ניסאן ג'וק הולך ומשתכלל: כיום באירופה כבר נמכרת גרסת הקרוסאובר אחרי העדכון בתחילת 2022, הוא קיבל יחידת כוח היברידית מאת רנו והחל מאוקטובר עבור הדגמים לשוק האוסטרלי זמינים שני צבעים חדשים ואופציות פרימיום. בישראל בינתיים משווק רשמית הדור השני לניסאן ג'וק בדגם שנת 2019. מובן מאליו שהדגם האוסטרלי לא יגיע אלינו, אך ל
ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
AUTOBOOM

ניסאן ג'וק משתכלל

ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור

ניסאן ג'וק הולך ומשתכלל: כיום באירופה כבר נמכרת גרסת הקרוסאובר אחרי העדכון בתחילת 2022, הוא קיבל יחידת כוח היברידית מאת רנו והחל מאוקטובר עבור הדגמים לשוק האוסטרלי זמינים שני צבעים חדשים ואופציות פרימיום. בישראל בינתיים משווק רשמית הדור השני לניסאן ג'וק בדגם שנת 2019. מובן מאליו שהדגם האוסטרלי לא יגיע אלינו, אך לא נשללת האפשרות שנראה שיפורים דומים בשווקים אחרים, כולל ישראל. לכן נספר בקצרה על כל החידושים.

מבחוץ ומבפנים

הקרוסאובר שלעולם לא נשאר בלי תשומת לב קיבל שני צבעים חדשים – אפור קרמי וכחול מגנטי, חישוקי סגסוגת קלה 17 אינץ' חדשים ומדף מעודכן בתא המטען, מפני שהעיצוב הלא מוצלח עורר תלונות מצד בעלים רבים בכל העולם. הופיע מפתח חכם חדש עם נעילה/ פתיחה ללא מגע. רשימת האופציות כעת כוללת מערכת סטריאו יוקרתית מאת Bose.

יחידת הכוח

בישראל הרכב מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1,0 ליטר המפיק 114 כ"ס בשילוב עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. באירופה כבר הופיעו גרסאות היברידיות הצורכות 5,2 ליטר בלבד ל-100 ק"מ, כלומר, ב-20% פחות בהשוואה לגרסה הבסיסית של ניסאן ג'וק שנת 2022/2023. הקרדיט הולך למערכת E-Tech, האפשרות הפשוטה ביותר שמותקנת בגרסאות ההיברידיות של רנו קליו.

היחידה ההיברידית מורכבת ממנוע אטמוספרי 1,6 ליטר (94 כ"ס ו-148Nm) שאליו משודכת תיבת ההילוכים ואחריה מותקן מנוע חשמלי המפיק 49 כ"ס ומומנט של 205Nm. רכבים כאלה מגיעים עם הנעה קדמית בלבד. הם מתחילים את התנועה ממקום תוך שימוש באנרגיה החשמלית מסוללת 1,2 קוט"ש הקטנה. הסוללה מוחבאת מתחת לרצפת תא המטען (מה שצמצם את נפח התא מ-422 ל-354 ליטר). במצב חשמלי לחלוטין הדגם ההיברידי מסוגל להאיץ עד 55 קמ"ש ולנסוע באופן כזה עד 80% מהדרך: הסוללה נטענת לא רק ממנוע הבעירה הפנימית, אלא גם משימוש ברגנרציה במהלך בלימה תכופה בנהיגה עירונית. היצרנית מאולצת להשקיע במבנה הפנימי של הרכב, להפוך אותו למורכב יותר ולהגדיל את השמקל שלו, על מנת לעמוד בתקני זיהום האוויר המחמירים.

איזה ג'וק אתם מעדיפים?
18 קולות