קרוסאובר קומפקטי בעל 5 מקומות הישיבה רנו אוסטרל שמוצג על-ידי רנו במרץ בשנת 2022 הגיע כחלופה לדגם רנו קדג'אר הידוע היטב ללקוחות ישראלים, שלא היה מוצלח במיוחד, הדגם החדש יצא מעט גדול ומרווח יותר, איכותי ומתקדם טכנולוגית. בנוסף הוא מוצע בגרסה ההיברידית E-TECH, כלומר היא ידידותית יותר לסביבה וחסכונית יותר. אנחנו שמחי
רנו אוסטרל. דור ראשון שנת 2022
AUTOBOOM

רנו אוסטרל. דור ראשון שנת 2022

רנו אוסטרל. דור ראשון שנת 2022

קרוסאובר קומפקטי בעל 5 מקומות הישיבה רנו אוסטרל שמוצג על-ידי רנו במרץ בשנת 2022 הגיע כחלופה לדגם רנו קדג'אר הידוע היטב ללקוחות ישראלים, שלא היה מוצלח במיוחד, הדגם החדש יצא מעט גדול ומרווח יותר, איכותי ומתקדם טכנולוגית. בנוסף הוא מוצע בגרסה ההיברידית E-TECH, כלומר היא ידידותית יותר לסביבה וחסכונית יותר. אנחנו שמחים לבשר כי רנו אוסטרל דור ראשון כבר ניתן לרכישה בישראל במחיר שמתחיל מ-174,990 ש"ח. הדגם יוצע בגרסת בנזין בעלת מנוע טורבו בנפח 1.3 ליטר עם שני סוגי הספק (140 או 160 כ"ס) ובגרסה היברידית E-TECH בעלת הספק 200 כ"ס וצריכת הדלק בסך ליטר אחד על 21.7 ק"מ. על תחילת המכירות הצהירה חברת קרסו מוטורס , היבואן של רנו בישראל.

שם הדגם "Austral" נובע מהמילה ''australis'', שפירושו בתרגום מהשפה הלטינית הוא ''דרומי''. כנראה השם מתאים לרכב עם יכולת שטח מוגברת, קל לביטוי ונשמע בינלאומי. מעניין האם הגרסה המיועדת לאוסטרליה תקבל שם אחר?

עובדה מעניינת
רנו אוסטרל החדש יתחרה בקיה ספורטאז'.

בישראל רנו אוסטרל החדש יתחרה בקיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. רוצים להגיד ישר, שלמתחיל מאת רנו לא יהיה פשוט, הוא מיועד לתחרות בסגמנט המבוקש ביותר שכולל דגמים הפופולריים ביותר בישראל. בזכות מה הדגם הולך לכבוש את ליבם של הלקוחות, קראו בכתבה שלנו.

העיצוב החיצוני

לפי הצהרה של היצרנית, רנו אוסטרל החדש קיבל עיצוב חיצוני "אלגנטי ומתקדם טכנולוגיות" עם אורות ניווט בצורה C. הדגם החדש נראה מודרני יותר בהשוואה לקדג'אר . הקרוסאובר הורכב על בסיס פלטפורמה CMF-CD שפותחה במיוחד ליחידות כוח היברידיות. על בסיס הפלטפורמה מורכבים בנוסף ניסאן X-טרייל וקשקאי ומיצובישי אאוטלנדר. אורך המרכב של הדם החדש של רנו עומד על 4,510 מ"מ, הרוחב - 1,825 מ"מ הגובה - 1,644 מ"מ. זהו סגמנט הרכבים הקומפקטיים הטיפוסי ששואף לגודל הבינוני. אמנם, בסיס הגלגלים שעומד על 2,667 מ"מ מעמיד אותו לרמה אחת מעל דגם קדג'אר העוזב. הדגם הוא מרווח הרבה יותר ויש לו תא מטען גדול יותר: בנפח בין 555 לבין 1,455 ליטר בגרסה ההיברידית או בין 575 לבין 1,525 ליטר בגרסת הבנזין.

