המשפחתית ההיברידית היקרה יחסית הונדה סיוויק e: HEV נחתה בישראל בסוף שנת 2022. כבר ברגע היציאה לשוק הדגם הוצע במחיר מ-179,000 שקלים (לא כולל אגרת רישוי), מה שכלל לא תרם להיקף המכירות. במאי של 2023 הונדה ישראל הכריזה על עליית המחירים: סיוויק הזולה ביותר בגרסתה הבסיסית מעתה תעלה 210,900 שקלים. נותר לנו רק להביט בתימהו
הונדה מעלה את המחירים על סיוויק e: HEV ההיברידית
AUTOBOOM

הונדה מעלה את המחירים על סיוויק e: HEV ההיברידית

הונדה מעלה את המחירים על סיוויק e: HEV ההיברידית

המשפחתית ההיברידית היקרה יחסית הונדה סיוויק e: HEV נחתה בישראל בסוף שנת 2022. כבר ברגע היציאה לשוק הדגם הוצע במחיר מ-179,000 שקלים (לא כולל אגרת רישוי), מה שכלל לא תרם להיקף המכירות. במאי של 2023 הונדה ישראל הכריזה על עליית המחירים: סיוויק הזולה ביותר בגרסתה הבסיסית מעתה תעלה 210,900 שקלים. נותר לנו רק להביט בתימהון ולקוות לזמנים טובים יותר…

הונדה סיוויק e: HEV

סיוויק e: HEV ההיברידית שפותחה במיוחד לשוק האירופאי הופיעה באביב של 2022 במסגרת הדור החדש של הונדה סיוויק המפורסמת. המשפחתית במרכב האצ'בק עם מערכת הנעה e: HEV בהספק 183 כ"ס קיבלה חבילת מערכות בטיחות מתקדמות בנוסף למפרט אבזור עשיר. הגרסה ההיברידית הגיעה לישראל בסוף שנת 2022.

להזכירכם
תא נוסעים. הונדה סיוויק e: HEV.

שאר רמות הגימור גם חוו התייקרות של כ-30 אלף שקלים: סיוויק ספורט התייקרה ב-28,000 ש"ח (ל-217,900), Advance הבכירה ב-31,000 ש"ח (ל-240,900).

רמות גימור

הונדה סיוויק ‏2021. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 11 דור
  • אלגנס – רמת הגימור הבסיסית: מולטימדיה עם מסך "9 ותמיכת Android Auto ו-Apple CarPlay (אלחוטי), לוח מחוונים עם מסך "7, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני אור וגשם, מצלמה אחורית וחיישני חניה אחוריים, חלונות אחוריים כהים, 4 שקעי USB (שניים מאחור), תאורת לד מקיפה, חישוקי סגסוגת קלה R17 ועוד.
  • ספורט: ריפוד מושבים מבד ועור מלאכותי, דוושות ספורטיביות, פנסי ערפל לד קדמיים ומראות צד בצבע שחור מבריק, מסגרות שחורות מט לחלונות הצד וג'נטים יצוקים שחורים R18.
  • אדוונס – רמת הגימור הבכירה שמוסיפה: מערכת שמע BOSE עם 12 רמקולים, סאנרוף פנורמי, פנסים אדפטיביים, לוח מחוונים דיגיטלי "10,25, ג'נטים R18 בעיצוב בלעדי, ריפוד עור, מושבים עם כוונון חשמלי בשורה הראשונה, חימום הגה ועוד.

יחידת כוח

הונדה סיוויק ‏2021. מנוע. האצ'בק 5 דלתות, 11 דור

יחידת הכוח של הונדה סיוויק e: HEV שנת 2023 היא אותה אחת המותקנת בכל ההיברידים האחרונים של הונדה: על בסיס מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2 ליטר עם הזרקה ישירה הפועל לפי מחזור אטקינסון בשילוב עם שני מנועים חשמליים (אחד מסובב את הגלגלים הקדמיים, השני משודך למנוע הבנזין), תיבת הפחתה חד-הילוכית עם מצמד וסוללת ליתיום-יון הצוברת אנרגיה. ההספק המרבי הכולל של יחידת הכוח הוא 183 כ"ס ו-324Nm. הונדה מבטיחה צריכת דלק ממוצעת בסביבות 20,8-19,6 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת הגימור, ופליטות פחמן של פחות מ-110 גרם/ק"מ. ניתן לבחור בין מצבי הנהיגה Eco, Sport, Normal ו-Individual. האצה ל-100 קמ"ש לוקחת 8,1-7,9 שניות, המהירות המרבית היא 180 קמ"ש.

עליית המחירים על כל הדגמים של הונדה

אם זה קצת ירגיע אתכם, כל הדגמים של הונדה התייקרו לא רק בישראל, אלא בכל אירופה. עלתה במחיר גם הונדה ג'אז הקטנה לאחר עדכון – גרסת הכניסה עלתה קודם 125,900, מעתה המחיר מתחיל מ-147,900 שקלים, כלומר, יותר מגרסת טרום עדכון ברמת הגימור הבכירה Executive!

הונדה ג'אז 2023. מיני 5 דלתות, דור 4, מתיחת פנים.

באשר לסיבות לעליית המחירים על רכבי הונדה, סביר להניח שאחת מהן היא האינפלציה החזקה ביותר ביפן בחודשים האחרונים, שהשפיעה על כל מגזרי המשק. זה קרה לראשונה מזה 40 שנים. לכך הובילו השלכות המגיפה והתייקרות נושאי אנרגיה עקב המלחמה באוקראינה. איגודי עובדים הגיבו לאינפלציה בדרישה להעלות את השכר, והונדה העלתה אותו ב-5%.

האם זינוק המחירים ימנע ממכם לקנות הונדה?
19 קולות