פיג'ו. 3008 העתידי: צללית קופה, גרסאות חשמליות והיברידיות, מסך 21 אינץ'
פיג'ו מכינה ל-3008 מרכב בסגנון קופה ותשתמש כבסיס בפלטפורמת EMP2 המעודכנת. את הקונים ימשוך המגוון הרחב של גרסאות חשמליות והיברידיות. תא הנוסעים המעודכן ישמח במסך "21 מאוחד ובפאנל טאצ'. נשאר רק לחכות. הדור השלישי של פיג'ו 3008 ייחשף בספטמבר 2023, ההשקה מתוכננת רק לאביב של 2024.
בישראל מוצעת גרסת הדור השני של פיג'ו 3008, שיצא בשנת 2016 ועבר מתיחת פנים ב-2020: בארץ נמכרות גרסאות עם מנועי בנזין ודיזל וכמה היברידים PHEV.
פיג'ו 3008 שנת 2023/2024 החדש יקבל עיצוב חדש של הפאנל הקדמי בתא הנוסעים הנקרא Panoramic i-Cockpit. מדובר במסך מעוקל נוח וקריא בגודל "21 המותקן מעל ההגה, הוא מאחד את לוח המחוונים ואת המולטימדיה. עם זאת, יותר לא תהיה תצוגה עילית. ההגה עצמו צויד בכפתורי מגע הדורשים לחיצה מאומצת ולא רק מגע קל על מנת למנוע לחיצות שלא בכוונה.
מאחורי מנוף ההגה הימני הותקן בורר תיבת ההילוכים האוטומטית. על הטונל המרכזי ממוקמים בקר הקול, בורר מצבי נהיגה, תא אחסון לנוסע ועוד. תא הנוסעים נראה מסוגנן ומודרני הודות לעיטור באלמנטים מאלומיניום.
היצרנית החליטה להכין שלוש גרסאות חשמליות – עם מנועים בהספק שונה וסוללות בקיבולת שונה. ההיבריד הבסיסי יצויד ביחידת כוח על בסיס מנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1,2 ליטר. יוצע גם היבריד פלאג-אין על בסיס מנוע טורבו 4 צילינדרים בנפח 1,6 ליטר.
האם לדעתכם יש צורך בגרסאות רגילות עם מנועי בנזין ודיזל לפיג'ו 3008 החדש?