פרארי GTC4 Lusso – האצ'בק 3 דלתות ספורטיבי קטגוריית S מאורוות Ferrari האיטלקית. נמצא בייצור משנת 2016. משווק עם הנעה אחורית או כפולה. נכון לשנת 2020 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור הראשון למכונית ספורט הייחודית הזאת.
פרארי GTC4 לוסו ‏2016. מרכב, צורה. האצ'בק 3 דלתות, 1 דור
AUTOBOOM

האצ'בק פרארי GTC4 Lusso. דור 1 (2019)

פרארי GTC4 לוסו ‏2016. מרכב, צורה. האצ'בק 3 דלתות, 1 דור

פרארי GTC4 Lusso – האצ'בק 3 דלתות ספורטיבי קטגוריית S מאורוות Ferrari האיטלקית. נמצא בייצור משנת 2016. משווק עם הנעה אחורית או כפולה. נכון לשנת 2020 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור הראשון למכונית ספורט הייחודית הזאת.

GTC4 Lusso החדשה שייכת לסוג מכוניות-על נדיר למדי – האצ'בק 3 דלתות עבור ארבעה נוסעים. מימדיה: 4922 מ"מ לאורך, 1980 מ"מ לרוחב, 1383 מ"מ לגובה, בסיס גלגלים – 2990 מ"מ, ומרווח גחון של 120 מ"מ האופייני לרכבים המיועדים לנהיגה אקטיבית. היא אוחזת בכביש היטב, נכנסת מעולה לעיקולים, והכי חשוב – לה נטייה מינימאלית להתהפך הודות למרכז כובד נמוך.

תא המטען של GTC4 Lusso שנת 2016/2017 נדיב למדי בשביל רכב מהסגמנט הנדון – 450 ליטר. הודות לתא מטען המרווח המכונית תתמודד מעולה עם משימות יום-יומיות של תושב העיר ולא תתקע סכין בגב אפילו בזמן נסיעות ארוכות עם מספר נוסעים ושפע מטען.

תכונות ייחודיות

בחזית של מכונית ספורט החדשה שוכנים פנסי עדשות מסוגננים ומוארכים מנומשים בקטעים אלגנטיים של אורות יום. בפגוש החדש בולט גריל מאורך אך קומפקטי המורכב מצלעות דקות אופקיות ואנכיות מצטלבות. תופסים את העין מספר אלמנטים אווירודינמיים המדגישים את האופי הספורטיבי של המכונית. זימים טורפניים בכנפיים הקדמיות ודיפיוזר הממוקם ליד ארבעת קצוות אגזוז בגימור כרום תורמים להופעה הנמרצת והכוחנית. כל השינויים בוצעו במטרת אופטימיזציית האווירודינמיקה והפחתת מקדם הגרר בהשוואה לקודמה.

בתא הנוסעים של פרארי GTC4 Lusso שוררים חומרי גימור איכותיים, ארגונומיה מדוקדקת ונוחות ללא פשרות. היא קיבלה פאנל קדמי חדש, הגה קומפקטי יותר בעל בורר מצבים מעודכן עם אלקטרוניקה של Manettino ולוח מחוונים בעיצוב מחודש. מול הנוסע הופיע צג גדול מעל תא הכפפות המשדר מהירות נוכחית, הילוך, סל"ד, נתונים אודות עומס יתר ושפע מידע אחר אשר זמין בדרך כלל לנהג בלבד. בקונסולה המרכזית התמקם מסך מגע 10,25 אינץ' באיכות HD של מערכת המולטימדיה התומכת באפל קארפליי.

מנועים ודינאמיקה

לפרארי GTC4 Lusso שנת 2019/2020 בהנעה כפולה העניקו מנוע בנזין 6,2 ליטר V12 בהספק 690 כ"ס לצד גיר 7 הילוכים רובוטי ומערכת הנעה כפולה 4RM-S המקורית עם פונקציית היגוי סרן אחורי. עם "עדר" כזה מתחת למכסה המנוע, מכונית העל ממריאה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3,4 שניות, ומהירותה המרבית – 335 קמ"ש.

בסרטון: פרארי GTC4 לוסו 2016 שנת. האצ'בק.

הגלגלים האחוריים מסוגלים לפנות, והשאסי צויד במערכת בקרת החלקה צידית Slip Side Control אשר פועלת בצוותא עם דיפרנציאל E-Diff ובולמי זעזועים אקטיביים SCM-E. כל זה, על פי דברי היצרנים, אפשר לספק ל- GTC4 Lusso התנהגות כביש מן המעלה הראשונה על כל משטח דרך, כולל אספלט רטוב ואפילו שלג, במקרה והוא יחליט לרדת אצלנו בארץ.

בגרסה בעלת הנעה אחורית מותקן מנוע טורבו 3,9 ליטר V8 בהספק 610 כ"ס לצד אותו גיר 7 היל' רובוטי. דגם זה מאיץ ל- 100 קמ"ש תוך 3,5 שניות ומסוגל להשיג מהירות מרבית של 320 קמ"ש.

איזה האצ'בק 3 דלתות תעדיף/פי?
2 קולות