אורה פאנקי קאט עכשיו זולה יותר ב-7,000 שקלים: מבצע עד ה-31.01.2024
הסופרמיני בעלת עיצוב הרטרו החמוד היא בין המכוניות החשמליות הזולות ביותר בשוק שלנו. היבוא של אורה פאנקי קאט לישראל החל בפברואר 2023, וכבר לאחר חצי שנה "התולה הקולית" נכנסה לעשרת המובילים בדירוג המכירות. ומי שעוד לא הספיק לקנות, תוכלו לעשות זאת עכשיו – עם הנחה של 7,000 שקלים!
פאנקי קאט משווקת על-ידי חברת כלמוביל, יבואנית אורה בישראל. היא גם הכריזה על הנחות בסך של בין 3,500 עד 7,000 ש"ח ממחיר מחירון
"החתולה" התקבלה היטב בישראל: אורה פאנקי קאט היא בין עשרת הרכבים החשמליים הנמכרים ביותר בשוק שלנו, שהצליחה לעקוף כ-70 דגמים אחרים המיובאים לארץ. סוד ההצלחה הוא פשוט: תדמית רטרו סימפטית בשילוב עם טווח נסיעה לא רע ומחיר לא גבוה. אנחנו באוטובום הכללנו את אורה פאנקי קאט ברשימת המכוניות החשמליות המתקדמות והמעניינות ביותר בישראל, שנמכרות במחיר מקובל.
טווח המחירים של אורה פאנקי קאט נע בין 137,900 ל-174,900 ש"ח, בהתאם לגרסה ורמת הגימור (לא כולל מיסים נוספים ואגרות, נכון לינואר 2024). כאן תוכלו לראות את כל ההצעות למכירה של פאנקי קאט בישראל
פאנקי קאט החדשה הפתיעה אותנו לטובה במבחן דרכים: למכונית הקטנה יש פוטנציאל גדול. לקונים תוצע אחריות ל-5 שנים (ללא הגבלה בק"מ) ו-8 שנות אחריות על הסוללה (עד 160,000 ק"מ). חבילת השירות ל-5 שנים כוללת רכב חלופי, מוקד שירות 24 שעות ביממה, חילוץ באמצעות טעינה, שינוע לטיפולי הרכב ועוד.
למרות העובדה שהמכונית עצמה היא לא גדולה (4,235 מ"מ אורך, 1,825 מ"מ רוחב ו-1,596 מ"מ גובה, עם בסיס גלגלים 2,650 מ"מ), אבל היא גם לא קטנה מדי. יש לה גג מורם ובסיס גלגלים ארוך יחסית למימדים. הידיות בדלתות הן עבות ונוחות לאחיזה, בעת פתיחת או סגירת הדלת מורגש שהן יחסית כבדות, מה שיוצר תחושת אמינות.
תא הנוסעים מרגיש מרווח. מושב הנהג הוא ארגונומי ויתאים לא רק לבחורה עדינה, אלא גם לגבר גבוה ובעל מבנה גוף רחב יחסית, ובנוסף יש הרבה מקום לברך הימנית. תנוחת הישיבה היא נוחה מאוד. כאשר הנהג פותח את הדלת, המושב נע אחורנית באופן אוטומטי. השורה האחורית מציעה מספיק מקום לשני נוסעים מבוגרים: המרחק בין הברכיים למושב הקדמי הוא בערך בגודל אגרוף, ויישאר גם מרווח לראש. עם זאת, באמצע אין משענת יד, ובאופן כללי, מאחור הכל נראה הרבה יותר צנוע מאשר מלפנים.
תא המטען קטן מהממוצע, בנפח 228 ליטר בלבד, אבל אפשר להכניס לתוכו עגלת תינוק מתקפלת או 4-5 שקיות סופר, לדוגמה. אם נדרש נפח גדול יותר, תוכלו לקפל את המושב האחורי ולקבל קיבולת של 858 ליטר. דלת תא המטען עולה גבוה והגישה לתא היא די נוחה.
מפרט האבזור הוא בהחלט נדיב: תפעול קולי, מצלמות וחיישנים שמזהים כאשר הנהג עייף או ילדים וחיות שנשכחו בתא הנוסעים, מצלמת 360°, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10,25 אינץ' ומסך מולטימדיה באותו הגודל המשולבים ליחידה אחת. יש תמיכת Apple CarPlay וב-Android Auto, עדכון OTA להוספת פונקציות חדשות, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מצבי נהיגה הניתנים להתאמה אישית ובקרת שיוט אדפטיבית. אך זה לא הכל! כמובן, בגרסאות Pro Plus ו-GT ה"עשירות" תקבלו אף יותר פינוקים.
בנוסף לכך, המכונית הדגימה תוצאות מרשימות במבחני הריסוק של Euro NCAP: חמישה מתוך חמישה כוכבים אפשריים! 92% בהגנה על נוסעים מבוגרים, 83% בהגנה על ילדים ו-93% באמצעי הבטיחות. מגוון מערכות העזר האלקטרוניות נוסך ביטחון אפילו בנהגים פחות מנוסים: בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, סיוע בפקקים וסיוע אקטיבי בהתחמקות ממכשול.
בכל הגרסאות של אורה פאנקי קאט שנת 2024 מותקן מנוע חשמלי אחד בסרן הקדמי בהספק 171 כ"ס, המאפשר להאצ'בק הקומפקטית במשקל 1540 ק"ג להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 8,3 שניות – תוצאה ממוצעת בשביל מכונית חשמלית קטנה. המהירות המרבית (לפי הדרכון) היא 160 קמ"ש.
גרסת ה-300 PRO קיבלה סוללת LFP בקיבולת 47,8 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 310 ק"מ. שאר הגרסאות מצוידות בסוללת NMC בקיבולת 63,1 קוט"ש: בגרסת 420 PRO הסוללה מספקת טווח של 420 ק"מ, 420 GT הספורטיבית תוכל לעבור עד 400 ק"מ בין טעינות.