ב.מ.וו סדרה 1 הקטנה ביותר במשפחה הבווארית תעבור בקרוב עדכון
מכונית במרכב האצ'בק עם הנעה קדמית היא תופעה שגרתית לגמרי, אך לא במקרה של BMW. בשנת 2019 הושק הדור השלישי של סדרה 1 הקומפקטית, ודווקא הוא קיבל לראשונה הנעה קדמית. כבר ידוע שהמכונית הקטנה ביותר במשפחה הבווארית תעבור בקרוב מתיחת פנים – עד סוף השנה תצא הגרסה המעודכנת.
הדור הראשון של ב.מ.וו סדרה 1 הושק בשנת 2004. המכונית הקומפקטית מבוססת על פלטפורמת ULK2, שאותה היא חולקת עם הקרוסאוברים ב.מ.וו X1 ו-X2, מיני קאנטרימן וקלאבמן.
סדרה 1 שנת 2024 המעודכנת תיבדל מבחוץ בפנסים צרים יותר בעלי עיצוב לא שגרתי של אורות היום – שני מקטעים אנכיים בכל פנס בסגנון ב.מ.וו X5 ו-X6 המעודכנים וגם הדור השמיני של סדרה 5.
הגריל גם יהיה חדש ויקבל סגנון אגרסיבי יותר. הפגוש האחר והצורה השונה של קו הזיגוג האחורי ישלימו את התדמית של ב.מ.וו סדרה 1 החדשה. השינוי העיקרי מאחור הם הפנסים, צורתם נשארה זהה אבל המילוי השתנה.
בחלל הפנימי חל שכלול רציני למדי: מסך מולטימדיה חדש המאוחד ליחידה אחת יחד עם לוח המחוונים הדיגיטלי וידית ההילוכים הוחלפה במתג.
כרגע אין מידע לגבי החלק הטכני של הדגם המעודכן, אבל הגרסה הנוכחית של סדרה 1 מגיעה עם מבחר רחב של מערכות הנעה. יש סיבה להאמין שהיא תקבל גרסה היברידית חדשה. לדוגמה, כמו בב.מ.וו סדרה 2 Active Tourer האחרונה: יחידת כוח על בסיס מנוע בנזין 3 צילינדרים בשילוב עם מנוע חשמלי בהספק כולל של 321 כ"ס.
ב.מ.וו סדרה 1 מוצעת בישראל עם מנועים בנפח 1,5 ליטר עם תיבת DCT ו-2,0 ליטר עם תיבה אוטומטית. הראשון מפיק 136 כ"ס, השני – 265 כ"ס.