הונדה סיוויק שנת 2025 המעודכנת זכתה למראה אגרסיבי
מכוניות הסדאן וההאצ'בק הפופולריות החליפו דור ב-2021, אבל הונדה כבר מכינה מתיחת פנים עבורם. בהתבסס על התמונה היחידה שפורסמה, כבר אפשר להצהיר שהונדה סיוויק 2025 המעודכנת תקבל מראה חיצוני אגרסיבי. יותר מכל, מובטחים ביצועים משופרים, אם כי עדיין אין פרטים לגבי הנושא.
הונדה סיוויק המעודכנת תצא לא לפני שנת 2025
הונדה סיוויק המעודכנת
עד כה לא פרסמו שום מידע ספציפי. עם זאת, בתמונה היחידה כבר ניתן לראות מספר שינויים בעיצובה של הונדה סיוויק המעודכנת: הדגם זכה לפגושים אגרסיביים יותר בעלי אלמנטים אחרים בצדדים. בנוסף לכך, ישתנו עיצוב הגריל והשבכה של כונס האוויר המסיבי המשולב בחלק התחתון של הפגוש הקדמי. ידוע ששבכה כזו תותקן גם בסדאן וגם בהאצ'בק.
בתא הנוסעים צפויה להופיע מערכת מדיה משוכללת, שכנראה תושאל מהונדה אקורד הנוכחית. בנוסף, הונדה הבטיחה ביצועים משופרים, אבל לא נכנסה לפרטים.
בארה"ב תוקשר הגרסה ההיברידית החדשה הונדה סיוויק e: HEV שפותחה במקור עבור השוק האירופי, והופיע באביב 2022 במסגרת יציאת הדור החדש של הדגם הפופולרי. באירופה, הסיוויק החדשה מוצעת כעת אך ורק עם מערכת היברידית ובמרכב ההאצ'בק. ורק עכשיו ההיברידית תגיע גם לארצות הברית.
הונדה סיוויק e: HEV החדשה הגיעה לשוק הישראלי בסתיו של 2022. יחידת הכוח מורכבת ממנוע מנוע בנזין בנפח 2 ליטר עם הזרקת דלק ישירה, שפועל לפי המחזור של אטקינסון בשילוב עם שני מנועים חשמליים (אחד מהם מסובב את הגלגלים הקדמיים, השני משולב משודך למנוע הדלק), גיר חד-הילוכי עם מצמד וסוללת ליתיום-יון שאוגרת את האנרגיה. ההספק והמומנט המרבי הכולל של יחידת הכול עומד על 183 כ"ס ו-324Nm. צריכת דלק – 20,8-19,6 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת הגימור. האצה מ-0 ל-100 קמ"ש נעה בין 7,9 – 8,1 שניות, המהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש.
במאי 2023 הונדה ישראל הודיעה על העלאת המחירים: מכונית ההאצ'בק ההיברידית הבסיסית מעתה תעלה לפחות 210,900 ש"ח. כאן תוכלו לפצות בכל ההצעות למכירה.
הדגמים החדשים העתידיים של הונדה ואקורה
התמונה הראשונה של הונדה סיוויק 2025 פורמסה במקביל לחשיפת התוכניות של הונדה לשנת 2024 בשוק החשוב ביותר בשבילה, צפון אמריקה. בנוסף למודרניזציה של הסיוויק, החברה מתכננת להרחיב את ההיצע שלה באמצעות רכבים חשמליים. שינויים דומים ממתינים לדגמי מותג הפרימיום אקורה.
בשנת 2024 הונדה תשיק את הקרוסאובר החשמלי החדש פרולוג, שפותח במיוחד עבור צפון אמריקה. הוא מבוסס על פלטפורמת Ultium של תאגיד ג'נרל מוטורס.
כמו כן, לשנה הקרובה מתוכננת הבכורה הרשמית של ה-CR-V על דלק מימן. דרך אגב, באביב של 2023 החלה הונדה למכור את הגרסה ההיברידית פלאג-אין הראשונה לדגם CR-V e: PHEV. אולם עד כה רק בסין, שכן הרכב מיוצר על-ידי המיזם המשותף Dongfeng-Honda. אבל בהמשך גרסת הפלאג-אין אמורה להופיע גם באירופה, ואולי גם בישראל.
דגם חדש ומבטיח נוסף של הונדה היא מכונית הקופה המחודשת פרלוד, שיוצרה בין השנים 1978 ל-2001. אב הטיפוס של דגם הייצור העתידי כבר הוצג באוקטובר 2023 בתערוכת הניידות של יפן בטוקיו. ידוע כי מכונית הקופה הספורטיבית תקבל יחידת כוח היברידית. הבכורה מתוכננת לשנת 2025.
חטיבת הפרימיום אקורה נערכת לשחרר קרוסאובר חדש וחשמלי לחלוטין, אקורה ZDX הגדול הבנוי על גבי פלטפורמת ה-Ultium של ג'נרל מוטורס, הרכב החשמלי יקבל סוללת ליתיום-יון בקיבולת 102 קוט"ש. טווח הנסיעה המרבי יהיה 523 ק"מ. פנקס ההזמנות ייפתח בארה"ב בפברואר.
אבל זה לא הכל. בשנת 2024, אקורה מתכננת להציג קרוסאובר קומפקטי חדש, שיהפוך למשתלם ביותר בהיצע של המותג בסגמנט שלו. בהיררכיית אקורה, הוא יוצב בתור דגם הכניסה יחד לצד האינטגרה. אבל כרגע לא ידוע עליו כלום: אפילו שמו.