גרסת דור שלישי של מרצדס ויטו מיוצרת משנת 2014. הרכב מגיע בשלוש גרסאות בעלות כל סוג הנעה אפשרית: אחורית, קדמית וכפולה. בשנת 2018 גרסאות הנוסעים והמסחריות של המיקרוואן הפופולרי הזה של מרצדס כבר עברו מתיחת פנים מתוכננת: הם קיבלו מנועים ידודיתיים יותר לסביבה ומערכות עזר חדשות. בשנת 2020 הגיע הזמן לעדכון רציני יותר
מרצדס ויטו ‏2020. מרכב, צורה. מסחרית, 3 דור, שדרוג 2
AUTOBOOM

מרצדס ויטו. דור 3 מתיחת פנים 2020

מרצדס ויטו ‏2020. מרכב, צורה. מסחרית, 3 דור, שדרוג 2

גרסת דור שלישי של מרצדס ויטו מיוצרת משנת 2014. הרכב מגיע בשלוש גרסאות בעלות כל סוג הנעה אפשרית: אחורית, קדמית וכפולה. בשנת 2018 גרסאות הנוסעים והמסחריות של המיקרוואן הפופולרי הזה של מרצדס כבר עברו מתיחת פנים מתוכננת: הם קיבלו מנועים ידודיתיים יותר לסביבה ומערכות עזר חדשות. בשנת 2020 הגיע הזמן לעדכון רציני יותר. השינויים העיקריים של מתיחת הפנים הם טכניים: נוסף מנוע דיזל חזק ומסך במקום המראה הפנימית. בנוסף עודכנה הגרסה החשמלית е ויטו טורר.

מרצדס е ויטו, מיניוואן.

מרצדס е ויטו החדש הגיע לישראל. הדגם מגיע בשתי גרסאות במחיר שמתחיל מ-351,530 ש"ח. טווח הנסיעה המרבי של גרסת הנוסעים טורר בעלת מנוע עם הספק 204 כ"ס, סוללה עם קיבולת 66 קילוואט עומד על 420 ק"מ. טווח נסיעה המרבי של גרסת המטען е ויטו בעלת אותה הסוללה ומנוע עם הספק 116 כ"ס עומד על 310 ק"מ, היא מגיעה בגרסה רגילה או מוארכת (נתונים לשנת 2022).

חשוב

עיצוב חיצוני

העיצוב החיצוני של מרצדס ויטו שנת 2020/2021 לא עבר שינויים משמעותיים לאחר עדכון: מעט השתנה העיצוב של רשת הגריל והגלגלים, למבחר הצבעים של המרכב נוספו מספר גוונים.

עיצוב פנים

בתוך תא נוסעים השתנו פרטים קטנים בלבד: צורה שונה מעט של פתחי האוורור בצדדים, ציור שונה של ריפוד במושבים. נוספה מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', מערכות עזר ובידור רבות והתאמה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. העדכון המרכזי של ויטו המחודש הוא מסך רחב במראה הפנימית שמשדר את התמונה מהמצלמה HDR המותקנת בשמשה האחורית. נוספה הגבלת מהירות שמונעת לחרוג מ-120 קמ"ש (או מ-160 קמ"ש), הדבר תומך לא רק בהפחתת צריכת הדלק, אלא גם בהורדה של רמת השחיקה. רמת הגימור הבסיסית מגיעה עם מערכת שיחת חירום.

מנועים

מרצדס ויטו ‏2020. מרכב, צורה. מסחרית, 3 דור, שדרוג 2
התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 7.9 שניות, מהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש.

גרסאות הנוסעים והמסחריות של מרצדס ויטו שנת 2020/2021 בעלות הנעה אחורית או כפולה צוידו במנוע דיזל בנפח 2 ליטר (מסדרת OM654) עם הספק 239 כ"ס ועם מומנטום מרבי של 500 נ"מ. התמסורת היא תיבת 9 הילוכים אוטומטית 9G Tronic. עם המנוע החזק ויטו הופך למיניוואן "חם": התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 7.9 שניות, המהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש. בנוסף, כעת הדגם מגיע עם מתלים פנאומטיים "חכמים" Airmatic, שיכולים להגדיל את מרווח הגחון ב-35 מ"מ בנסיעה במהירות עד 30 קמ"ש ולהצמיד את הרכב לכביש בסנטימטר אחד בנסיעה במהירות מעל 100 קמ"ש. גרסאות המטען נשארו עם אותם מנועים כמו קודם, שהחזק ביניהם מפיק 190 כ"ס. עם זאת, לגרסאות בעלות הנעה אחורית או כפולה נוספה אפשרות התקנה של תיבת 9 הילוכים אוטומטית.

מרצדס е ויטו

במקביל לגרסה "הרגילה" של ויטו, עודכנה גם גרסת הנוסעים החשמלית е ויטו טורר. לפני כן הדגם צויד בסוללה בעלת קיבולת כללית של 41,4 קילוואט ומנוע עם הספק 84 קילוואט. מרצדס е ויטו החדש שנת 2021/2022 צויד בסוללה עם קיבולת שימושית של 90 קילוואט, בזכותה טווח הנסיעה המרבי בנסיעה המשולבת עומד על 421 ק"מ. המשקל של הרכב עומד על 3,5 טון. המנוע של е ויטו הושאל ממרצדס EQV: מנוע בעל הספק 204 כ"ס מפעיל את הגלגלים הקדמיים. להזכירכם, ההבדל המרכזי בין ויטו החשמלי לבין EQV הטרנדי הוא בעיצוב החיצוני שהוא צנוע הרבה יותר, במגוון אופציות שונה וכמובן במחיר.

е ויטו טורר ברמת הגימור הבסיסית מגיע עם מטען נייד עם נוזל קירור ועם זרם חילופין בעל הספק 11 קילוואט. בנוסף, אפשר להטעין את הרכב דרך חיבור לטעינה CCS המותקן בפגוש הקדמי בחלקו השמאלי. הדבר מאפשר טעינה ממקור זרם ישר. טעינה מ-10% עד 80% בתחנת הטעינה המהירה תיקח 45 דקות.

האם אתם רוצים את הגרסה החשמלית של ויטו?
13 קולות