ה"שור" האיטלקי סוף-סוף הביא צאצאים: הופיעה הגרסה החדשה לקרוסאובר למבורגיני אורוס בעלת שם המדבר בעד עצמו Perfomante (ביצועים גבוהים) שמתאימה לא רק לאספלט. "השור הפראי" החדש הוצג לראשונה באוגוסט 2022. במהלך הפיתוח של למבורגיני אורוס Performante האיטלקים שאפו לא רק לשפר את חווית הנהיגה, אלא לקחת לרמה חדשה את כל
למבורגיני  אורוס ‏2017. מרכב, צורה. SUV קופה, 1 דור
AUTOBOOM

למבורגיני אורוס Performante. ה"שור" הפראי החדש

למבורגיני  אורוס ‏2017. מרכב, צורה. SUV קופה, 1 דור

ה"שור" האיטלקי סוף-סוף הביא צאצאים: הופיעה הגרסה החדשה לקרוסאובר למבורגיני אורוס בעלת שם המדבר בעד עצמו Perfomante (ביצועים גבוהים) שמתאימה לא רק לאספלט. "השור הפראי" החדש הוצג לראשונה באוגוסט 2022. במהלך הפיתוח של למבורגיני אורוס Performante האיטלקים שאפו לא רק לשפר את חווית הנהיגה, אלא לקחת לרמה חדשה את כלל המאפיינים של הרכב. מנוע הטורבו בנפח 4 ליטר נותר זהה, אבל הדינמיקה השתפרה, בזכות השימוש במרכיבים קלים יותר. נכון להיום זהו ה"שור" המהיר ביותר בין כל הגרסאות של אורוס: מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 3,3 שניות במקום 3,6 (ל-200 קמ"ש תוך 11,5 שניות). המחיר ההתחלתי של גרסת Performante הוא 215 אלף יורו, בשעה שלמבורגיני אורוס S עולה 198 אלף יורו.

למבורגיני אורוס Performante במסלול ההררי פייקס פיק

למבורגיני אורוס Performante החדש כבר הוכיח את עצמו במסלול ההררי פייקס פיק בארה"ב. ה"שור" עבר 20 ק"מ תוך 10 דקות ו-32,064 שניות ובכך שיפר את השיא הקודם ב-17,8 שניות.

מעניין
בסרטון: למבורגיני  אורוס 2017 שנת. ג'יפ.

עיצוב חיצוני וקצת על היתרונות של דיאטה

אם ברצונכם לרוץ מהר יותר, צריך להוריד במשקל. וזה חל לא רק על אנשים, אלא גם על מכוניות. השימוש הרחב במרכיבים קלים מסיבי פחמן אפשר להפחית את משקלו של למבורגיני אורוס Performante שנת 2022 באופן משמעותי: מכסה המנוע, הפגוש הקדמי, קשתות הגלגלים והדיפיוזר האחורי עשויים מסיבי פחמן. בתור אופציה מוצע גג קרבון. יותר מכך, הותקנה מערכת פליטה מוקלת מטיטניום מאת Akrapovič. הכל ביחד אפשר להוריד 47 ק"ג, כתוצאה מכך המשקל העצמי הגיע ל-2,150 ק"ג.

הג'נטים הסטנדרטיים בקוטר 22 אינץ' במקום 21 אינץ' "הצנועים".

גרסת Performante נראית שונה מאורוס הקודם, בין היתר בגלל הפגושים החדשים. העיצוב שלו בוצע בהשראת למבורגיני הורקאן Performante ואוונטדור SVJ. אורוס החדש הפך לארוך יותר ב-25 מ"מ ולרחב יותר ב-10 מ"מ מהדגם הבסיסי. חשוב מכך, השכלולים אפשרו להגביר את כוח ההצמדה ב-8%, דבר שמעניק יתרון במסלול מרוצים. הג'נטים הסטנדרטיים מגיעים בקוטר 22 אינץ' במקום 21 אינץ' "הצנועים".

חלל הפנים

בתא הנוסעים הכל מזכיר קוקפיט של חללית, אלקנטרה איכותית וסיבי הפחמן משתלבים להם בדו-קיום. הצבעים הכהים מודגישים על-ידי קווי התפירה הקונטרסטיים וסמלי Performante. לרשות "הטייס": לוח מחוונים ומולטימדיה עם תצוגה חדשה. מוצע מגוון רחב של אפשרויות שונות להתאמה אישית של הרכב.

יחידות כוח ושאסי

מנוע טווין-טורבו V8 בנפח 4 ליטר כעת מפיק 666 כ"ס ואת אותו המומנט של 850Nm. תיבת 8 הילוכים האוטומטית לא השתנה, אבל בוצע כוונון של דיפרנציאל Torsen האורכי: השתנתה חלוקת המומנט בין הסרנים. בנוסף, השתנו ההגדרות של מצבי הנהיגה Strada, Sport ו- Corsa (ספורט, כביש מהיר, מרוץ) ובמקום מצב Neve (שלג) נוסף מצב Rally (לדרכי עפר). הרכב צויד במתלי קפיצים, ללא שום אלמנטים פנאומטיים, כמו ללמבורגיני אורוס S הבסיסי. מצד שני, בולמי הזעזועים מסתגלים ומייצבים רוחביים אקטיביים נשארו. מפשק הגלגלים הורחב, מרווח הגחון הונמך. ההיגוי הפך ליותר חד ומהיר.

כתוצאה מכל השינויים, למבורגיני אורוס Performante החדש מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 3,3 שניות במקום 3,6 ול-200 קמ"ש תוך 11,5 שניות. המהירות המרבית לא השתנתה כמעט – 306 קמ"ש במקום 305. אך מחירה של הגרסה החדשה עלה ב-17,000 יורו.

האם שיפור של 0,3 שניות שווה 17 אלף יורו?
12 קולות