עיצוב הפנים והאבזור

בהשוואה לקדג'אר, רנו אוסטרל שנת 2022/2023 קיבל את העיצוב של תא הנוסעים מתקדם יותר וחומרי גימור איכותיים יותר, כולל חומרי פרימיום - אלקנטרה, עור ועיטורי עיצוב מפורניר עץ. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומערכת המולטימדיה עם מסך גדול בגודל 12 אינץ' הם מרשימים במיוחד. נשמרו כפתורי לחיצה נוחים לשליטה בבקרת אקלים. בכל שורות המושבים נוספו שקעי USB Type C. היצרנית מצהירה שאוסטראל מגיע עם שורת המושבים האחורית המרווחת ביותר בסגמנט. לשורת המושבים האחורית יש אפשרות כוונון ב-160 מ"מ, עם זאת היא לא משפיעה רציני לנפח של תא מטען. בעת קיפול שורת המושבים השנייה, לעומת זאת, מתקבל תא רציני. כל רמות הגימור מגיעות עם מערכת בלימה עצמאית, בקרת שינוי נתיב אקטיבית, שמירה על הנתיב ומערכת מעכב לאחר מצב הנהג. ברמת הגימור ICONIC מתווספים ניטור שטחים מתים אקטיבי, אורות קדמיים אדפטיביים ומערכת יציאה בטיחותית. רמת הגימור המתקדמת TECHNO קיבלה בקרת שיטו אדפטיבית.

הגרסאות המיועדות לישראל

בישראל רנו אוסטרל שנת 2023 יוצע בגרסאות בעלות שתי יחידות כוח לבחירה: מנוע טורבו בנפח 1.3 ליטר שפועל בשיתוף עם מתנע-אלטרנטור עם הספק 12 וולט, כלומר זוהי הרגסה ההיברידית המטונה ובגרסה ההיברידית המלאה E-TECH.

רנו אוסטרל ‏2022. מנוע. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
גרסת הדור החדש ביותר של המנוע ההיברידי E-TECH של אוסטרל החדש לחלוטין.
  • רנו אוסטראל 1.3 Turbo: מנוע טורבו בנפח 1.3 ליטר עם 4 צילינדרים בעל הספק שונה (140 או 160 כ"ס) שפועל בשיתוף עם תיבת הילוכים רציפה Nissan X-TRONIC. סוג הנעה הוא קדמי. מהירות המרבית של כל הגרסאות היא זהה ועומדת על 174 קמ"ש. הגרסה העוצמתית יותר מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 9,7 שניות, של הגרסה החזקה פחות - 10 שניות בדיוק. צריכת הדלק המשולבת עומדת בין 15.9 לבין 16.1 ק"מ לליטר אחד של דלק.
  • רנו אוסטרל E-TECH: יחידת כוח היברידית שמורכבת על בסיס מנוע טורבו בנפח 1.2 ליטר בעל הספק 102 כ"ס עם 3 צילינדרים, מנוע חשמלי וסוללה ליתיום-יון עם קיבולץ 1.7 קילוואט. ההספק הכולל של יחידת הכוח עומד על 200 כ"ס (באירופה יש גרסה בעלת הספק כולל בסך 160 כ"ס). סוג הנעה הוא קדמי. התאוצה מ-0 ל-100 של הקרוסאובר לוקחת 8.4 שניות, המהירות המרבית עומדת על 175 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.7 ק"מ לליטר אחד של דלק.

רמות הגימור המיועדות לישראל

גרסאות הבנזין של רנו אוסטרל שנת 2023 מוצעות במספר רמות הגימור, בעוד שכל אחת מגיעה עם מפרט האבזור אחר. הגרסה ההיברידית רנו אוסטרל E-TECH מגיעה אך ורק ברמת הגימור השגרתית TECHNO.

EQUILIBRE: לגרסה בעלת הספק 140 כ"ס. מפרט האבזור כולל: לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת המולטימדיה שפועלת על בסיס Android Automotive עם מסך בגודל 12 אינץ', תמיכה בשפה העברית, התאמה אלחוטית ל-Android Auto ו-Apple CarPlay, מצלמה אחורית, חיישני אור וגשם, בלם יד חשמלי, חיישני חניה קדמי ואחורי, מפתח חכם, בקרת אקלים נפרדת, בקרת שיוט, תאורת פנים, פנסי לד קדמיים, חישוקי גלגלים בגודל 17 אינץ' ועוד.

Renault Austral E-TECH Hybrid iconic

ICONIC: לגרסה בעלת הספק 160 כ"ס. היא כוללת בנוסף" מצלמה היקפית, גג פנורמי, חלונות אחוריים כהים, מסילות גג, מערכת חניה אוטומטית, תא נוסעים מרופד בבד ועור, מראה מרכזית ניתנת לעמעום, חישוקי גלגלים בגודל 19 אינץ' ופנסים קדמיים C-Shape.

TECHNO: לגרסה היברידית בעלת הספק 160 כ"ס. נוספו מושב נהג חשמלי עם פונקציית עיסוי, מושבים קדמיים והגה מחוממים. הגרסה ההיברידית רנו אוסטרל E-TECH TECHNO שנת 2023 היקרה ביותר תעלה 249,990 ש"ח.

מה הייתם בוחרים?
17 קולות