק''מ (לפי המחזור WLTP). הטעינה הביתית המלאה באמצעות מטען עם הספק 11 קילוואט לוקחת כ-10.5 שעות (אבל יש אפשרות לקבל מטען עם הספק 22 קילוואט). הטעינה המהירה מ-10% עד 80% באמצעות זרם ישר, לעומת זאת, לוקחת 35 דקות בלבד, בעוד שהטעינה במשך 10 דקות מוסיפה 170 ק''מ לטווח הנסיעה.
איזו גרסה של ב.מ.וו. סדרה 7 אתם לוקחים?
19 קולות