ב.מ.וו. i7 החשמלי החדש יקבל גרסה בסיסית ויהיה זול יותר (אבל זה לא הכל)
ב.מ.וו i7 החשמלי החדש יקבל גרסה בסיסית ויירד במחיר: גרסת הכניסה עם מנוע אחד, הנעה אחורית וטווח נסיעה של 575 ק"מ תעלה ב-24 אלף יורו פחות מאשר הגרסאות הבכירות עם שני מנועים. אבל זה לא הכל. היצרנית הגרמנית מכינה מספר חידושים. לדוגמה, הקרוסאוברים X5 ו-X6 יהפכו לראשונים שיקבלו את מנוע הטורבו-דיזל החדש ויצוידו במערכת היברידית קלה, ו-iX החשמלי יהפוך לחסכוני יותר ויציע טווח גדול יותר במאה קילומטרים.
עבור i7 המפואר במרכב סדאן, ב.מ.וו הכינה את הגרסה eDrive50 עם מנוע אחד והנעה אחורית. המנוע החשמלי של הרכב מפיק 455 כ"ס ו-650Nm, הסוללה מגיעה באותה קיבולת כמו בגרסאות עם שני מנועים: 101,7 קוט"ש. עם זאת, טווח הנסיעה של הגרסה הבסיסית הוא מעט נמוך יותר: 575 ק"מ במקום 590 ק"מ (WLTP). זמן האצה ל-100 קמ"ש – 5,5 שניות, מהירות מרבית – 205 קמ"ש.
ב.מ.וו i7 eDrive50 יושק ביולי של 2023. המחיר יתחיל מ-116 אלף יורו.
קרוסאוברים הפופולריים X5 ו-X6 יוצעו בגרסה נוספת כבר החל מאוגוסט 2023. דרך אגב, בגרמניה כבר ניתן להזמין אותה. רכבי הפנאי יצוידו במנוע טורבו דיזל B57 בנפח 3 ליטר שעבר מודרניזציה. הגרסאות עם מנוע כזה יקראו xDrive40d. הספק המנוע עומד על 352 כ"ס הודות לשכלול הבוכנות ומערכת הדלק. למנוע משודך סטרטר-גנרטור במתח 48 וולט, כלומר, מדובר בהיבריד קל. בעתיד, מנוע דיזל כזה יותקן גם בדגמים אחרים של החברה הבווארית.
המחשב של הרכבים החשמליים ב.מ.וו i7 וב.מ.וו iX קיבל את אותן האפשרויות שיש בב.מ.וו i5. יופיע מצב Max Range ("טווח מרבי") שיחסוך את האנרגיה החשמלית ולא יאפשר לבזבז אותה למערכות כמו המזגן. באופן כזה, הטווח המרבי של iX עם הסוללה בקיבולת 76,6 קוט"ש מגיע ל-425 ק"מ, אבל מצב Max Range מסוגל להגדיל אותו במאה ק"מ.
פונקציה שימושית נוספת היא Plug & Charge האחראית על כך שטעינת הסוללה תתחיל מיד לאחר חיבור המטען. הרכב שומר את הנתונים אודות הטעינות האחרונות, מה שחוסך מהנהג את הצורך לפתוח את האפליקציה. פונקציה זו זמינה בכל הרכבים החשמליים לאחר עדכון התוכנה.