Wuling Xingchen. התאגידים GM ו-SAIC מתכוננים לכבוש את השוק החיצוני
Wuling Xingchen הוא קרוסאובר קומפקטי המיוצר משנת 2021 על-ידי המיזם הסיני-אמריקאי המשותף SAIC-GM תחת המותג Wuling. לפני זמן קצר הנהלת SGMW התחילה להתמקד בכיבוש השוק העולמי עם המותג Wuling. לשם כך התקבלה ההחלטה לעדכן את קו הדגמים ולשנות את תפיסת העיצוב, תוך שאיבת הטוב ביותר מדגמים Baojun , מותג אחר הנמצא בבעלות SAIC-GM-Wuling ומייצר קרוסאוברים לא יקרים בעלי עיצוב בלתי שגרתי הפונים אל הקהל הצעיר. לקו הדגמים החדש המיועד לשווקים חיצוניים המציאו לוגו חדש בצבע כסף במקום האדום המסורתי. לחלוץ "קו הייצוא" הפך סטיישן Wuling Victory וכעת על פס הייצור התייצב הדגם השני: קרוסאובר קומפקטי בעל 5 מקומות Wuling Xingchen המיועד לקונים צעירים. נספר איך GM ו-SAIC מתכוננים לייצוא.
המותג Wuling עשוי להישווק בכמה מדינות אסיה ובמזרח התיכון. כיום הדגמים נמכרים כבר באינדונזיה. המחיר של Wuling Xingchen ברמת הגימור הבסיסית מתחיל מ-69,800 יואן, שזה בערך 10,330 דולר (נתונים לשנת 2022).
עיצוב חיצוני
Wuling Xingchen החדש זכה לעיצוב נאה ומאוזן בהחלט. הוא צויד בפנסי "בומרנגים" של לדים הממלאים את תפקיד אורות היום ועולים חלקית על הגריל הגדול נטול המסגרת. מבחינת המימדים הרכב הקומפקטי הוא שותף לקטגוריה של טויוטה RAV4 ויונדאי טוסון המוכרים בישראל: 4,594 מ"מ אורך, 1,820 מ"מ רוחב, 1,740 מ"מ גובה. בסיס הגלגלים – 2,750 מ"מ. במבנה המרכב נעשה שימוש רחב בפלדות חוזק גבוה.
חלל פנימי
הקרוסאובר צויד בלוח מחוונים דיגיטלי (לא מסך צבעוני יחיד, אלא כמה מסכי LCD קטנים) במערכת מדיה בעלת מסך 10,25 אינץ'. רמת הגימור הבסיסית כוללת: בקרת אקלים, בלם חניה אלקטרו-מכני וכפתור התנעה. בגרסה הבכירה תמצאו ריפוד עור מלאכותי, גג פנורמי, שפע מערכות עזר לנהג. אולם הדגש העיקרי נעשה על רמות הגימור הפשוטות יחסית.
יחידות כוח ושאסי
באשר לשאסי והחלק הטכני, Wuling Xingchen שנת 2021/2022 השאיל המון מהקרוסאובר של החברה השותפה Baojun: הדגם מבוסס על הפלטפורמה המודולרית R הכוללת מנוע רוחבי והנעה קדמית. תמסורת 4×4 עדיין לא הופיעה. יחידת כוח: מנוע 1,5 ליטר בהספק 149 כ"ס בשילוב עם גיר רציף.
Wuling Xingchen HEV
בשנת 2022 מתכוננת להשקה הגרסה ההיברידית החדשה של רכב הפנאי Wuling Xingchen HEV. הדגם יצויד במערכת היברידית HEV המשלבת מנוע 2 ליטר בהספק מרבי של 100 קילוואט (135 כ"ס), אליו מחוברת תמסורת היברידית מיוחדת בעלת מנוע חשמלי מובנה. ההספק הכולל טרם נודע, אבל ידוע שההיברידי ה"קל" יאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7,8 שניות, כלומר, בערך ב-0,7 שניות יותר מ-Xingchen הרגיל עם מנוע בנזין. מצד שני, צריכת הדלק לא תעלה על 4,6 ליטר ל-100 ק"מ. העיצוב של הדגם החדש יהיה כמעט זהה לזה של הגרסה הסטנדרטית. המרכב קיבל צבע דו-גוני. בין סימני ההיכר: לוגו HEV שמעיד על הייחוגיות של הרכב.